Die snap ik nu niet helemaal..daarom stop ik toch?quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Maar waarom zou je dan meedoen? Dan loop je niet alleen je medespelers te belazeren, maar ook jezelf.
Sommige mensen snappen het gewoon niet. Op ze willen stoer doen met hoeveel ze (zeggen te) weten, of ze denken gewoon dat we al 294 topics aan het 'wie is de snelste googleaar' aan het spelen zijnquote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Maar waarom zou je dan meedoen? Dan loop je niet alleen je medespelers te belazeren, maar ook jezelf.
Mijn idee. Ik zou van veel vragen (fotovragen bijv.) trouwens niet eens weten hóe die opgezocht zouden moeten worden.quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef ranja het volgende:
Ok, in dat geval ben ik het helemaal met Z eens. De opzoekers houden het over het algemeen niet lang vol. En ik zou niet weten waarom jij zou willen stoppen alleen omdat er soms een 'kwaadwillend' iemand een vraag opzoekt. Daarbij, als iemand een vraag gewoon weet is die vaak eerder dan een opzoeker
volgens mij wil de fbi dat ook graag wetenquote:Op zondag 19 december 2004 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb nog wel een vraag: hoe kwam Nathan Gale aan het wapen waarmee hij ‘Dimebag’ Darrell Abbott en drie anderen de dood injoeg?
als je ze op eigen webspace zet niet nee, maar via amg is het vrij makkelijk heb ik begrepen.quote:Op zondag 19 december 2004 23:46 schreef GLO het volgende:
Mijn idee. Ik zou van veel vragen (fotovragen bijv.) trouwens niet eens weten hóe die opgezocht zouden moeten worden.
O ja? Leg 's uit?quote:Op zondag 19 december 2004 23:48 schreef ranja het volgende:
[..]
als je ze op eigen webspace zet niet nee, maar via amg is het vrij makkelijk heb ik begrepen.
quote:Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Nee man, ik google al een jaar mee.
Nou heb ik deel 3 t/m 5 in de kast staan, best mogelijk dat hij deel 2 heeft natuurlijk. In theorie. Deel 2 heb ik wel ergens op tape geloof ik. Maar ook z'n gehaaste gedrag bij z'n eigen vraag doet niet veel goeds vermoeden. Alsof hij denkt van 'waar zoeken julie eigenlijk op, hoe moeilijk kan het zijn'quote:Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Die Rough Trade-vraag stond ik inderdaad raar van te kijken.
quote:Op zondag 19 december 2004 23:59 schreef ranja het volgende:
Alsof hij denkt van 'waar zoeken julie eigenlijk op, hoe moeilijk kan het zijn'
quote:Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Nee man, ik google al een jaar mee.
Die uitdaging ga ik zwetend aan.quote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef bigshadow het volgende:
Bukgeit is een geautomatiseerde pop-encyclopedieMaar dat word dus een meet met een meegebrachte muziekvraag
![]()
En op de openstaande vraag zegt mijn Google dat ie het pistool heeft gestolen van een beveiligingsman/politieman![]()
Gokje dus
Was het wel zijn eigen pistool? Of misschien van een mede concert bezoekerquote:Op maandag 20 december 2004 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die uitdaging ga ik zwetend aan.
En je Google heeft het fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |