Het is in zoverre belangrijk dat de VS ten tijde dat Saddam een groot bondgenoot van hen was de vrije hand gaf. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat de Amerikanen daardoor moreel medeverantwoordelijk zijn aan de vele martelingen, onderdrukking en het gebruik van chemische wapens. Wat men later heeft gedaan is het monster verslaan dat men zelf heeft gecreëerd. Dat ontslaat hen echter niet van de morele medeverantwoordelijkheid gedurende de jaren tachtig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dus dat plaatje heft de daden van saddam weer ineens op ofzo? En waarom hebben Japan en Vietnam nu weer relaties met de VS? Stop living in the past man ...
[afbeelding] Dus nu wat ....![]()
En nu doen ze iets door het monster dat ze mede verantwoordelijk voor zijn op te ruimen. En de veel belangrijkere bondgenoten Rusland, Frankrijk en China hebben alles gedaan om ze daarvan te weerhouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in zoverre belangrijk dat de VS ten tijde dat Saddam een groot bondgenoot van hen was de vrije hand gaf. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat de Amerikanen daardoor moreel medeverantwoordelijk zijn aan de vele martelingen, onderdrukking en het gebruik van chemische wapens. Wat men later heeft gedaan is het monster verslaan dat men zelf heeft gecreëerd. Dat ontslaat hen echter niet van de morele medeverantwoordelijkheid gedurende de jaren tachtig.
Dat doen ze dan wel op een verrot slechte manier zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En nu doen ze iets door het monster dat ze mede verantwoordelijk voor zijn op te ruimen. En de veel belangrijkere bondgenoten Rusland, Frankrijk en China hebben alles gedaan om ze daarvan te weerhouden.
[afbeelding]
Een juiste opmerkingquote:
En die oorlog kost niet zo veel ? Of kan ie dat ergens declareren ofzo ?quote:[..]
G E L D
no fly zones=duur
terugtrekken=gezichtsverlieg
resultaat=aanval
[...]
The War in Iraq Cost the United Statesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef Strijder het volgende:
[..]
Een juiste opmerking![]()
[..]
En die oorlog kost niet zo veel ? Of kan ie dat ergens declareren ofzo ?
Of wacht, die rekening gaat straks natuurlijk naar Irak...
Met geld alleen eindig je niet de honger wereldwijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:33 schreef andromeda1968 het volgende:
The War in Iraq Cost the United States
$151,008,937,361
Instead, we could have fully funded global anti-hunger efforts for 6 years.
http://costofwar.com/embed.html
Met oorlog ook niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Met geld alleen eindig je niet de honger wereldwijd.
"War Against Terror" blijkbaar ook niet, integendeel zelfs, Bush had het beter "Feed Terror" genaamd deze titel zou althans dichter bij de realiteit komen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Met geld alleen eindig je niet de honger wereldwijd.
wat verwacht je voor de komende periode dan? dat ie weg loopt uit irak?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
"War Against Terror" blijkbaar ook niet, integendeel zelfs, Bush had het beter "Feed Terror" genaamd deze titel zou althans dichter bij de realiteit komen...
En wat Irak betreft, mja dat is een zinkend schip geworden dat niet meer te redden is, en een lekker broeinest voor nieuwe generaties terroristen....
Thank's alot mister Bush...
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef andromeda1968 het volgende:
"War Against Terror" blijkbaar ook niet, integendeel zelfs, Bush had het beter "Feed Terror" genaamd deze titel zou althans dichter bij de realiteit komen...
Dat Irak een nieuwe wespen-nest terroristen land wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat verwacht je voor de komende periode dan?
Wat zou jij doen op een zinkend schip?quote:dat ie weg loopt uit irak?
en dan irak zien als een tweede vietnam?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat Irak een nieuwe wespen-nest terroristen land wordt.
[..]
Wat zou jij doen op een zinkend schip?
Wat ik bedoel is, zolang er buitenlandse troepen aanwezig zijn zal het geweld steeds feller worden, en als de troepen weg gaan dan breekt er een burgeroorlog uit in Irak.
Kortom, deze oorlog was totaal overbodig, ondoordacht en zonder enige kennis van zaken geschied.
Ja, maar er is dan wel tijd voor nodig....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat Irak een nieuwe wespen-nest terroristen land wordt.
[..]
Wat zou jij doen op een zinkend schip?
Wat ik bedoel is, zolang er buitenlandse troepen aanwezig zijn zal het geweld steeds feller worden, en als de troepen weg gaan dan breekt er een burgeroorlog uit in Irak.
Kortom, deze oorlog was totaal overbodig, ondoordacht en zonder enige kennis van zaken geschied.
Irak is duidelijk een tweede Vietnam geworden, helaas...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan irak zien als een tweede vietnam?
Een exit-strategie is er nooit geweest en of die er ooit zal komen?quote:wat een gezichtsverlies voor hem..
naja ze hebben nog geen exit strategie.. en het enige plan is verkiezingen.. hoe zie jij het dan?
Het zou mij ten stelligste verbazen dat er enkel en alleen Iran op het boodschappenlijstje staat van mister Bush, dus ja daar is hij dom genoeg voor...quote:en nu hebben ze ook iran weer op de lijst staan.. heeft bush lef genoeg (of is hij stom genoeg) om zich daar aan te wagen?
Happy new year peet, i am serge.quote:p.s. op welke manier kan ik kontact krijgen met serge??
Ik ben S! lieverd, happy new year, my sweet paddy.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar er is dan wel tijd voor nodig....
Waar is S? Jij bent het niet.
jij ook een happy new year nog serge, zwengel je msn eens aan.. of mail paddy eens wat terug.. je laat wel lang niks meer van je horen zegquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Irak is duidelijk een tweede Vietnam geworden, helaas...
[..]
Een exit-strategie is er nooit geweest en of die er ooit zal komen?
Mister Bush doet zijn inteligentie eer aan op dat gebied.
Wat betreft de overhaaste verkiezingen in Irak, een enorm fiasco die zijn weerga niet kent en een flink aantal onschuldige burgerslachtoffers, daar mogen we al zeker op rekenen.
[..]
Het zou mij ten stelligste verbazen dat er enkel en alleen Iran op het boodschappenlijstje staat van mister Bush, dus ja daar is hij dom genoeg voor...
[..]
Happy new year peet, i am serge.![]()
![]()
![]()
Dankje, ik heb namelijk een nieuwe laptop, en weet/vind mijn wachtwoord niet meer van msn, en jullie e-mail adressen ben ik ook kwijt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij ook een happy new year nog serge, zwengel je msn eens aan.. of mail paddy eens wat terug.. je laat wel lang niks meer van je horen zeg
doet je msn het niet? webmessenger.msn.com
De toekomst zal het ons uitwijzen, over dit dilemma...quote:maar OT:
bush heeft het verstand van een ei.. maar nu ze snel mogenlijk terugtrekken uit irak is geen oplossing.. en aangezien de gevaarlijke wapens weggesluisd zijn, is het er ook niet veiliger op geworden daar..
vindt het wel jammer dat je dan niet eerder geprobeerd hebt contact op te nemen met één van ons...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dankje, ik heb namelijk een nieuwe laptop, en weet/vind mijn wachtwoord niet meer van msn, en jullie e-mail adressen ben ik ook kwijt.
jullie kunnen mij wel mailen via dit adres "adromeda@hotmail.com"
[..]
De toekomst zal het ons uitwijzen, over dit dilemma...
Daar heb ik dus totaal niet aan gedacht, dat jullie e-mail ook in jullie profiel stond sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
vindt het wel jammer dat je dan niet eerder geprobeerd hebt contact op te nemen met één van ons...
je weet ons wel te vinden via fok toch? ook daar staat mijn e-mail adres in het profiel en fotoboek
voeg je me dan ff weer toe op msn? en kom eens onlinequote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal niet aan gedacht, dat jullie e-mail ook in jullie profiel stond sorry.![]()
![]()
goed idee..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:08 schreef yvonne het volgende:
Andro? kom ff naar ONZ? we gaan hier erg offtopic
hey ik zeg nergens dat ze het goed opgelost hebben ... die hele oorlog had nu inmiddels voorbij moeten zijn maar de heer Rumsfeld wilde het graag op zijn manierquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef Strijder het volgende:
[..]
Een juiste opmerking![]()
[..]
En die oorlog kost niet zo veel ? Of kan ie dat ergens declareren ofzo ?
Of wacht, die rekening gaat straks natuurlijk naar Irak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |