Je mag natuurlijk altijd een koele meeting organiseren, maar om te zeggen dat ie "officiël" is vind ik wat overdreven. Gewoon 'een' fokmeeting kan best leuk zijn denk ik. maar met een officiële meeting suggereer je medewerking van fok in de organisatie ofzo, ik denk dat je dat onofficieel wel voor elkaar krijgt, maar ik denk niet dat het officiël vanuit fok! zal komen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
Grrrr, dus jij hebt de naam Kenneth al geregistreerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:38 schreef Kenneth het volgende:
Uhm.
Er is hier maar 1 Kenneth
Ksssst!
peppermillquote:Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
die zijn dr wel, maar altijd overvolquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
Ja, een kroeg is wat mij betreft ook leuk!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
WOOTH!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
peppermill![]()
Starfish( net over de grens
Nah forget it!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Er moet zeker toch wel een kroeg te vinden zijn die op een redelijk tijdstip nog plek heeft? Denk eraan dat de meesten nog naar huis zullen moeten (bijv. met OV) dus het zal zeker niet om 23uur beginnen worden. Eerder iets met beginnen in de kroeg waarna de die-hards om 23uur kunnen verkassen naar de Peppermill of andere danstenten. (en ik richting Maastricht kan om de volgende dag te werken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |