Ja, nu willen we de sappige verhalen horen.quote:Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ze was best lief
Maar ohhhhh zo dom!
Ze woonde hier in de buurt
Ik heb dr iets te vaak meegemaakt.
Echt niet zo slim
moet je werken dan?quote:Op zondag 19 december 2004 12:00 schreef devzero het volgende:
[..]
In het weekend doen ze de verwarming niet aan hier in de universiteitGelukkig is het niet te koud
Ze stond hier wel is achter de bar.quote:Op zondag 19 december 2004 12:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, nu willen we de sappige verhalen horen.
Mjah, moet wat dingen af hebben voor morgen maar nu blijkt dat stukken code van een collega totaal niet werken of niet doen wat de specificatie zegt (functies die een pointer moet terug geven en alleen de waarde 1 teruggeeft, dat soort crap).quote:
Waarde 1 is liefquote:Op zondag 19 december 2004 12:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, moet wat dingen af hebben voor morgen maar nu blijkt dat stukken code van een collega totaal niet werken of niet doen wat de specificatie zegt (functies die een pointer moet terug geven en alleen de waarde 1 teruggeeft, dat soort crap).
quote:Op zondag 19 december 2004 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
als je bij haar bestelde stond je 45 minuten op je drankje te wachten.
Dat eerste kind is al zo lelijkquote:Op zondag 19 december 2004 12:05 schreef Troel het volgende:
Whehehe, Maxima misschien zwanger...
Lijkt me wel leuk, hopelijk wordt het tweede kind wat minder "lief"
* devzero probeert zich een vrouwelijke willem alexander voor te stellen op 40 jarig leeftijdquote:Op zondag 19 december 2004 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onze toekomstige vorstin![]()
Als of bea lekker is![]()
Amalia word al beterquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind Maxima wel wat hebben hoor. En ik denk dat Amalia nog wel "bijkleurt"
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik babies per definitie afstotelijk vindquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik vind Maxima wel wat hebben hoor. En ik denk dat Amalia nog wel "bijkleurt"
Wanneer komt er een kleine Devquote:Op zondag 19 december 2004 12:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik babies per definitie afstotelijk vind
Kind komt net uit een 9 maanden durend badquote:Op zondag 19 december 2004 12:14 schreef devzero het volgende:
Dat kun je toch niet mooi of aantrekkelijk vinden?
[afbeelding]
Nou, zal ik het dan maar vertellen:quote:
Dan moet hij op zich zelf oppassenquote:Dan komt Rene oppassen als je weg moet![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 12:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, zal ik het dan maar vertellen:
[..]
Dan moet hij op zich zelf oppassen
Jij ook nog nietquote:Op zondag 19 december 2004 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
totaaaaaal niet, dat kind krijgt geen leven
10 euro per uur!quote:Op zondag 19 december 2004 12:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt er een kleine Dev![]()
Dan komt Rene oppassen als je weg moet![]()
Dat kind mag niet eens iets zeggen wat hij wil,quote:
Ik heb ervaringquote:Op zondag 19 december 2004 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
10 euro?
Niks minimum jeugdloon
Beetje tv kijken 10 euro per uur
Ben je gek geworden.
![]()
Ga zelf opassenquote:Op zondag 19 december 2004 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja met je eigen poep luier
Niet met zo een leuk kind als devvie op de wereld gaat zetten
quote: