Slettentopicquote:Op zondag 19 december 2004 19:33 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel.
Jij had toch maandban?quote:Op zondag 19 december 2004 19:30 schreef knowall het volgende:
Of niet, naja mij maakt het niet uit, maar oke als jullie willen verzamelen kan het dus hier, moet niet natuurlijk, als jullie geen zin hebben blijven jullie gewoon weg natuurlijk, maar oke ik zie het straks wel he, of jullie verzameld hebben dan he, dus, doei he, en verzamelen he! Of niet mag ook
wat een kutliedquote:Op zondag 19 december 2004 20:11 schreef hallo_mensen het volgende:![]()
![]()
EINDELIJK EEN LIMBURG TOPIC
owja van Dirk h mogen limburg topics niet
Het Limburgs volkslied (dialect)
In 't bronsgroen eikehout
nachtegaal dae zungt
Euver 't groête koreveld
Leeuwerik zie léédje brinkt
Woe de herdershoren klinkt
Langs beekskes door
Limburg mie vaderland
Doa is woe iech woên
Limburg mie vaderland
Joa doa is 't sjoên
Kiek de Maas en ouch de Roer
Struime daag en nach
Aaf en toëw tréje ze oet
Dat is häör stille krach
Eendjes zwumme op en aaf
snaterend in koer
ej, ik woën zelf auk in Limburg huur, in Venlo!quote:Op zondag 19 december 2004 20:16 schreef hallo_mensen het volgende:
extra voor jou een vertaling
Het Limburgs volkslied
Waar in 't bronsgroen eikenhout,
't Nachtegaaltje zingt;
Over 't malse korenveld,
't Lied des leeuweriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt,
Langs des beekjes boord;
refrein:
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Daar is mijn Vaderland,
Limburgs dierbaar oord!
Waar de brede stroom der Maas,
Statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas,
Kostlijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bos,
Overheerlijk gloort.
Waar der vaadren schone taal,
Klinkt met heldre kracht;
Waar men kloek en fier van aard,
Vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon,
't Hart des volks bekoort.
Waar aan 't Oud Oranjehuis,
't Volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland,
Eén in vreugd en trouw;
Trouw aan plicht en trouw aan God,
Heerst van Zuid tot Noord.
die andere topics werden als niet nuttig verklaard hopenlijk deze nietquote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef El_Bartos het volgende:
Daaaaaaaaaaaaa is mijn Vaderland!
Limburgs dierbaar oord!
* El_Bartos voelt zich goed nu*
was daquote:
oow nou doe dat dan ookquote:
quote:Op zondag 19 december 2004 21:12 schreef RedDevil085 het volgende:
@TS: Rot op, homo
* RedDevil085 is zelf ook limbo (venlo) dus chilled even bij z'n provincie-genoten... bakje brand erbij
Waar is die andere dan?quote:Op zondag 19 december 2004 19:33 schreef R2cksson het volgende:
Dubbel.
omdat wij op een heel ander niveau met elkaar communiceren.quote:Op zondag 19 december 2004 21:40 schreef BrauN het volgende:
Waarom kunnen die Limburgers hiero geen fatsoenlijk topic op gang brengen en normale gesprekken houden? Dit zegt veel over jullie, heren.
omdat er altijd van die mensen zijn die het nodig vinden om even te komen vertellen dat ze eigenlijk een hekel aan limburg en limburgers hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 21:40 schreef BrauN het volgende:
Waarom kunnen die Limburgers hiero geen fatsoenlijk topic op gang brengen en normale gesprekken houden? Dit zegt veel over jullie, heren.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je nou Limburgse Jager was ?
Telt dat ook ?
ja hoor -0.9 hierquote:Op zondag 19 december 2004 22:34 schreef El_Bartos het volgende:
zow lekker weertje hier in limburg niet?
vandaag zaten mijn venster al helemaal dichtquote:Op zondag 19 december 2004 22:44 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet vergeten morgen !
Post * hier* je ijskrabvertragingstijd van vandaag.
Nouja... die van morgenochtend dus.
Volgens mij is het 's-zomers wel wat warmer in Limburg maar 's-winters ook wat kouder.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:53 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
omdat wij op een heel ander niveau met elkaar communiceren.
Iets wat niet-Limburgers nooit zullen begrijpen
* hallo_mensen geeft TeJo een pistool + een kogel , owja omdraaien en tussen je ogen richten heeft altijd het gewenste resultaat !quote:Op zondag 19 december 2004 22:46 schreef TeJo het volgende:
* TeJo plaatst de bom wel als alle Limburgers hier zijn.
hier in sittard heeft het sinds 4 uur gevrorenquote:Op zondag 19 december 2004 22:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
vandaag zaten mijn venster al helemaal dichtzeker een half uur de auto moeten laten draaien voor ik kon beginnen krabben
Als ze nu allemaal in één rij gaan staan bij het binnenkomen, pakken we d'r zoveel mogelijk in één keer!!quote:Op zondag 19 december 2004 22:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen geeft TeJo een pistool + een kogel , owja omdraaien en tussen je ogen richten heeft altijd het gewenste resultaat !
ik heb hemquote:Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
heeft er iemand eigenlijk het Limurgs volkslied in mp3'tje ofzo?
Start de lobby om de elfstedentocht naar Limburg te halen !quote:Op zondag 19 december 2004 22:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
hier in sittard heeft het sinds 4 uur gevroren
gefrustreerd ?quote:Op zondag 19 december 2004 22:54 schreef TeJo het volgende:
[..]
Als ze nu allemaal in één rij gaan staan bij het binnenkomen, pakken we d'r zoveel mogelijk in één keer!!
verkapte doodverwensing![]()
Ik heb alleen het lied der Limburgsche Jagersquote:Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
heeft er iemand eigenlijk het Limurgs volkslied in mp3'tje ofzo?
aan rechtsquote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar mogen de Brabanders zich opstellen?
www.bavaria.nl/movie.htmlquote:Op zondag 19 december 2004 22:56 schreef fratsman het volgende:
Euver 49 daag is ut Vastelaovend!
oh ja... Hallo.
Ga naar de eeuwige jachtvelden oidquote:Op zondag 19 december 2004 22:57 schreef TeJo het volgende:
[..]
Nee. Nog niet.
Soort zelfbescherming dus.
Tssssskquote:Op zondag 19 december 2004 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Komt hij met Bavaria aan in een Limburg-topic....
daar doel ik niet opquote:Op zondag 19 december 2004 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Komt hij met Bavaria aan in een Limburg-topic....
30 meter onder het N.A.P.quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar mogen de Brabanders zich opstellen?
* hallo_mensen steekt een gelderse worst in TeJo zijn keel !quote:Op zondag 19 december 2004 22:59 schreef TeJo het volgende:
[..]
30 meter onder het N.A.P.
Gelderland, olé olé olé
![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen!quote:Op zondag 19 december 2004 22:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
daar doel ik niet op![]()
ik bedoel ze moeten ons mooie maastricht weer gebruiken![]()
GEIL!! DEEPTROATH!!!quote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen steekt een gelderse worst in TeJo zijn keel !
Wordt het niet eens tijd voor een FC Limburg?quote:Op zondag 19 december 2004 23:01 schreef knowall het volgende:
Dit topic is trouwens ook een verkapt Roda JC-fan topic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, Roda JC staat maar 2 puntjes van van Europees voetbal, VVV is periodekapioen geworden, en ook Fortuna en MVV staan ergens in de middenmoot (niet laatste tenminstequote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een FC Limburg?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nu even niet.
ik zal voor een ftp programma kijken
dan post ik hem wel morgen in het topic
quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef onlogisch het volgende:
ik heb op "ja" gevoted.....
dan zijn wij er tenminste van af
Nederland kan niet zonder Limburg, maar Limburg wel zonder Nederland!quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef onlogisch het volgende:
ik heb op "ja" gevoted.....
dan zijn wij er tenminste van af
dat is maar net wat ik bedoel !quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Nederland kan niet zonder Limburg, maar Limburg wel zonder Nederland!![]()
![]()
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik van die uitspraken waar je altijd even bij stilvaltquote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Goed plan , zoek trouwens eens op limburg onafhankelijk topicsquote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef TeJo het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.
Nee hoor vooral altijd!quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef TeJo het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weertquote:Op zondag 19 december 2004 23:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee hoor vooral altijd!
En dan komt er een Limbrugs elftal en dat wint dan het WK![]()
![]()
datzelfde WK waarvoor Nederland zich niet gaat plaatsen, DOOR Limburg
![]()
![]()
een auto gemaakt door noord afrikanen ?quote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef TeJo het volgende:
3x raden wat mijn nieuwe auto gaat worden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weert![]()
over 50 jaar is het weert en venlo aan zee
en staat nederland onder water
laat ze maar lekker uitwijken naar het noordenquote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Limburg heerscht!
En dan komt de rest van nederland op hun knieen terug omdat ze ons nodig hebben!
Ge-ni-aalquote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weert![]()
over 50 jaar is het weert en venlo aan zee
en staat nederland onder water
Eventueel... Maar dit was een demonstratie van Limburgers tegen Ford als ik het goed heb... (heb het forum met dat plaatje ff vluchtig doorgelezen).quote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
een auto gemaakt door noord afrikanen ?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef knowall het volgende:
En fok! heet dan niet meer fok! maar L1!
Want fok! gaan we natuurlijk ook overnemen he!![]()
Nederlands?quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]en dan moeten nederlanders lid worden en geld betalen enzo
![]()
Dan schoppen we die toch naar antwerpenquote:Op zondag 19 december 2004 23:28 schreef TeJo het volgende:
[..]
Eventueel... Maar dit was een demonstratie van Limburgers tegen Ford als ik het goed heb... (heb het forum met dat plaatje ff vluchtig doorgelezen).
Dus die mensen wonen binnen jullie landsgrenzen. Of moet het een staat worden?
neejquote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Nederlands?
fok! is dan alleen nog toegankelijk voor Limburgers![]()
![]()
ja maar als je dat nu op fok gaat doen krijgen we een slotje en dat mag nietquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef fraubitch het volgende:
En doan goan we allein dialect proaten!
Jij zit echt vol met geniale ideeenquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
neej
we laten ze eerst betalen om ze vervolgens een ban te geven
Dat is discriminatie!!!!quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja maar als je dat nu op fok gaat doen krijgen we een slotje en dat mag niet
Zeggen dat je moslim bent en dan naar de politie gaan.quote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Weet ik maar wat doe je ertegen ?![]()
‘‘sluit maar achteraan in het rijtje’’quote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zeggen dat je moslim bent en dan naar de politie gaan.![]()
Dat denk jij, moslims hebben vorrecht hier in nederlandquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
‘‘sluit maar achteraan in het rijtje’’
Gewoon het slotje negerenquote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Weet ik maar wat doe je ertegen ?![]()
link?quote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef Caro_lientje het volgende:
Nog een limburger die een gratis bureau moet hebben? Zie dan mijn topic over gratis bureau![]()
![]()
doe er dan gelijk een link bijquote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef Caro_lientje het volgende:
Nog een limburger die een gratis bureau moet hebben? Zie dan mijn topic over gratis bureau![]()
![]()
* hallo_mensen gaat proberenquote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat denk jij, moslims hebben vorrecht hier in nederland
Snap ik niet. Jullie zijn door de Belgen naar Limburg getrapt, en nu ga je proberen om de 'Nafjes' naar Antwerpen te sturen. Gaat niet lukken denk ik...quote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dan schoppen we die toch naar antwerpen![]()
Oh ja. Dat is waar.quote:Op zondag 19 december 2004 23:58 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat zul je toch aan de degene moeten vragen die die foto gepost heeft
quote:
Hahahaha. Komt dat hout van de massief witte Limburgse boom??quote:Op zondag 21 november 2004 22:50 schreef Caro_lientje het volgende:
Het materiaal is massief wit hout. Het is dus vrij zwaar, stevig hout.
Zie je dat niet dan?quote:Op maandag 20 december 2004 00:03 schreef TeJo het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha. Komt dat hout van de massief witte Limburgse boom??![]()
Is maar goed ookquote:
Even ter verduidelijking... Maastricht is ook limburgquote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Alle Limburgers hier melden AUB
Jullie trappen er nog in ook, als jullie allemaal hier melden weten de admins direct wie ze allemaal moeten bannen....
Kutlimburgers
Maastricht is okee!
nederland vermoslimtquote:Op maandag 20 december 2004 00:18 schreef TeJo het volgende:
Nou ja, ik ga er één keer komen. Maar daar heb ik hier al eerder uitleg over gegeven.
quote:Op maandag 20 december 2004 00:23 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik kom oorspronkelijk niet uit Nederland, ben wel Nederlandse, maar ik vind alle plekjes in Nederland wel iets hebben eigenlijk. Ok, ik studeer er momenteel wel maar ga binnenkort weer weg.
Waarom toch altijd dat gedoe met de moslims en nederlanders...
Ik blijf het raar vinden.
Echt niet !quote:Op maandag 20 december 2004 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking... Maastricht is ook limburg![]()
quote:
jammerquote:Op maandag 20 december 2004 18:59 schreef hallo_mensen het volgende:
Nee t lukt niet
ik krijg hem niet Geupload
ik heb wel een oude versie gevonden
http://www.limburg.nl/upl(...)sgroen_eikenhout.mp3
Bron : http://www.limburg.nl/framemaster.html?http://www.limburg.nl/nl/html/algemeen/Algemeen/Limburginhetkort/Wapen/wapen.asp
Unaniem besloten dat Zuid-Limburg ... dus Sittard Rulezquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik een Sittard topic maken ?
ja halloooo ,quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Als HM er vanaaf is zal ik eens een Sittard topic maken
ja menquote:Op woensdag 22 december 2004 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
He TLK zijn er ook echte Libo Forums?
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
limburgers zijn koel. En dat zegt een geboren Amersfoorter.
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
limburgers zijn koel. En dat zegt een geboren Amersfoorter.
Ik dacht dat we dat bij jou thuis gingen doenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar gaan we Limburg meeting houden? Ik dacht aan Maastricht.
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Feya het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat bij jou thuis gingen doen![]()
![]()
![]()
ALAAF !quote:Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DeHeldjes het volgende:
Yow... Mestreech in ut Hoes!!
Er zijn misschien te weinig Sittardenaren hier voor dat topicquote:Op donderdag 23 december 2004 13:11 schreef Feya het volgende:
[..]
Ja SittardDirkh is een eikel dat hij je Sittard-topic sloot
(niets persoonlijks Dirkh
)
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
In Maastricht staat dat blauwe paard
West Side en East Sidequote:Op donderdag 23 december 2004 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat hebben Limburgers eigenlijk tegen Maastricht?
Mij is ooit verteld dat de ene helft van Limburg de ander helft niet mag.
Is het niet de ene kant van de maas tegen de andere?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
West Side en East Side![]()
Alleen hier is het het noorden tegen het zuiden.
waar?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
In Maastricht staat dat blauwe paard
Belgie VS NLquote:Op donderdag 23 december 2004 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het niet de ene kant van de maas tegen de andere?
ik snap hem nietquote:Op donderdag 23 december 2004 23:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
http://www.bavaria.nl/cms/movie.html
vertel het dan ook helemaal oetlulquote:Op donderdag 23 december 2004 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat zei iemand ..
Ik heb die reclame gezien.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
vertel het dan ook helemaal oetlul![]()
ja thijs weet nooit watquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb die reclame gezien.
En toen zei ik tegen Thijs kom naar Maastricht met de gang
Thijs zo oke en staat dat blauwe paard er nog ?
Ik zo geen idee.
versie over wat??quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik hem geedit he
heb je de versie met Maastricht gezien of met friesland?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:42 schreef El_Bartos het volgende:
wij laten niet met ons sollen!
Limburger => wereldburger!
Het wiel opnieuw uitvindenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Conflict is dom
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:42 schreef El_Bartos het volgende:
wij laten niet met ons sollen!
Limburger => wereldburger!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:27 schreef hallo_mensen het volgende:
volgens mij is TLK in zijn eten gestikt
maar ondertussen wel een icon van een limburgse band gebruiken he?quote:Op zondag 19 december 2004 22:46 schreef TeJo het volgende:
* TeJo plaatst de bom wel als alle Limburgers hier zijn.
Dat sowieso !quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef ChicaneBT het volgende:
Gezellig ja met een HARDE G!!!!!!
Hallo , Werner_Koekoeksklokquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:05 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hoi Limbo's
`quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik hem geedit he
heb je de versie met Maastricht gezien of met friesland?
Oh ja, natuurlijk. Ik woon hier nog maar 5 jaar. Ik ken de taal nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Je bedoelt Limburger.
Nopquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
`
Heb je ook de link voor friesland??
* hallo_mensen ook weer wakker isquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:54 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hallo daar zijn we weer!
De taal is te lerenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:19 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik woon hier nog maar 5 jaar. Ik ken de taal nog niet zo goed.
Joa veer goan noe auch Limburgs kallenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gaan we nou ook Limburgs kalle?.
![]()
.
Ins zeen of ich det nog kèn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Joa veer goan noe auch Limburgs kallen
Joa dat kins ze nog waalquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ins zeen of ich det nog kèn.
spelfouten/whatever negeren
neij, det is den Franse sjpraok, toch?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Joa joa
Wits ze auch al dat Limburgs de taal van de liefde is
Nea dat ziggen ze misschien joa , maar in het echt is Limburgs dat.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
neij, det is den Franse sjpraok, toch?
Dus ich moot mien vrundj Limburgs liere kalle?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nea dat ziggen ze misschien joa , maar in het echt is Limburgs dat.
1 tip: du mos altied un vrundj pakken dea al Limburgs kind kallen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ich moot mien vrundj Limburgs liere kalle?
Det kèn hae dus neet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 tip: du mos altied un vrundj pakken dea al Limburgs kind kallen.
Dan mos ze het hem waal leren !quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Det kèn hae dus neet.
Mer hae woent waal in Limburg..
Gein tied deveur.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan mos ze het hem waal leren !
\quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kom gelukkig net uit Brabant...Cuijk
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ah, Gennep...m'n broertje werkt daar, vlakbij die Japanner. Ik ken wel een paar mensen uit Gennep, want ik heb ook een paar jaartjes inOeffelt
gewoont.
Oww, ik dacht dat dat een chinees wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, vlakbij die kerk bij jullie in het centrum...als je richting Ottersum rijdt. Oeffelt is echt het meest ranzige boerendorp ooit, ook nog eens 5 minuten van Limburg vandaan
Ik vind Cuijk drie keer niks en ik zou daar niet eens een auto durven parkeren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
3 is nog behoorlijk veel voor zo'n uber-boerengat! Maargoed...nu woon ik gelukkig weer in Cuijk wat net op de grens ligt want Nijmegen is weer Gelderland. In de loop van dit jaar ga ik wsl dieper in Brabant wonen,Breda
Oh...vanavond maar een lekker gaan stappen in Cuijk wegen gebrek aan beter
Ik ben wel eens op het station geweest en tot nu toe heb ik altijd auto('s) gezien waarvan de ramen eruit zijn geslagen(?).quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Hoezo durf je dat nietZo erg zijn wij Brabanders nou ook weer niet hoor
Cuijk is ook 3 keer niks trouwens..
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:59 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn 200SX laten ze gelukkig altijd met rust...al is laatst wel de nummerplaat van de auto van m'n ouwe gejat![]()
Wat voor een auto ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En aangezien ik meestal met een beetje een opvallende auto naar het station ga durven we dat niet aan.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
NiceALs ik hem ooit zie rijden zal ik er vooral geen kras op zetten oke? Enneh...wel jammer van die turbo...heeft mijn auto wel!
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
Kom maar ff langs..heb toch nix te doen vanavond
Ik kan ook naar Brabant rennenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
Dan niet!!! Vuile Limbo![]()
* HAL9000S verlaat het Limburg topic en rent snel weer terug naar Brabant
tegen wie praat jijquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef Tiemie het volgende:
OMG, ben jij een limbo?
je imago! wat doe je?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |