Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
ik tikte 3 keer het verkeerde inquote:
Doei Renéquote:
whehehe grapjas...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:20 schreef Jump het volgende:
ff tussendoor. gaat dit deel nog vol zijn vandaag ?
daarjuist waren het er nog 40quote:
quote:
quote:
vind zo'n lege TT schonerquote:
Is het niet 2 uur te vroeg ?quote:
Volgens mij is het daar iets voor 2 uurquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:45 schreef Jump het volgende:
[..]
jij ook een zalige kerstfeest en gelukkig nieuwjaar. en ook toffe feestdage
tsss nog niet goed?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die doet me een beetje denken aan dat soort afbeeldingen op vruchtencakes![]()
quote:
Mijn oude leerling nummer op schoolquote:8197 (gemiddeld 14 per dag)
8199, te laatquote:Op zondag 19 december 2004 01:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn oude leerling nummer op school
Ik heb nu 102237 als nummerquote:
Ik had iets als 950xxxx zover is yvonne nog lang nietquote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
oew de gehele tijd op cola doorgebracht vanaaf dus een drankje kan er wel bijmoest ruim een uur rijen
en ik rij zoiezo niet met alcohol... Maaruh 2 drankjes gaan er ook wel in
mijn huidige studenten nummer op mijn school is 30110
misschien stuart als ie weer veel gaat postenquote:Op zondag 19 december 2004 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets als 950xxxx zover is yvonne nog lang niet
Voorzichtig zijn met rijden hequote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
oew de gehele tijd op cola doorgebracht vanaaf dus een drankje kan er wel bijmoest ruim een uur rijen
en ik rij zoiezo niet met alcohol... Maaruh 2 drankjes gaan er ook wel in
mijn huidige studenten nummer op mijn school is 30110
Hij is zelfs in mijn topic over de deurquote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
misschien stuart als ie weer veel gaat posten
Trustequote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef BlueCurl het volgende:sweet dreams! ik ga maffen!
oet morn!
Zo hoort hetquote:Op zondag 19 december 2004 01:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah daarom drink ik ook niet als ik moet rijdenben ik tegen
![]()
![]()
weltrusten
Canadaquote:
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heenquote:
tof. waar ga je heen? toronto?quote:Op zondag 19 december 2004 01:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heen
Montrealquote:
Mijn tante woont er dus dan ga ik daar even op "bezoek"quote:Op zondag 19 december 2004 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Canada lijkt me een leuk land. Ik wil er nog wel eens een keertje werk zien te vinden.
Leuk.quote:Op zondag 19 december 2004 01:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn tante woont er dus dan ga ik daar even op "bezoek"
afgelopen zomer is familie van daar naar NL gekomenquote:Op zondag 19 december 2004 01:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heen
Het ging om het rietje, was vergeten dat de persoon die er aan vast zit inmiddels overleden isquote:Op zondag 19 december 2004 11:54 schreef Troel het volgende:
Wat doet Guusje in dit topic.
Je bent zo'n scheetje hequote:Op zondag 19 december 2004 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat maar
Tegen mn principes in heb ik even terug gelezen!![]()
Ze was best liefquote:
In het weekend doen ze de verwarming niet aan hier in de universiteitquote:Op zondag 19 december 2004 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker weekend gehad?
Dat maakt niet uit, dat plaatje ook niet, ik zag alleen meteen dat het Guusje was.quote:Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze was best lief
Maar ohhhhh zo dom!
Ze woonde hier in de buurt
Ik heb dr iets te vaak meegemaakt.
Echt niet zo slim
Ja, nu willen we de sappige verhalen horen.quote:Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ze was best lief
Maar ohhhhh zo dom!
Ze woonde hier in de buurt
Ik heb dr iets te vaak meegemaakt.
Echt niet zo slim
moet je werken dan?quote:Op zondag 19 december 2004 12:00 schreef devzero het volgende:
[..]
In het weekend doen ze de verwarming niet aan hier in de universiteitGelukkig is het niet te koud
Ze stond hier wel is achter de bar.quote:Op zondag 19 december 2004 12:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, nu willen we de sappige verhalen horen.
Mjah, moet wat dingen af hebben voor morgen maar nu blijkt dat stukken code van een collega totaal niet werken of niet doen wat de specificatie zegt (functies die een pointer moet terug geven en alleen de waarde 1 teruggeeft, dat soort crap).quote:
Waarde 1 is liefquote:Op zondag 19 december 2004 12:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, moet wat dingen af hebben voor morgen maar nu blijkt dat stukken code van een collega totaal niet werken of niet doen wat de specificatie zegt (functies die een pointer moet terug geven en alleen de waarde 1 teruggeeft, dat soort crap).
quote:Op zondag 19 december 2004 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
als je bij haar bestelde stond je 45 minuten op je drankje te wachten.
Dat eerste kind is al zo lelijkquote:Op zondag 19 december 2004 12:05 schreef Troel het volgende:
Whehehe, Maxima misschien zwanger...
Lijkt me wel leuk, hopelijk wordt het tweede kind wat minder "lief"
* devzero probeert zich een vrouwelijke willem alexander voor te stellen op 40 jarig leeftijdquote:Op zondag 19 december 2004 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onze toekomstige vorstin![]()
Als of bea lekker is![]()
Amalia word al beterquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind Maxima wel wat hebben hoor. En ik denk dat Amalia nog wel "bijkleurt"
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik babies per definitie afstotelijk vindquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind Maxima wel wat hebben hoor. En ik denk dat Amalia nog wel "bijkleurt"
Wanneer komt er een kleine Devquote:Op zondag 19 december 2004 12:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik babies per definitie afstotelijk vind
Kind komt net uit een 9 maanden durend badquote:Op zondag 19 december 2004 12:14 schreef devzero het volgende:
Dat kun je toch niet mooi of aantrekkelijk vinden?
[afbeelding]
Nou, zal ik het dan maar vertellen:quote:
Dan moet hij op zich zelf oppassenquote:Dan komt Rene oppassen als je weg moet![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 12:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, zal ik het dan maar vertellen:
[..]
Dan moet hij op zich zelf oppassen
Jij ook nog nietquote:Op zondag 19 december 2004 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
totaaaaaal niet, dat kind krijgt geen leven
10 euro per uur!quote:Op zondag 19 december 2004 12:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt er een kleine Dev![]()
Dan komt Rene oppassen als je weg moet![]()
Dat kind mag niet eens iets zeggen wat hij wil,quote:
Ik heb ervaringquote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
10 euro?
Niks minimum jeugdloon
Beetje tv kijken 10 euro per uur
Ben je gek geworden.
![]()
Ga zelf opassenquote:Op zondag 19 december 2004 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja met je eigen poep luier
Niet met zo een leuk kind als devvie op de wereld gaat zetten
quote:
Je mag geen user foto's plaatsen zonder toestemmingquote:Op zondag 19 december 2004 12:29 schreef devzero het volgende:
[..]je zou alleen maar in slaap vallen
Daarom heb ik alleen maar de link gezetquote:Op zondag 19 december 2004 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag geen user foto's plaatsen zonder toestemming![]()
Dat vind rene niet leuk
Nee dat linkje naar fotoboek van rene mag denk ik welquote:Op zondag 19 december 2004 12:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen maar de link gezet![]()
Maar als iemand er problemen mee heeft haal ik die ook weer weg
Schijnheilig ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag geen user foto's plaatsen zonder toestemming![]()
Dat vind rene niet leuk
Haal dan maar weer wegquote:Op zondag 19 december 2004 12:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen maar de link gezet![]()
Maar als iemand er problemen mee heeft haal ik die ook weer weg
Ik ben heel traditioneel en doe het altijd liggend.quote:Op zondag 19 december 2004 12:32 schreef Renesite het volgende:
Kindje maken moet je er ook voor klaar staan hoor![]()
En de vrouw bovenopquote:Op zondag 19 december 2004 12:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel en doe het altijd liggend.
quote:Op zondag 19 december 2004 12:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel en doe het altijd liggend.
geef maar een gil als ik mag klaarkomenquote:Op zondag 19 december 2004 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En de vrouw bovenop
Lekker relaxt![]()
ikke echt pas net zeg maar :$quote:
Tnxquote:Op zondag 19 december 2004 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
voor de mensen die het nog niet hadden gezien:
[afbeelding]
dank dank dank!quote:Op zondag 19 december 2004 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
voor de mensen die het nog niet hadden gezien:
[afbeelding]
Zekersquote:
Jaja, het zelfde hequote:Op zondag 19 december 2004 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
dank dank dank!
Sie auch gluckligen weihnachten!
quote:
Het gezeik en smiley posts?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gezeik en smiley posts?
Zo te zien wel
NIemand die beetje ruzie wil maken
Dan ga ik wel weer ff schoppen!
quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
NIemand die beetje ruzie wil maken
REllluuuuuuuuuuuuhquote:
Ohohohoohohquote:Op zondag 19 december 2004 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
Rene je bent een irritante kut user
En je stinkt uit je bek
Ga terug in je hol
En kom over 5 jaar weer terug![]()
Zo genoeg voer voor discussie?\?
Doeiquote:Op zondag 19 december 2004 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
En je stinkt uit je bek
Ga terug in je hol
En kom over 5 jaar weer terug![]()
Zo genoeg voer voor discussie?\?
heldquote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ohohohoohoh
Jij René uitschelden
Dat is niet leif van je![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
En je stinkt uit je bek
We gingen relluhquote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ohohohoohoh
Jij René uitschelden
Dan krijg je dus ook geen relquote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doei
Nee dus...
Ik ga er nooit echt op in![]()
quote:
Wil ik dat?quote:
Tsss irritante kut user dat je bentquote:Op zondag 19 december 2004 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gingen relluh
Anders zwaaien jullie alleen maar!
Nu is er tenminste een gesprek
Kun je geen verzoek doen om je nick in moederteresa te veranderen?quote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ohohohoohoh
Jij René uitschelden
Kloptquote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tsss irritante kut user dat je bent![]()
Is dat het leukste wat je kunt bedenken, kneus.quote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef Renesite het volgende:
Ik wil het wel tussen jouw en devzero Golike zien, de relnichten![]()
meer meer meerquote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Ik wil het wel tussen jouw en devzero Golike zien, de relnichten![]()
1e ronduuuh
Ben al begonnenquote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat het leukste wat je kunt bedenken, kneus.
Neuh, daar doet de crew niet aan hequote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je geen verzoek doen om je nick in moederteresa te veranderen?
We zijn het eensquote:Op zondag 19 december 2004 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Iemand moet het zijn.
En dan ben ik de lulligste niet
Its a dirty job, but someone has to do the job!
En doede geslachtsverandering er gelijk bij!quote:Op zondag 19 december 2004 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je geen verzoek doen om je nick in moederteresa te veranderen?
Ik ben trots op mijn Pabloquote:Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En doede geslachtsverandering er gelijk bij!![]()
Cooool, jullie hebben al een dwerg!quote:Op zondag 19 december 2004 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga dan maar weer slapen
[afbeelding]
Ik dacht toch echt dat Sherman een oud wijf wasquote:Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En doede geslachtsverandering er gelijk bij!![]()
Nee je mag dr niet aan likkenquote:Op zondag 19 december 2004 13:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bespeur een spaans temperamentje
quote:Op zondag 19 december 2004 13:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bespeur een spaans temperamentje
Sorry maar over mag ik in verband met het onderzoek geen uitspraken over doen.quote:
Ik dacht dat jij die homo van de tv wasquote:Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Sherman een oud wijf was![]()
Die TV predikant met lichte anale verlangens bedoel je?quote:Op zondag 19 december 2004 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die homo van de tv was![]()
Kwalbertquote:Op zondag 19 december 2004 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die mislukte zangerquote:Op zondag 19 december 2004 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die TV predikant met lichte anale verlangens bedoel je?
Ik ben al weg, ga jij dat kind eens verschonenquote:Op zondag 19 december 2004 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezondheid!
Zo te horen moet je lekker je bedje in!![]()
Dat is Dev zn taak vandaagquote:Op zondag 19 december 2004 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben al weg, ga jij dat kind eens verschonen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Daarom is hij het ookquote:Op zondag 19 december 2004 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Euh, god, dat is me een enge vent![]()
Nu is het wachten totdat jij René postquote:Op zondag 19 december 2004 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
Post hier namen die je je kind nooit zo geven
![]()
Te voorspelbaarquote:Op zondag 19 december 2004 13:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat jij René post
Ik lijk idd wel heel erg op Daan Schuurmans.quote:Op zondag 19 december 2004 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn naam dan?quote:
Tsss machoquote:Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik lijk idd wel heel erg op Daan Schuurmans.
Zie niks??quote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Net gedaan. Alleen heeft een of andere mod mijn post alweer gedelete
De baby uitgepoept. Ik was alleen vergeten dat we van die automatische spoelbakken hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
De baby of jij?
pssst wist je nog niet dat Danny een kloon van mij is?quote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Net gedaan. Alleen heeft een of andere mod mijn post alweer gedelete
Dat je 1 van de eerste klonen bent wisten wel alquote:Op zondag 19 december 2004 13:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
pssst wist je nog niet dat Danny een kloon van mij is?
Dus toch een oud wijfquote:Op zondag 19 december 2004 13:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
pssst wist je nog niet dat yvonne een kloon van mij is?
Hmm misschien moet ik maar even onder Danny inloggen om jou te bannenquote:Op zondag 19 december 2004 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je 1 van de eerste klonen bent wisten wel al
Wanneer maken ze je af?![]()
Delete me dan gelijkquote:Op zondag 19 december 2004 13:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik maar even onder Danny inloggen om jou te bannen
Hoop voor je dat Iteejer het niet leestquote:
Ik neem het mee naar achterquote:Op zondag 19 december 2004 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Delete me dan gelijk
Want ik ben vanochtend al weer 70 posts verder ofzo
Best treurig![]()
Hoi BCquote:
dag BCquote:
Vandaar dat ik telkens de "sql server overloaded" fout krijgquote:Op zondag 19 december 2004 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
Want ik ben vanochtend al weer 70 posts verder ofzo
Nee dat ligt aan die kut proxy die je zelf hebt ingericht!quote:Op zondag 19 december 2004 13:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat ik telkens de "sql server overloaded" fout krijg
MS kutproxy 2003, ik zal het direct de deur uit doen.quote:Op zondag 19 december 2004 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan die kut proxy die je zelf hebt ingericht!
Hoi BCquote:Op zondag 19 december 2004 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
Hallo allemaal!
Goedemorgen/middag
Gister bar hangen met Kung Fu mensjus was erg gezellig
ik heb de 30 posts gister WEER niet gehaald. Straks krijg ik nog een leven!
Ik ken het probleemquote:Op zondag 19 december 2004 13:34 schreef SHERMAN het volgende:
Wie wil mij ff hard schoppen
Ik wil douchen maar ik kom niet weg v na FOK!
ik voor het eerst deze week ook nietquote:Op zondag 19 december 2004 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb de 30 posts gister WEER niet gehaald. Straks krijg ik nog een leven!
Ik miste je al in het lijstjequote:Op zondag 19 december 2004 13:35 schreef devzero het volgende:
[..]
ik voor het eerst deze week ook niet
ga weg! dan kan ik weer doorwerkenquote:Op zondag 19 december 2004 13:34 schreef SHERMAN het volgende:
Wie wil mij ff hard schoppen
Ik wil douchen maar ik kom niet weg v na FOK!
* SHERMAN gaat achter GD staan....haalt uit met rechts....en pats schopt GDquote:Op zondag 19 december 2004 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem
Elkaar schoppen?
Ik heb nog een half uur om dat te doen en om aan te kleden
Lijstjes? Waar?quote:
* Godlike02 gaat achter Shermie staan....haalt uit met rechts....en pats schopt Shermiequote:Op zondag 19 december 2004 13:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN gaat achter GD staan....haalt uit met rechts....en pats schopt GD
wel opletten voor je knie héquote:Op zondag 19 december 2004 13:37 schreef BlueCurl het volgende:
een leven hebben is wel leuk![]()
mag ik je schoppen shermanwant dan kan ik ff kung fu oefenen
Is goedquote:Op zondag 19 december 2004 13:37 schreef BlueCurl het volgende:
een leven hebben is wel leuk![]()
mag ik je schoppen shermanwant dan kan ik ff kung fu oefenen
Lijkt ONZ wel hierquote:Op zondag 19 december 2004 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik er morgen weer in sta met al deze crap kwaliteits posts.
Ik ga nu dus ff douchenquote:Op zondag 19 december 2004 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 gaat achter Shermie staan....haalt uit met rechts....en pats schopt Shermie
In ONZ heb je af en toe nog leuke ruzies. Hier niet. Ik kan het niet goed en er wordt ook amper gereageerdquote:Op zondag 19 december 2004 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt ONZ wel hier
Onderweg naar Kerst!quote:Op zondag 19 december 2004 13:39 schreef Jump het volgende:
* Jump zet deeltje 44 op het gemak klaar
wat moet de TT worden ?
renesite ?quote:Op zondag 19 december 2004 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
In ONZ heb je af en toe nog leuke ruzies. Hier niet. Ik kan het niet goed en er wordt ook amper gereageerd
en betreffende josti is al weer een tijdje weg![]()
Daarom moet je ff ook beetje crossposten!quote:Op zondag 19 december 2004 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
In ONZ heb je af en toe nog leuke ruzies. Hier niet. Ik kan het niet goed en er wordt ook amper gereageerd
en betreffende josti is al weer een tijdje weg![]()
[Slowchat deeltje 43+1] enkel voor josti's ?quote:Op zondag 19 december 2004 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hadden we al![]()
[Slowchat deeltje 44] 18+
ja, dat zijn er 90.quote:Op zondag 19 december 2004 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
773. (780) Godlike02 6560 ( + 39 ) (Gister middernacht)
Aantal posts: 6650 (gemiddeld 9 per dag) (huidig)
[Slowchat deeltje 43] Josti's, lekkere wijven en echte mannenquote:Op zondag 19 december 2004 13:43 schreef Jump het volgende:
[..]
[Slowchat deeltje 43+1] enkel voor josti's ?
Ik wil dat winamp-script wat automatisch in "wat draai je nu" post ook wel hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 13:44 schreef Godlike02 het volgende:
NFSUndergroundII heeft in 12 uur tijd 400 posts gedaan!!
Kan iemand hem een leven geven??
te langquote:Op zondag 19 december 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
[Slowchat deeltje 43] Josti's, lekkere wijven en echte mannen
Lusiter jij 400 liedjes in 12 uur?quote:Op zondag 19 december 2004 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil dat winamp-script wat automatisch in "wat draai je nu" post ook wel hebben
Shuffle playquote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lusiter jij 400 liedjes in 12 uur?![]()
Shermie is lief!quote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als danny sherman je account delete
Welke vrouwen nodig je uit dan?quote:Op zondag 19 december 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 44] echte mannen en lekkere wijven
deze goed ?
15 per uur, dan ben je bijna 27 uur bezigquote:Op zondag 19 december 2004 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Serieus
400 liedjes luistere word nog krap
Als je ze allemaal afluisterd
quote:Op zondag 19 december 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 44] echte mannen en lekkere wijven
deze goed ?
Preciesquote:Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
15 per uur, dan ben je bijna 27 uur bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |