Je mag natuurlijk altijd een koele meeting organiseren, maar om te zeggen dat ie "officiël" is vind ik wat overdreven. Gewoon 'een' fokmeeting kan best leuk zijn denk ik. maar met een officiële meeting suggereer je medewerking van fok in de organisatie ofzo, ik denk dat je dat onofficieel wel voor elkaar krijgt, maar ik denk niet dat het officiël vanuit fok! zal komen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
Grrrr, dus jij hebt de naam Kenneth al geregistreerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:38 schreef Kenneth het volgende:
Uhm.
Er is hier maar 1 Kenneth
Ksssst!
peppermillquote:Op woensdag 22 december 2004 16:59 schreef kevaro het volgende:
Leek me interessante locatie aangezien de betreffende discotheek veel mogelijkheden biedt. Daarnaast is het een hele gezellie, mooie uitgaansgelegheid.
die zijn dr wel, maar altijd overvolquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
Ja, een kroeg is wat mij betreft ook leuk!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Mee eens. Gewoon een leuke kroeg is de beste optie. Die moeten er ook in Heerlen te vinden zijn.
WOOTH!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
peppermill![]()
Starfish( net over de grens
Nah forget it!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Er moet zeker toch wel een kroeg te vinden zijn die op een redelijk tijdstip nog plek heeft? Denk eraan dat de meesten nog naar huis zullen moeten (bijv. met OV) dus het zal zeker niet om 23uur beginnen worden. Eerder iets met beginnen in de kroeg waarna de die-hards om 23uur kunnen verkassen naar de Peppermill of andere danstenten. (en ik richting Maastricht kan om de volgende dag te werken)
De klinker is leuk idd, alleen blijft het op een uitgaansavond te druk voor een meet..quote:Op donderdag 23 december 2004 06:57 schreef kevaro het volgende:
De Klinker is inderdaad een leuk en goedgeschikt cafétje!
Nu de datum en tijd nog.
als je daar per ongeluk tegen iemand aanloopt wordt je meteen gevraagd om mee naar buiten te komenquote:
Ik niet...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
als je daar per ongeluk tegen iemand aanloopt wordt je meteen gevraagd om mee naar buiten te komen![]()
Nee hoor, daar ben ik het niet mee eens. Het is een hele leuke discotheek, heeft alleen wat problemen gehad met haar image in het verleden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
als je daar per ongeluk tegen iemand aanloopt wordt je meteen gevraagd om mee naar buiten te komen![]()
Ja, ben het met je eens dat een uitgaansavond nogal erg druk kan worden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:15 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De klinker is leuk idd, alleen blijft het op een uitgaansavond te druk voor een meet..
Ik weet trouwens ook niet hoeveel mensen ik zou moeten verwachten op een meet, maar ga stilletjes toch wel uit van min. 30..?![]()
Hoi,quote:Op woensdag 22 december 2004 16:29 schreef kevaro het volgende:
Hoi,
ik weet niet of er interesse is maar zijn er mensen die het leuk vinden een officiele FOK!-meeting te houden in een grote discotheek hier in het Zuiden, om precies te zijn in Heerlen?
Wie organiseert dit en wie kan me hier meer informatie over geven?
Met vriendelijke groet,
Kenneth.
Een Heerlen-meet in maastricht is een duidelijke no-noquote:Op donderdag 23 december 2004 14:27 schreef R-Alph het volgende:
Maar we hoeven toch niet persee naar Heerlen? Maastricht is ook een optie
Helmondquote:Op donderdag 23 december 2004 16:52 schreef hellmondunited het volgende:
aangezien heerlen een schooier stad is, zijn helmonders ook wel welkom he?
hebben we hem ook weerquote:Op donderdag 23 december 2004 17:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Helmond![]()
Nee, maar kheb miss wel interesse, aangezien ik toch al vaak genoeg in het Heerlen 'uitgaansgebeuren' te vinden ben, als jullie er dan ook zijn wip ik wel effe binnen
Heerlen lijkt mij ook een betere locatie hiervoor...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een Heerlen-meet in maastricht is een duidelijke no-no
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |