quote:Op zondag 19 december 2004 23:59 schreef ranja het volgende:
Alsof hij denkt van 'waar zoeken julie eigenlijk op, hoe moeilijk kan het zijn'
quote:Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Nee man, ik google al een jaar mee.
Die uitdaging ga ik zwetend aan.quote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef bigshadow het volgende:
Bukgeit is een geautomatiseerde pop-encyclopedieMaar dat word dus een meet met een meegebrachte muziekvraag
![]()
En op de openstaande vraag zegt mijn Google dat ie het pistool heeft gestolen van een beveiligingsman/politieman![]()
Gokje dus
Was het wel zijn eigen pistool? Of misschien van een mede concert bezoekerquote:Op maandag 20 december 2004 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die uitdaging ga ik zwetend aan.
En je Google heeft het fout.
Inderdaad. Er staan er in de lagere regionen ongetwijfeld wel een paar spelers die alleen een paar keer hebben opgezocht, maar de bovenste serie spelers (degene waar je toch het meeste mee te maken hebt) heb ik meer dan voldoende ongooglebare vragen zien beantwoorden om ze enigszins te kunnen vertrouwen op hun muziekkennis. Ik zou het in ieder geval jammer vinden als je zou stoppen, newbiedoobiedooquote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef ranja het volgende:
Ok, in dat geval ben ik het helemaal met Z eens. De opzoekers houden het over het algemeen niet lang vol. En ik zou niet weten waarom jij zou willen stoppen alleen omdat er soms een 'kwaadwillend' iemand een vraag opzoekt. Daarbij, als iemand een vraag gewoon weet is die vaak eerder dan een opzoeker
quote:Op maandag 20 december 2004 00:13 schreef Mark het volgende:
Gekregen van familie dan? Of zijn vriendin (maar die had ie dacht ik niet)
"Momma, can I go out and kill tonight?"quote:Op maandag 20 december 2004 00:15 schreef bukgeit het volgende:
Van z'n bloedeigen moeder.
quote:Op maandag 20 december 2004 00:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat een moeder. Ik zou Layla schrijven en er een bijl in planten.
Idd. nbdbd, je moet blijven!quote:Op maandag 20 december 2004 00:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval jammer vinden als je zou stoppen, newbiedoobiedoo.
quote:Op maandag 20 december 2004 00:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhm Crystal Gayle ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |