abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 18:43:39 #101
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24105987
Gatverdamme! Walgelijk!

Dat been bungelde er nog maar wat los aan....

Die vent moeten ze schorsen voor het leven!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_24106117
quote:
Bouazouan kapot van schaamte

"Ik schaam me zo erg dat ik hem eigenlijk amper onder ogen durf te komen", spreekt Spartaan Rachid Bouaouzan. Bouaouzan beging vrijdagavond een beestachtige overtreding waar heel Nederland schande van sprak. Slachtoffer was Niels Kokmeijer(Go Ahead Eagles

"Dit is het domste dat ik ooit heb gedaan", spreekt de aangeslagen Bouazouan. "Het gaat me om die jongen. Desnoods schorsen ze me voor de tijd dat Kokmeijer uit de roulatie is. Door één actie heb ik misschien wel een carrière naar de klote geholpen." Terecht, zo spraken verschillende prominente voetbalanalisten.

Kokmeijer is zwaar geblesseerd door de charge. Hij brak zijn been en moest tot tweemaal toe worden geopereerd. Niet voor het eerst, want ook in zijn Heerenveen-periode brak de aanvaller al eens zijn been.

Go Ahead-fans hebben inmiddels een site gelanceerd waar steunbetuigingen kunnen worden geplaatst: http://nielsterugophetveld.mygb.nl/

Bron: Voetbalprimeur
That's all folks!
  maandag 20 december 2004 @ 18:51:36 #103
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24106129
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef manny het volgende:

[..]

Die hadden zo ook alle vier levenslang moeten schorsen + juridisch moeten aanpakken. Zeker Keane, die verdient echt gevangenis-straf voor die acties. De andere hebben het nog enigzinds beperkt gehouden.
Keane is inderdaad iemand die al jaren verbannen had moeten zijn van de voetbalvelden. Is een schande voor het voetbal.
Maar ja, hij speelt dan ook voor ManUre. Meer is ie ook niet.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 20 december 2004 @ 18:51:54 #104
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_24106136
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:32 schreef Stpan het volgende:
Gilles de Bilde kreeg een 2e kans bij PSV etc. etc.
Dat is ook nog zoiets inderdaad, na zijn boksvoorstelling op het voetbalveld ( waarvan Krist Porte trouwens nooit meer gerecupereerd is, die vent is nog altijd deels blind op dat oog) werd De Bilde OOK per direct ontslagen bij Anderlecht en kon hij nergens meer aan de bak in Belgie. Het heeft hem zelfs na zijn PSV en Sheffield tijd nog een reeks openbare verondschuldigingen in de krant gekost om het publiek te doen stoppen met hem uit te fluiten bij zijn terugkeer jaaaren later ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 20 december 2004 @ 19:14:23 #105
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24106580
Misschien ben ik bevoordeeld omdat ik Bouaouzan al wat langer als dat vrolijke kleine mannetje dat heel hard langs de zijlijn kan rennen ken. Maar dat mensen hier de gave hebben om in zijn schedelpan te kijken om precies te zien wat hij denkt........:{ Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een duel inkomt om iemand zwaar te blesseren!

Overigens, of hij nou in alle media gaat huilen of niet. Niels Kokmeijer ligt door zijn actie nog altijd in het ziekenhuis en zal voorlopig niet aan voetballen toekomen.
  maandag 20 december 2004 @ 19:21:35 #106
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24106713
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:14 schreef Stpan het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een duel inkomt om iemand zwaar te blesseren!
Als je zowat op kniehoogte met gestrekt been inkomt terwijl je tegenstander de bal net wegtrapt?

Een ongelukje?????? dacht het niet
  maandag 20 december 2004 @ 19:27:59 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24106847
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:51 schreef fanneke het volgende:

[..]

Keane is inderdaad iemand die al jaren verbannen had moeten zijn van de voetbalvelden. Is een schande voor het voetbal.
Maar ja, hij speelt dan ook voor ManUre. Meer is ie ook niet.
Nou wat die Haaland bij hem heeft gedaan is ook niet bepaald netjes tuurlijk mocht die dat toen ook niet doen maar als je dat boek van hem hebt gelezen begrijp je er wel wat meer over
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24107080
quote:
Kokmeijer overweegt aangifte na dwaze charge

20/12/2004 19:21

Niels Kokmeijer overweegt aangifte te doen bij de politie vanwege de zware overtreding die Rachid Bouazouan afgelopen vrijdag op hem maakte. De 26-jarige aanvaller brak zijn been.

De breuk bleek een forse, want zowel zijn kuitbeen als scheenbeen was gebroken. 'Ik wist meteen dat het mis was, want ik voelde mijn been bungelen', vertelde Kokmeijer aan NOS Sportjournaal. 'Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik vraag me wel af of ik ooit nog zou kunnen voetballen.'

De speler, die nog tot de zomer van 2005 onder contract staat bij Go Ahead Eagles, overweegt aangifte te doen tegen Bouazouan. 'Op dit moment is het nog zó vers, maar ik denk er wel aan.'

Sparta liet weten dat Bouazouan 'zeer ontdaan' is. 'Rachid Bouazouan is geweldig geschrokken, zeer ontdaan en onder de indruk van de beelden van zijn zware charge op Niels Kokmeijer', verklaarde Sparta-directeur Peter Bonthuis op de website van zijn club.

De dader wil zijn spijt betuigen, waartoe hij van Kokmeijer de gelegenheid krijgt, liet het slachtoffer weten vanaf zijn ziekbed. 'Als hij zijn spijt wil betuigen is hij welkom. Stel dat hij morgen of overmogen langskomt, dan is dat geen probleem.'
  maandag 20 december 2004 @ 20:07:23 #109
73305 Stpan
pi_24107669
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:27 schreef Dos37 het volgende:
Nou wat die Haaland bij hem heeft gedaan is ook niet bepaald netjes tuurlijk mocht die dat toen ook niet doen maar als je dat boek van hem hebt gelezen begrijp je er wel wat meer over
Joh lazer toch op! Anders ga je gewoon even die actie van Keane verdedigen, en dat we meer begrip moeten krijgen als we z'n boek lezen Precies wat ik bedoel: als iemand fan van een bepaald speler is wordt de daad opeens een stuk minder erg gevonden! Blij dat het Sparta-publiek zich van een andere kant laat zien (ik ben namelijk nog de mildste die er ongeveer te vinden is).

En Fenneke: ik bedoel; ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets express doet. Dat hij op kniehoogte inkomt zie ik ook wel. Maar dat hij daar aan komt rennen met het idee van 'ik breek z'n benen' dat gaat er bij mij gewoon niet in. Dat hij ff bizarre kortsluiting in z'n hersens had op het moment van inzetten van die 'tackle' (om die aanslag toch maar zo te noemen) lijkt me een understatement. Maar ik kan net zo min in iemands hersenpan kijken als degenen die beweren dat hij het overduidelijk met opzet doet.
Maakt ook voor de strafmaat verder niet uit ofzo, hij kan spijt en berouw tonen, zijn daad is en blijft dezelfde gruwelaanslag.
  maandag 20 december 2004 @ 20:14:24 #110
73305 Stpan
pi_24107736
Dat persberichtje vind ik wel een beetje 1-zijdig. Alsof Peter Bonthuis het alleen heeft over hoe erg het voor Bouaouzan is (PB is al 2x langs geweest bij Kokmeijer in het ziekenhuis, en heeft een oproep op de Sparta-site geplaatst om vooral kaartjes naar Kokmeijer te sturen).

Ten 2e kan beweert het RD dat Bouaouzan al gister onderweg was naar het ziekenhuis, maar door de familie van Kokmeijer werd geadviseerd om vooral weg te blijven.
pi_24109948
Echt klote dat het Slokmeijertje gebeurd...

Ging van ADO´20 naar Volendam, deed het daar erg goed en kon naar Heerenveen. De inkt op het contract was nog niet droog of het ging fout. In Friesland nooit echt aan z´n oude niveau kunnen komen en ook bij Haarlem wilde het niet echt. Hij zou terugkomen naar ADO´20, maar toen kwam Go Ahead in beeld. Ik heb begrepen dat de "oude" Niels weer bezig was en nou dit!

Vreselijk aardige jongen, nam met tranen in z´n ogen afscheid toen ie naar Volendam ging, altijd een babbeltje als ik em tegen kwam, echt een topgozer. Ik hoop dat ie een beetje knap kan herstellen en misschien op niveau terug kan keren.

Trouwens kut dat ie waarschijnlijk z´n verjaardag (30-12) moet vieren in het ziekenhuis.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 20 december 2004 @ 23:32:35 #112
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24110255
ja was een heerlijke overtreding
  Trouwste user 2022 maandag 20 december 2004 @ 23:32:38 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_24110256
Kokmeijer zei net in SS dat de dader die hem wil bezoeken welkom is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 december 2004 @ 23:37:28 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24110368
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:07 schreef Stpan het volgende:

[..]

Joh lazer toch op! Anders ga je gewoon even die actie van Keane verdedigen, en dat we meer begrip moeten krijgen als we z'n boek lezen Precies wat ik bedoel: als iemand fan van een bepaald speler is wordt de daad opeens een stuk minder erg gevonden! Blij dat het Sparta-publiek zich van een andere kant laat zien (ik ben namelijk nog de mildste die er ongeveer te vinden is).
Tuurlijk is die van Keane ook vreselijk erg en Haaland heeft ook nooit weer gevoetbald(t). Dat is ook erg maar achter die overtreding zat wel een verhaal van vraak en geen onbesuisde actie omdat hij een moment daarvoor geen penal had gekregen. Tuurlijk die van actie van Keane is netzo erg
pi_24110501
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Kokmeijer zei net in SS dat de dader die hem wil bezoeken welkom is.

Voor zover ik Niels ken is hij geen haatdragend persoon, dus dit snap ik wel weer van hem.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:03:39 #116
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24110954
Ik ben echt reuze benieuwd waarmee de KNVB nu komt, want als de KNVB dit seizoen wel ergens in uitblinkt, dan is het in de inconsequentheid van straffen!

Overigens vind ik de vergelijking met Vreven eerder in dit topic nergens op slaan. Tuurlijk slaan bij Vreven wel eens de stoppen door, maar een dergelijke overtreding heb ik hem nog nooit zien maken en gelukkig zijn dit soort overtredingen nauwelijks te zien op de velden.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:12:42 #117
73305 Stpan
pi_24111120
Zal wel 8-10 wedstrijden zijn. En je weet hoe ik daarover denk eilanden na de 'Michael Mols'-discussie. Waarschijnlijk is dit in wedstrijden gemeten slechts 2x zo erg als naar iemand rochelen volgens de KNVB.

Even een vraagje voor iedereen. Is een "tackle" zoals die van Bouazouan net zo erg als een speler niet ernstig geblesseerd raakt?
pi_24111196
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:12 schreef Stpan het volgende:

Even een vraagje voor iedereen. Is een "tackle" zoals die van Bouazouan net zo erg als een speler niet ernstig geblesseerd raakt?
Zou het eigenlijk wel moeten zijn.
Ik zie vaker dit soort acties die gelukkig wel goed uitpakken. Maar zolang er geen bloed vloeit of iets gebroken is, is dat al meteen een stuk minder erg.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:24:16 #119
26251 Eilanden
pi_24111344
quote:
Zal wel 8-10 wedstrijden zijn. En je weet hoe ik daarover denk eilanden na de 'Michael Mols'-discussie. Waarschijnlijk is dit in wedstrijden gemeten slechts 2x zo erg als naar iemand rochelen volgens de KNVB.
Zonder de discussie weer op te rakelen maar als jij voor Mols 18 wedstrijden wilde, dan is dit minimaal 36 wedstrijden waard.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:26:12 #120
26251 Eilanden
pi_24111382
quote:
Volmondig ja! Een dergelijke tackle is rood. Als die z'n been niet breekt dan krijgt 'ie waarschijnlijk minder wedstrijden, maar zo'n tackle hoort altijd rood te zijn, of er iets gebroken wordt of niet.
pi_24111493
Het komt wel vaker voor dat een speler zo met gestrekt been iemand neerhaalt. Deze keer loopt het verkeerd af doordat Kokmeijer volop tegen het gestrekte been aan schopt..
Blijft zeer klote

[ Bericht 1% gewijzigd door ClioSporT op 21-12-2004 00:44:56 ]
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 december 2004 @ 00:36:22 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_24111606
Je ziet inderdaad soms tackels waarbij een speler net op tijd opspringt. Die zouden ook bestraft moeten worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24111646
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
Je ziet inderdaad soms tackels waarbij een speler net op tijd opspringt. Die zouden ook bestraft moeten worden.

Zoals Stoichkov op het WK van 1994, als Hristo niet over die tackle was heengespongen dan had hij nooit meer kunnen lopen volgens mij.

Ik weet niet meer welke wedstrijd dat was, maar de dader kreeg slechts geel.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:41:07 #124
26251 Eilanden
pi_24111684
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:

Wat ik al zei, dergelijke tackles moet gewoon altijd bestraft worden. Raken of niet.
pi_24111712
Ik ben benieuwd hoe dit eindigt. Ik zou het niet raar vinden als hij die Spartaan aanklaagt.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 december 2004 @ 00:52:32 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_24111878
Zoals het mij voorkomt lijkt hij me niet de persoonlijkheid om iemand aan te klagen.

Wat ie in Studio Sport zei, hij mag langs komen bij me. Lijkt me het eerder een vergevingsgezind persoon.

Ik snap ook de dader niet. Nog nooit een gele of rode kaart gehad en dan zo iets doen.

dinsdag 21 december 2004 @ 10:40:39 #127
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24114795
quote:
dat is dus precies waar ik t net met m`n broertje over heb. Je ziet idd zo vaak van die tackles die net zo erg of erger zijn maar waarbij de getackelde niet/niet ernstig geraakt wordt en daar is niet zo`n stress om.

Wat natuurlijk de tackle van deze Spartaan niet minder erg maakt. Vind t dus alleen een beetje raar dat iedereen t nu van de hoogste daken schreeuwt, terwijl dit soort tackles zo vaak voor komen.

Maar goed: desalniettemin moet ie natuurlijk heeeeeeel lang en hard gestraft worden
pi_24115416
Het schikkingsvoorstel is volgens teletekst 12 wedstrijden (waarvan 2 voorwaardelijk)
quote:
De aanklager betaald voetbal van de
KNVB heeft Rachid Bouazouan van Sparta
een schikkingsvoorstel gedaan van een
schorsing van twaalf duels,waarvan twee
voorwaardelijk,met een proeftijd van
een jaar.

De Sparta-aanvaller maakte in het duel
met Go Ahead Eagles (afgelopen vrijdag)
een zeer ernstige overtreding op Niels
Kokmeijer,die daarna afgevoerd werd met
een gecompliceerde beenbreuk.Arbiter
Koopman bestrafte de Spartaan met rood.

Indien het voorstel niet binnen 24 uur
wordt geaccepteerd,wordt de zaak aan de
tuchtcommissie van de KNVB voorgelegd.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24115788
Yiup, van Vi.nl:
quote:

Aanklager: Bouazouan tien duels zitten

Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, moet Rachid Bouazouan een schorsing van tien duels krijgen, plus twee wedstrijden voorwaardelijk, voor zijn grove overtreding op Niels Kokmeijer in het duel van Sparta Rotterdam met Go Ahead Eagles.
Bouazouan kreeg voor zijn vliegende tackle op kniehoogte een rode kaart van scheidsrechter Rien Koopman. Kokmeijer hield een gecompliceerde beenbreuk over aan de aanslag, waarvan hij in het ziekenhuis aan het bekomen is.

Bouazouan heeft 24 uur de tijd om aan te geven of hij akkoord gaat met het schikkingsvoorstel. Zo niet, dan volgt een mondelinge behandeling bij de tuchtcommissie van de KNVB.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24116601
Ik ben ook tegen een levenslange schorsing of iets dergelijks. Een hele vette straf moet ie krijgen, maar hij verdient een tweede kans, zeker nu hij berouw toont.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:43:46 #131
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_24116742
10 wedstrijden onvoorwaardelijk. Als ik Bouazouan was zou ik dat meteen accepteren.
Wat een belachelijk lage straf.
Hier laat de KNVB opnieuw een kans lopen om een daad te stellen. Dit soort aanslagen moeten uitgebannen worden.
pi_24116747
Hij zal wel akkoord gaan met deze schorsing, er is zoveel ophef over dat hij het eigenlijk niet kan maken om tegen deze schorsing in protest te gaan.
sig verwijderd door FA
pi_24116839
Ze zijn inmiddels akkoord. Uiteraard. Maar mocht deze gast weer t veld opkomen, dan zal hem geen warm onthaal wachten
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:50:02 #134
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_24116847
Hij kan natuurlijk ook in protest gaan om een hogere straf voor zichzelf te eisen.
pi_24116952
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef Herrtee het volgende:
Ze zijn inmiddels akkoord. Uiteraard. Maar mocht deze gast weer t veld opkomen, dan zal hem geen warm onthaal wachten
Hoezo, hij heeft z'n straf er dan toch op zitten, hij heeft dan toch boete gedaan?
Of heeft het publiek dan automatisch het recht om te proberen de voetballoopbaan van deze jongen kanpot te maken, ipv hem de kans te geven op eerherstel en een verdere loopbaan in het voetbal?
pi_24117038
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft z'n straf er dan toch op zitten, hij heeft dan toch boete gedaan?
Of heeft het publiek dan automatisch het recht om te proberen de voetballoopbaan van deze jongen kanpot te maken, ipv hem de kans te geven op eerherstel en een verdere loopbaan in het voetbal?
Ja, wat n straf he. Wel 10 wedstrijden. Ben benieuwd of Kokmeijer dan al überhaupt lopen kan. Er moet, en dat geldt niet alleen voor dit geval, veel zwaarder gestraft worden in de voetbalwereld, als je ziet hoe sommigen ermee weg komen.
pi_24117162
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:00 schreef Herrtee het volgende:

[..]

Ja, wat n straf he. Wel 10 wedstrijden. Ben benieuwd of Kokmeijer dan al überhaupt lopen kan. Er moet, en dat geldt niet alleen voor dit geval, veel zwaarder gestraft worden in de voetbalwereld, als je ziet hoe sommigen ermee weg komen.
Ben ik helemaal met je eens, maar dan zou de woede zich moeten richten tot de KNVB, en niet naar een speler die z'n boetedoening al gedaan heeft, z'n straf er al op heeft zitten, want enige dat je daarmee bereikt is dat je mogelijk de loopbaan van deze speler aan gruzelementen helpt als ie door stomme reacties geen stadion meer normaal kan betreden.

Als publiek heb je de straf die opgelegd wordt te accepteren en als je het niet met de strafmaat eens bent, dien je dat niet op de speler te verhalen.
pi_24117231
Amen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24117244
bron: www.spartarotterdam.nl
quote:
Sparta en Rachid Bouaouzan gaan akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager KNVB. Dit betekent dat de speler gedurende 12 wedstrijden (waarvan 2 voorwaardelijk) niet inzetbaar is voor het eerste elftal. Gedurende deze periode is hij ook niet speelgerechtigd voor Jong Sparta. Vandaag is Rachid Bouaouzan op bezoek geweest bij Niels Kokmeijer. Gezien de ernst van de blessure en uit respect voor Niels Kokmeijer zullen Sparta en Bouaouzan niet in beroep gaan tegen de straf van de KNVB.
pi_24117533
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, maar dan zou de woede zich moeten richten tot de KNVB, en niet naar een speler die z'n boetedoening al gedaan heeft, z'n straf er al op heeft zitten, want enige dat je daarmee bereikt is dat je mogelijk de loopbaan van deze speler aan gruzelementen helpt als ie door stomme reacties geen stadion meer normaal kan betreden.

Als publiek heb je de straf die opgelegd wordt te accepteren en als je het niet met de strafmaat eens bent, dien je dat niet op de speler te verhalen.
Heb je ook wel deels gelijk in, maar ik vraag me wel af wie nu eigenlijk zn eigen carrière aan gruzelementen heeft geholpen.
Wie zich zo gedraagt kan niet anders verwachten dan dat hij een tijdje verketterd wordt. Ook al was hij 20 wedstrijden geschorst geweest. Het hoort ook een beetje bij de boetedoening, ik vraag me overigens sowieso af wat er met hem gebeurt, wat doet Sparta, en wat gebeurt er met de aanklacht van Kokmeijer.
pi_24117556
Denk dat de KNVB hier opzich wel goed aan doet. Al hadden het van mij ook wel 20 wedstrijden mogen zijn. Die jongen verdient ook een 2e kans. Bouaouzan wordt ook gestraft door het feit dat ie moet zien wat ie z'n slachtoffer aangedaan heeft; en hij heeft oprecht spijt, dat is duidelijk.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:35:38 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24117775
12 wedstrijden, jammer. Ze moeten gewoon de dader net zo lang schorsen als het slachtoffer geblesseerd is.
pi_24118361
Het zou hem sieren als ie zelf nog een extra aantal maandjes eraan plakt uit respect voor zijn slachtoffer, dan denk ik dat je pas echt medeleven toont. Van de andere kant : voetbal is een fysieke sport, klein moment van onoplettendheid en iets te gortige aggressie en het kan zomaar de mist ingaan, hoeft niet eens zeer bewust te zijn. Omdat ie geen 'strafblad' (veel schorsingen en rode kaarten) heeft moet dit niet overdreven worden met een hetze jegens hem, want hij is er zelf denk ik ook doodziek van gezien alle negatieve aandacht richting hem.
pi_24118490
Ik weet niet of hier iemand op zit te wachten, ik hoef het in ieder geval niet meer te zien. Hier de stream voor de mensen die het toch nog willen zien:

http://www.irhfchaarlem.m(...)ge%20overtreding.wmv
That's all folks!
pi_24119355
10 wedstrijden .
slettebak [@] gmail.com
pi_24119656
Hij is door Sparta op non-actief gesteld.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/10989
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:12:56 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24119810
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef JaWi het volgende:
Hij is door Sparta op non-actief gesteld.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/10989
ja tien wedstrijden lijkt me wel genoeg om hem nou nog een x te straffen geef hem gewoon geen loon voor een maand
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:54:42 #148
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_24125104
Tien wedstrijden... gewoon ff een lekker vakantietje pakken van drie maandjes.... heerlijk uitrusten.... ff wintersporten misschien... beetje sportief... beetje genieten.... beetje relaxen. Heerlijk!
Komt goed uit, zeg!
En daarna weer lekker voetballen en heerlijk vooruitkijken op Eredivisie-voetbal met Sparta volgend jaar; HMMMmmmmm! Het ging nog nooit zo voor de wind...

Ach... en denk maar zo... Kokmeijer kan altijd nog voetbal op tv kijken.
Da's toch ook wat waard!
Zo is iedereen blij. Wat is het soms toch een mooie wereld... *zucht*
pi_24125142
Wat is trouwens 'een speler tijdelijk op non-actief zetten'? Dat hij tien wedstrijden niet mag voetballen van 'de club'? Dat hij niet mag meedoen met klaverjassen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')