Start de lobby om de elfstedentocht naar Limburg te halen !quote:Op zondag 19 december 2004 22:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
hier in sittard heeft het sinds 4 uur gevroren
gefrustreerd ?quote:Op zondag 19 december 2004 22:54 schreef TeJo het volgende:
[..]
Als ze nu allemaal in één rij gaan staan bij het binnenkomen, pakken we d'r zoveel mogelijk in één keer!!
verkapte doodverwensing![]()
Ik heb alleen het lied der Limburgsche Jagersquote:Op zondag 19 december 2004 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
heeft er iemand eigenlijk het Limurgs volkslied in mp3'tje ofzo?
aan rechtsquote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar mogen de Brabanders zich opstellen?
www.bavaria.nl/movie.htmlquote:Op zondag 19 december 2004 22:56 schreef fratsman het volgende:
Euver 49 daag is ut Vastelaovend!
oh ja... Hallo.
Ga naar de eeuwige jachtvelden oidquote:Op zondag 19 december 2004 22:57 schreef TeJo het volgende:
[..]
Nee. Nog niet.
Soort zelfbescherming dus.
Tssssskquote:Op zondag 19 december 2004 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Komt hij met Bavaria aan in een Limburg-topic....
daar doel ik niet opquote:Op zondag 19 december 2004 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Komt hij met Bavaria aan in een Limburg-topic....
30 meter onder het N.A.P.quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar mogen de Brabanders zich opstellen?
* hallo_mensen steekt een gelderse worst in TeJo zijn keel !quote:Op zondag 19 december 2004 22:59 schreef TeJo het volgende:
[..]
30 meter onder het N.A.P.
Gelderland, olé olé olé
![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen!quote:Op zondag 19 december 2004 22:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
daar doel ik niet op![]()
ik bedoel ze moeten ons mooie maastricht weer gebruiken![]()
GEIL!! DEEPTROATH!!!quote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen steekt een gelderse worst in TeJo zijn keel !
Wordt het niet eens tijd voor een FC Limburg?quote:Op zondag 19 december 2004 23:01 schreef knowall het volgende:
Dit topic is trouwens ook een verkapt Roda JC-fan topic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, Roda JC staat maar 2 puntjes van van Europees voetbal, VVV is periodekapioen geworden, en ook Fortuna en MVV staan ergens in de middenmoot (niet laatste tenminstequote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een FC Limburg?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nu even niet.
ik zal voor een ftp programma kijken
dan post ik hem wel morgen in het topic
quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef onlogisch het volgende:
ik heb op "ja" gevoted.....
dan zijn wij er tenminste van af
Nederland kan niet zonder Limburg, maar Limburg wel zonder Nederland!quote:Op zondag 19 december 2004 23:06 schreef onlogisch het volgende:
ik heb op "ja" gevoted.....
dan zijn wij er tenminste van af
dat is maar net wat ik bedoel !quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Nederland kan niet zonder Limburg, maar Limburg wel zonder Nederland!![]()
![]()
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.quote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik van die uitspraken waar je altijd even bij stilvaltquote:Op zondag 19 december 2004 23:13 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Goed plan , zoek trouwens eens op limburg onafhankelijk topicsquote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef TeJo het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.
Nee hoor vooral altijd!quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef TeJo het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een testperiode van een jaartje of 100.
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weertquote:Op zondag 19 december 2004 23:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee hoor vooral altijd!
En dan komt er een Limbrugs elftal en dat wint dan het WK![]()
![]()
datzelfde WK waarvoor Nederland zich niet gaat plaatsen, DOOR Limburg
![]()
![]()
een auto gemaakt door noord afrikanen ?quote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef TeJo het volgende:
3x raden wat mijn nieuwe auto gaat worden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
vergeet niet de grenzen dicht te doen zo vanaf weert![]()
over 50 jaar is het weert en venlo aan zee
en staat nederland onder water
laat ze maar lekker uitwijken naar het noordenquote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Limburg heerscht!
En dan komt de rest van nederland op hun knieen terug omdat ze ons nodig hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |