Sinds wanneer heb jij vriendenquote:Op zondag 19 december 2004 12:02 schreef Dirkh het volgende:tssss, één van mijn allerbeste vrienden is een neger. Dus Fok is niet racistisch.
Waar wil je hem dan laten modden ?quote:Op zondag 19 december 2004 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wil je een excuus neger dan?
Hebben ze in tv series ook altijd
Tenminste 1 neger en dat is de excuus neger.
Krijg je geen gezeik enzo.
Vind het best goed idee, een excuus neger als modje.
Dan houden we onze medelanders ook tevreden
Travelquote:Op zondag 19 december 2004 12:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Waar wil je hem dan laten modden ?![]()
Nee je bent een negerquote:Op zondag 19 december 2004 12:18 schreef Catch22- het volgende:
ik ben een neger, mag ik nu mod worden van dit kutforum
Een van mijn beste vrienden heeft ook een neger, dus ik vind dat je gelijk hebt!quote:Op zondag 19 december 2004 12:02 schreef Dirkh het volgende:tssss, één van mijn allerbeste vrienden is een neger. Dus Fok is niet racistisch.
Je vergeet SexyRomeo.quote:Op zondag 19 december 2004 12:00 schreef Tokay het volgende:
Nou, Croupouque gaat MOD worden, en Swami is zijn alterego, dus ja.
Er zit binnenkort een neger in het MOD-team.
Dus je moet nog steeds homo zijn om in de crew te kunnen?quote:Op zondag 19 december 2004 12:00 schreef Tokay het volgende:
Nou, Croupouque gaat MOD worden, en Swami is zijn alterego, dus ja.
Er zit binnenkort een neger in het MOD-team.
"Nounounou Patty, daar heb je me hoor, hohoho."quote:Op zondag 19 december 2004 13:10 schreef patty het volgende:
[..]
Dus je moet nog steeds homo zijn om in de crew te kunnen?![]()
UVT en SEX.quote:Op zondag 19 december 2004 12:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Waar wil je hem dan laten modden ?![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef fr0x het volgende:
hahahaha, ik heb zoveel negervrienden/vriendinnen, wat maakt huidskleur nou uit? het gaat toch om de persoon zelf, lekker belangrijk, dat iemand er zwart uit ziet? *gaap* jullie zijn slaapverwekkend..
fr0xz
quote:Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef fr0x het volgende:
*gaap* jullie zijn slaapverwekkend.. ik ben een noob
fr0xz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |