abonnement Unibet Coolblue
pi_17913155
Post hier je ditjes en datjes.. je concertjes/shows / reviews van cd's concertjes of weet ik veel alles wat maar met deze muziek stijl te maken heeft


kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:49:05 #2
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17913329
Nou euh,

wat mij betreft is From Left to Right van Adhesive één van de beste punk cd's ooit.

En ik vind dat het aanbod van punkbands in de stijl van Satanic Surfers, Lagwagon, Propagandhi, Strung Out, etc... en dan het snelle werk, hard minder wordt.

Verder ben ik gek op Snuff en is de cd The rest is Silence van Randy uniek en de enige in zijn soort.

Zoiets?
pi_17913391
haha gewoon al je shit neer posten...

Ik ken ze wel van een bad taste sample cd. Et was zeker wel lekker om aan te horen.. maar ik hou et wel alleen bij Satanic surfers....elke plaat is anders van ze.. en dat vind ik aan de ene kant hoogst irritant maar aan de andere kant heeft et wel wat .. voor de rest heb je gelijk dat elke band nu afzwakt qua snelheid en et echte skatepunk gehalte zeg maar... goed voorbeeld NOGMAALS is Millencolin


kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17913401
punkrock & hardcore, lekkere combinatie :|
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_17913433
En weer verder
En de combinatie kan prima.
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17913454
De beste cd is duidelijk van de Refused, the shape of punk to come. Een conceptalbum zo goed maken in de punk heb ik daarna nooit iemand meer zien doen..

[ Bericht 2% gewijzigd door _Etter_ op 23-03-2004 14:54:41 (type o) ]
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:56:10 #7
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17913502
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:53 schreef _Etter_ het volgende:
De beste cd is duidelijk van de Refused, the shape of punk to come. Een conceptalbum zo goed maken in de punk heb ik daarna nooit iemand meer zien doen..
Hoe oud is die cd?
Refused is toch meer de hardcore kant?
pi_17913514
Al die naampjes, voor de liefhebbers, Senser is terug, en gaan ook toeren in Nederland !

http://www.senser.co.uk/
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:58:51 #9
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17913570
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:51 schreef Kletz het volgende:
haha gewoon al je shit neer posten...

Ik ken ze wel van een bad taste sample cd. Et was zeker wel lekker om aan te horen.. maar ik hou et wel alleen bij Satanic surfers....elke plaat is anders van ze.. en dat vind ik aan de ene kant hoogst irritant maar aan de andere kant heeft et wel wat .. voor de rest heb je gelijk dat elke band nu afzwakt qua snelheid en et echte skatepunk gehalte zeg maar... goed voorbeeld NOGMAALS is Millencolin


kletz
Wat betreft Satanic Surfers ben ik zeer te spreken over Hero of Our Time, 666 Motor Inn en Going Nowhere Fast. Wat daarna kwam heb ik nog gekocht maar toen vond ik ze toch echt stukken minder worden.

Natuurlijk Skate to Hell, Keep Out en de split met Ten Foot Pole mogen niet vergeten worden
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:01:01 #10
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17913620
Ik heb niet echt 1 beste cd erg goeie cd's vind ik
Ryker's - First blood
Ignite - A place called home
Sick of it all - Yours truly
Good Riddance - A comprehensive guide to moderne rebellion
Peter Pan Speedrock - Premium quality
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17913659
Peter Pan is iets waar ik aan moest wennen en toch wel erg goed vind.
Lekker rauw
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17913712
nix kan tegen HERO OF OUR TIME op bij mij sorry de rest is absoluut goed maar dat is echt de beste van ze... De nummers de snelheid en de zang op drum... damn en live is et ook zo'n vette band!!! voor de rest geen woorden meer voor haha


oja en TOMEK speelt daar nog op bass die gozer rockt!
kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17913730
ik zweer bij:
Hatebreed
Terror
Caliban
XmaroonX

als het maar herrie is en het moet beuken!
....Walking on the streets at night and fear nothing....
pi_17913758
vette show word trouwens: Goudvishal fest update
....Walking on the streets at night and fear nothing....
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:07:14 #15
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_17913764
Kletz, als dit een voortzetting van de Punkers Unite reeks is, waarom heb je dan voor zo'n afwijkende titel gekozen?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:11:11 #16
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17913867
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:05 schreef Kletz het volgende:
nix kan tegen HERO OF OUR TIME op bij mij sorry de rest is absoluut goed maar dat is echt de beste van ze... De nummers de snelheid en de zang op drum... damn en live is et ook zo'n vette band!!! voor de rest geen woorden meer voor haha


oja en TOMEK speelt daar nog op bass die gozer rockt!
kletz
3x raden hoe ik aan mijn nick kom
Tomek
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:11:11 #17
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17913868
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:07 schreef XpieterX het volgende:
vette show word trouwens: Goudvishal fest update Ik denk dat ik wel ga, veel bands die ik nog niet ken. En madball is echt supervet!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17914078
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:07 schreef Summoner het volgende:
Kletz, als dit een voortzetting van de Punkers Unite reeks is, waarom heb je dan voor zo'n afwijkende titel gekozen?
omdat die topic titel alleen maar met punkrock te maken heeft.. pas als je er in gaat kijken zie je ook dat er veel hardcore bands in voorkomt... vandaar dat ik een algemeen punkrock / HARDCORE topic neer heb gezet.. zodat iedereen aan de topic kan zien dat et ook over hardcore gaat... et is simpel topic titel en kort en krachtig.. vandaar mijn topic verandering... en zoals je kan zien (als je de bands kent) worden er nu al heel wat hardcore band namen gepost.

is dit een goed argument om een topic titel zeg maar aan te passen? of moest ik dat eerst overleggen met de moderators?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:18:42 #19
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17914081
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:01 schreef headfirsttohell het volgende:
Ik heb niet echt 1 beste cd erg goeie cd's vind ik
Good Riddance - A comprehensive guide to moderne rebellion


It's a new moring in America....
...we don't need pessimism, pessimism, pessimism... pieeeeep

Geweldig
pi_17914202
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:18 schreef Kletz het volgende:

[..]

omdat die topic titel alleen maar met punkrock te maken heeft.. pas als je er in gaat kijken zie je ook dat er veel hardcore bands in voorkomt... vandaar dat ik een algemeen punkrock / HARDCORE topic neer heb gezet.. zodat iedereen aan de topic kan zien dat et ook over hardcore gaat... et is simpel topic titel en kort en krachtig.. vandaar mijn topic verandering... en zoals je kan zien (als je de bands kent) worden er nu al heel wat hardcore band namen gepost.

is dit een goed argument om een topic titel zeg maar aan te passen? of moest ik dat eerst overleggen met de moderators?
Tgaat om een subtiele coole titel dude.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:23:46 #21
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17914223
Wat vinden jullie nu echt klotenummers? Bijvoorbeeld unity train van Randy. Wat een kinderen voor kinderen 'punk' zeg. Kots
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17914258
ag kort maar krachtig en iedereen weet wat er staat toch? daar gaat et om. had ik anders het algemene natte geile kutjes topic moeten noemen?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17914348
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:51 schreef EnderOnline het volgende:
punkrock & hardcore, lekkere combinatie :|

je hebt verschillende soorten hardcore
pi_17914357
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:25 schreef Kletz het volgende:
ag kort maar krachtig en iedereen weet wat er staat toch? daar gaat et om. had ik anders het algemene natte geile kutjes topic moeten noemen?
Lama dude. Je begrijpt t niet. Komt nog wel.
pi_17914466
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:56 schreef Tomek het volgende:

[..]

Hoe oud is die cd?
Refused is toch meer de hardcore kant?
ppfff 95 ofzo? nee niet echt hardcore, meer screamo ook al bestond toen die gerne helemaal niet
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')