Pardon? Wat is er aan de hand, nbdbd?quote:Op zondag 19 december 2004 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lieve mede trivia-spelers, ik kap er hier mee, want ik heb mijn zeer sterke twijfels aan de echtheid waarmee sommige medespelers aan dit forumcyclus meedoen... ik wens jullie nog veel plezier..
nbdbd
dat kan dus niet meerquote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat had je nou niet moeten zeggen, Z. Hoe kan ik nu stoppen?![]()
Ga maar weg, dan word ik tenminste niet ingehaald door jequote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat had je nou niet moeten zeggen, Z. Hoe kan ik nu stoppen?![]()
Ghehe, ohja, er zit een meissie inquote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef ranja het volgende:
ben trouwens wel benieuwd naar dat art-brut.
Ik ook. Had ze willen gaan zien op London Calling, maar dat is er niet van gekomen. 3voor12 heeft wel tv-opnames gemaakt, die kunnen we iig eens checken.quote:Op zondag 19 december 2004 23:31 schreef ranja het volgende:
ben trouwens wel benieuwd naar dat art-brut.
Ik ontken allesquote:Op zondag 19 december 2004 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lieve mede trivia-spelers, ik kap er hier mee, want ik heb mijn zeer sterke twijfels aan de echtheid waarmee sommige medespelers aan dit forumcyclus meedoen... ik wens jullie nog veel plezier..
nbdbd
ik weet trouwens niet waar nbdb nu specifiek op doelt, volgens mij is er de laatste paar dagen niks gebeurdquote:Op zondag 19 december 2004 23:33 schreef Z het volgende:
Ga maar weg, dan word ik tenminste niet ingehaald door je
We hebben dit soort dingen wel eens eerder gehad, he ranja...
Weakling was toch ook zo'n Googelaar?quote:Op zondag 19 december 2004 23:33 schreef Z het volgende:
[..]
Ga maar weg, dan word ik tenminste niet ingehaald door je
We hebben dit soort dingen wel eens eerder gehad, he ranja...
ehm, ja, ookquote:Op zondag 19 december 2004 23:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ghehe, ohja, er zit een meissie in
Er zijn toch wel eerder dubieuze spelers geweest ...quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet trouwens niet waar nbdb nu specifiek op doelt, volgens mij is er de laatste paar dagen niks gebeurd
quote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef Z het volgende:
Het is die belgische nirvana idol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |