Ge-ni-aalquote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weert![]()
over 50 jaar is het weert en venlo aan zee
en staat nederland onder water
Eventueel... Maar dit was een demonstratie van Limburgers tegen Ford als ik het goed heb... (heb het forum met dat plaatje ff vluchtig doorgelezen).quote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
een auto gemaakt door noord afrikanen ?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef knowall het volgende:
En fok! heet dan niet meer fok! maar L1!
Want fok! gaan we natuurlijk ook overnemen he!![]()
Nederlands?quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]en dan moeten nederlanders lid worden en geld betalen enzo
![]()
Dan schoppen we die toch naar antwerpenquote:Op zondag 19 december 2004 23:28 schreef TeJo het volgende:
[..]
Eventueel... Maar dit was een demonstratie van Limburgers tegen Ford als ik het goed heb... (heb het forum met dat plaatje ff vluchtig doorgelezen).
Dus die mensen wonen binnen jullie landsgrenzen. Of moet het een staat worden?
neejquote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Nederlands?
fok! is dan alleen nog toegankelijk voor Limburgers![]()
![]()
ja maar als je dat nu op fok gaat doen krijgen we een slotje en dat mag nietquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef fraubitch het volgende:
En doan goan we allein dialect proaten!
Jij zit echt vol met geniale ideeenquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
neej
we laten ze eerst betalen om ze vervolgens een ban te geven
Dat is discriminatie!!!!quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja maar als je dat nu op fok gaat doen krijgen we een slotje en dat mag niet
Zeggen dat je moslim bent en dan naar de politie gaan.quote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Weet ik maar wat doe je ertegen ?![]()
‘‘sluit maar achteraan in het rijtje’’quote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zeggen dat je moslim bent en dan naar de politie gaan.![]()
Dat denk jij, moslims hebben vorrecht hier in nederlandquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
‘‘sluit maar achteraan in het rijtje’’
Gewoon het slotje negerenquote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Weet ik maar wat doe je ertegen ?![]()
link?quote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef Caro_lientje het volgende:
Nog een limburger die een gratis bureau moet hebben? Zie dan mijn topic over gratis bureau![]()
![]()
doe er dan gelijk een link bijquote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef Caro_lientje het volgende:
Nog een limburger die een gratis bureau moet hebben? Zie dan mijn topic over gratis bureau![]()
![]()
* hallo_mensen gaat proberenquote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat denk jij, moslims hebben vorrecht hier in nederland
Snap ik niet. Jullie zijn door de Belgen naar Limburg getrapt, en nu ga je proberen om de 'Nafjes' naar Antwerpen te sturen. Gaat niet lukken denk ik...quote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dan schoppen we die toch naar antwerpen![]()
Oh ja. Dat is waar.quote:Op zondag 19 december 2004 23:58 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat zul je toch aan de degene moeten vragen die die foto gepost heeft
quote:
Hahahaha. Komt dat hout van de massief witte Limburgse boom??quote:Op zondag 21 november 2004 22:50 schreef Caro_lientje het volgende:
Het materiaal is massief wit hout. Het is dus vrij zwaar, stevig hout.
Zie je dat niet dan?quote:Op maandag 20 december 2004 00:03 schreef TeJo het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha. Komt dat hout van de massief witte Limburgse boom??![]()
Is maar goed ookquote:
Even ter verduidelijking... Maastricht is ook limburgquote:Op maandag 20 december 2004 00:20 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Alle Limburgers hier melden AUB
Jullie trappen er nog in ook, als jullie allemaal hier melden weten de admins direct wie ze allemaal moeten bannen....
Kutlimburgers
Maastricht is okee!
nederland vermoslimtquote:Op maandag 20 december 2004 00:18 schreef TeJo het volgende:
Nou ja, ik ga er één keer komen. Maar daar heb ik hier al eerder uitleg over gegeven.
quote:Op maandag 20 december 2004 00:23 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik kom oorspronkelijk niet uit Nederland, ben wel Nederlandse, maar ik vind alle plekjes in Nederland wel iets hebben eigenlijk. Ok, ik studeer er momenteel wel maar ga binnenkort weer weg.
Waarom toch altijd dat gedoe met de moslims en nederlanders...
Ik blijf het raar vinden.
Echt niet !quote:Op maandag 20 december 2004 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking... Maastricht is ook limburg![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |