ja tien wedstrijden lijkt me wel genoeg om hem nou nog een x te straffen geef hem gewoon geen loon voor een maandquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef JaWi het volgende:
Hij is door Sparta op non-actief gesteld.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/10989
dat die denk ik niet op trainingen mag komen en ook geen geld zal krijgen misschienquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:28 schreef Bombie het volgende:
Wat is trouwens 'een speler tijdelijk op non-actief zetten'? Dat hij tien wedstrijden niet mag voetballen van 'de club'? Dat hij niet mag meedoen met klaverjassen?
Dan had hij maar godverdomme niet zo belachelijk in moeten komenPUNTquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft z'n straf er dan toch op zitten, hij heeft dan toch boete gedaan?
Of heeft het publiek dan automatisch het recht om te proberen de voetballoopbaan van deze jongen kanpot te maken, ipv hem de kans te geven op eerherstel en een verdere loopbaan in het voetbal?
Dat klopt, ik las net dat Kokmijer aangifte gaat doen bij de politie. Terecht lijkt me.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat die denk ik niet op trainingen mag komen en ook geen geld zal krijgen misschien
Zoals de dubbel beenbreuk van Cissé tegen Blackburn een aantal weken geleden. Een beenbruk waarbij als de medische staf van LFC niet attent was geweest Cissé z'n hele been kwijt was wegens het afgekneld zijn van bloedbanen...quote:Op maandag 20 december 2004 01:17 schreef tong80 het volgende:
Danny Hesp ging in een duel met van der Hoorn.
Dat was een ongeluk. Hij brak zijn been en van der Hoorn schrok er net zo hard van.
Voorzorgsmaatregel.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:06 schreef Erasmusch het volgende:
Vind aangifte doen wel weer een beetje overdreven, zal wel onderdeel zijn van het verwerkingsproces...
Jij hebt in je leven nog nooit dingen gedaan of gezegd waarvan je achteraf denkt? "Oh, dat had ik beter NIET kunnen doen.... Sorry..."quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:39 schreef Smeich het volgende:
Dan had hij maar godverdomme niet zo belachelijk in moeten komenPUNT
En spijt spijt, rot toch op zeg! Moet hij dan zeggen dat hij geen spijt heeft? Hij geeft toch gewoon geen andere keus.....
Toch is het raar. Zou je dit bij de amateurs doen, wordt je door je vereniging geroyeerd en krijg je een schorsing van 2 jaar of iets dergelijks van de KNVB. Wanneer je hetzelfde doet bij een BVO, dan hoef je maar 10 wedstrijden aan de kant te zitten.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:25 schreef Georges het volgende:
Ik vind 10 maanden wedstrijden wel aan de lage kant. Schorsing voor de duur van het herstel was beter geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |