Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
ik tikte 3 keer het verkeerde inquote:
Doei Renéquote:
whehehe grapjas...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:20 schreef Jump het volgende:
ff tussendoor. gaat dit deel nog vol zijn vandaag ?
daarjuist waren het er nog 40quote:
quote:
quote:
vind zo'n lege TT schonerquote:
Is het niet 2 uur te vroeg ?quote:
Volgens mij is het daar iets voor 2 uurquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:45 schreef Jump het volgende:
[..]
jij ook een zalige kerstfeest en gelukkig nieuwjaar. en ook toffe feestdage
tsss nog niet goed?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die doet me een beetje denken aan dat soort afbeeldingen op vruchtencakes![]()
quote:
Mijn oude leerling nummer op schoolquote:8197 (gemiddeld 14 per dag)
8199, te laatquote:Op zondag 19 december 2004 01:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn oude leerling nummer op school
Ik heb nu 102237 als nummerquote:
Ik had iets als 950xxxx zover is yvonne nog lang nietquote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
oew de gehele tijd op cola doorgebracht vanaaf dus een drankje kan er wel bijmoest ruim een uur rijen
en ik rij zoiezo niet met alcohol... Maaruh 2 drankjes gaan er ook wel in
mijn huidige studenten nummer op mijn school is 30110
misschien stuart als ie weer veel gaat postenquote:Op zondag 19 december 2004 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets als 950xxxx zover is yvonne nog lang niet
Voorzichtig zijn met rijden hequote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
oew de gehele tijd op cola doorgebracht vanaaf dus een drankje kan er wel bijmoest ruim een uur rijen
en ik rij zoiezo niet met alcohol... Maaruh 2 drankjes gaan er ook wel in
mijn huidige studenten nummer op mijn school is 30110
Hij is zelfs in mijn topic over de deurquote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
misschien stuart als ie weer veel gaat posten
Trustequote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef BlueCurl het volgende:sweet dreams! ik ga maffen!
oet morn!
Zo hoort hetquote:Op zondag 19 december 2004 01:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah daarom drink ik ook niet als ik moet rijdenben ik tegen
![]()
![]()
weltrusten
Canadaquote:
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heenquote:
tof. waar ga je heen? toronto?quote:Op zondag 19 december 2004 01:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heen
Montrealquote:
Mijn tante woont er dus dan ga ik daar even op "bezoek"quote:Op zondag 19 december 2004 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Canada lijkt me een leuk land. Ik wil er nog wel eens een keertje werk zien te vinden.
Leuk.quote:Op zondag 19 december 2004 01:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn tante woont er dus dan ga ik daar even op "bezoek"
afgelopen zomer is familie van daar naar NL gekomenquote:Op zondag 19 december 2004 01:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga ik misschien komende zomer voor 2 of 3 weken heen
Het ging om het rietje, was vergeten dat de persoon die er aan vast zit inmiddels overleden isquote:Op zondag 19 december 2004 11:54 schreef Troel het volgende:
Wat doet Guusje in dit topic.
Je bent zo'n scheetje hequote:Op zondag 19 december 2004 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat maar
Tegen mn principes in heb ik even terug gelezen!![]()
Ze was best liefquote:
In het weekend doen ze de verwarming niet aan hier in de universiteitquote:Op zondag 19 december 2004 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker weekend gehad?
Dat maakt niet uit, dat plaatje ook niet, ik zag alleen meteen dat het Guusje was.quote:Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze was best lief
Maar ohhhhh zo dom!
Ze woonde hier in de buurt
Ik heb dr iets te vaak meegemaakt.
Echt niet zo slim
Ja, nu willen we de sappige verhalen horen.quote:Op zondag 19 december 2004 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ze was best lief
Maar ohhhhh zo dom!
Ze woonde hier in de buurt
Ik heb dr iets te vaak meegemaakt.
Echt niet zo slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |