Daar vraag ik ook helemaal niet naar.quote:Op maandag 20 december 2004 23:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik kom er heel erg vaak maar ik vind er niets aan..
okquote:Op maandag 20 december 2004 23:29 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Daar vraag ik ook helemaal niet naar.
"Maastricht, beste stad onder én boven de rivieren" kwam net al een vriend mee. Om maar ff ontopic te blijven...
oooooh beetje jaloers ?quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom maakten de boeren een stadsmuur om mtricht?
om de varkens binnen te houden
waarom overleven de mtrichtenaren een watersnoodramp
't zijn de grootste kwallen
![]()
Wat dacht je van Maastricht buitenland in Nederlandquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
'Buitenland in Nederland'
Hij bedoelt de factor, schat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:13 schreef miki het volgende:
Criminaliteit...dat valt toch wel mee? En zoek jij maar eens een stad waar dat niet voorkomt...
criminaliteit???.. in maastricht??.. ik geloof dat jij niet helemaal lekker bent.. je kunt hier gewoon om 3 uur snachts over straat lopen zonder problemen. het is volgens mij de stad met de laagste misdaad cijfers van nederland.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ik zal eerlijk dit zeggen
maastricht is een mooi stad (oude gedeelte dan) en je kan er fijn winkelen (lekker compact) maar daar houdt het op... uitgaan zuigt er... wonen zuigt er... veels te veel criminaliteit en rotzooi in de stad..
daarom vind ik maastricht niets.. ja en de sjengen en hun mentaliteit...
Verdomme, die had ik ook in gedachten.quote:Op maandag 20 december 2004 23:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
mestreech is neet breeid meh mestreech dat is laaank
wat een onzin zeg. Als er iets zuigt hier is het juist het winkelen. Als je geen geld hebt voor de super chique boutiques dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou ik zal eerlijk dit zeggen
maastricht is een mooi stad (oude gedeelte dan) en je kan er fijn winkelen (lekker compact) maar daar houdt het op... uitgaan zuigt er... wonen zuigt er... veels te veel criminaliteit en rotzooi in de stad..
daarom vind ik maastricht niets.. ja en de sjengen en hun mentaliteit...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |