abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24140253
Hoi,

ik weet niet of er interesse is maar zijn er mensen die het leuk vinden een officiele FOK!-meeting te houden in een grote discotheek hier in het Zuiden, om precies te zijn in Heerlen?
Wie organiseert dit en wie kan me hier meer informatie over geven?

Met vriendelijke groet,
Kenneth.
pi_24140321
Ik denk dat het moeilijk is een "offciële" meeting te organiseren, meetings zijn eigenlijk altijd informeel. Verder lijkt de plaats me niet echt gigantisch aantrekkelijk, een centraler punt in het land zal voor een officiële meeting de voorkeur hebben lijkt me. Een eigen meeting kan altijd natuurlijk, maar als het echt van fok uit zal gaan zal men voor een beter te bereiken locatie kiezen denk ik. (Lees: Randstad)

Maar, eh, hoe kom je daar zo ineens op?

Een iets duidelijker topictitel had ook wel gemogen trouwens.
[KNE]-Mod
pi_24140434
Uhm.
Er is hier maar 1 Kenneth
Ksssst!
pi_24140518
Peppermill
  woensdag 22 december 2004 @ 16:48:39 #5
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_24140651
Leuk!, en dan met zn allen veel slikken en dood neervallen

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Admin woensdag 22 december 2004 @ 16:55:47 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_24140794
Schopje naar GC.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_24140862
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
pi_24140919
En er zijn bijna nooit meetings in LImburg, dus ik vind het een erg leuk idee Altijd dat gezeur om "centraal", als je altijd meetings maar centraal moet houden dan hebben mensen in het zuiden van het land nooit iets dichtbij. Dus plan, kevaro!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24140923
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
Je mag natuurlijk altijd een koele meeting organiseren, maar om te zeggen dat ie "officiël" is vind ik wat overdreven. Gewoon 'een' fokmeeting kan best leuk zijn denk ik. maar met een officiële meeting suggereer je medewerking van fok in de organisatie ofzo, ik denk dat je dat onofficieel wel voor elkaar krijgt, maar ik denk niet dat het officiël vanuit fok! zal komen.

Maar ik ben geen kroew natuurlijk.
[KNE]-Mod
pi_24141031
Er zijn zelden 'officiële meetings' zoals de 5-jaarsmeeting. Fokkers organiseren zelf de meetings. Dus ik zou zeggen: ga je gang met organiseren, kevaro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24143078
Wat ik bedoel is eigenlijk gewoon een gezellige bijeenkomst. Niet zo zwaar tillen aan het woord officieel. Misschien verkeerd gebruikt dus bij deze gewoon een gezellige on-offiele bijeenkomst van FOK!
pi_24143111
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:38 schreef Kenneth het volgende:
Uhm.
Er is hier maar 1 Kenneth
Ksssst!
Grrrr, dus jij hebt de naam Kenneth al geregistreerd.

pi_24143166
Ik haat disco's, dus nee.
pi_24144326
Een Limburg-meet is een prima idee. Er zijn hier viel Limburgers, dus aanloop genoeg.
Je bent wel niet de eerste, een paar weken terug hield ik een fok-fotomeet in Maastricht.
  woensdag 22 december 2004 @ 20:48:28 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_24145380
Leuk, maar niet in de peppermill. Baggertent eerste klas. Maareh, eigenlijk lijkt me een disco sowieso niet echt de juiste plaats aangezien de meesten elkaar niet echt goed kennen en het dus belangrijk is dat je goed kunt kletsen.
Vampire Romance O+
pi_24145847
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
pi_24145957
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
peppermill

Starfish ( net over de grens
pi_24145970
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
die zijn dr wel, maar altijd overvol dus daar past geen meeting meer bij
pi_24145992
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Ja, een kroeg is wat mij betreft ook leuk!
Het gaat gewoon erom dat je elkaar leert kennen en dat je eens ziet met wie je FOK!'t.
Zeg het maar, discotheek of kroeg en zo ja, waar?
Bracke / Kromme Toeter / Peppermill / Naar huis, ligt allemaal in Heerlen.

Kom met voorstellen...
pi_24146085
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

peppermill

Starfish ( net over de grens
WOOTH!
Starfish inderdaad helemaal vergeten...ook
pi_24146588
Er moet zeker toch wel een kroeg te vinden zijn die op een redelijk tijdstip nog plek heeft? Denk eraan dat de meesten nog naar huis zullen moeten (bijv. met OV) dus het zal zeker niet om 23uur beginnen worden. Eerder iets met beginnen in de kroeg waarna de die-hards om 23uur kunnen verkassen naar de Peppermill of andere danstenten. (en ik richting Maastricht kan om de volgende dag te werken)
pi_24146814
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Er moet zeker toch wel een kroeg te vinden zijn die op een redelijk tijdstip nog plek heeft? Denk eraan dat de meesten nog naar huis zullen moeten (bijv. met OV) dus het zal zeker niet om 23uur beginnen worden. Eerder iets met beginnen in de kroeg waarna de die-hards om 23uur kunnen verkassen naar de Peppermill of andere danstenten. (en ik richting Maastricht kan om de volgende dag te werken)
Nah forget it!

De 'leuke' cafés in Heerlen zijn altijd stampvol!
Je zou het hooguit op een niet-uitgaans-avond, in de Nor kunnen proberen..
Andere optie heb je denk ik niet...
pi_24147223
Te weinig café's dus in Heerlen.
Hier in Maastricht moet dit geen probleem zijn.
pi_24147254
Als je met een leuke groep een niet zo leuk café binnenvalt wordt het trouwens vanzelf leuk
pi_24148151
Mmmm, eventjes denken, dat OV-verhaal klopt helemaal.
Zullen we eerst eens een dag afspreken, en vervolgens gaan kijken waar en hoe?
What about 8 januari, locatie Heerlen.
Als je een beetje vroeg afspreek in bijvoorbeeld Bracke, waar je gezellig met elkaar kunt zitten tegen een uur of 20.00
Tegen 22.00/23.00 uur wordt het inderdaad drukker en dan kunnen we dan verder kijken welke die-hards er doorgaan...? Goed voorstel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')