abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24651424
Maar vooral die verdachten niet te hard ondervragen ! Dan gaan er maar een paar duizend burgers dood, we willen geen nieuwe Abu Graib toestanden.
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 13:02:03 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24667684
helemaal alsof het martelen van verdachten ook maar 1% van die aanslagen kan stoppen
ik denk iig niet dat er heel erg veel planning aan die aanslagen vooraf gaat of dat die figuren het uberhaupt met elkaar overleggen (als jij je op die en die brug opblaast dan blaas ik de pizza hut op) dus nee we willen geen nieuwe Abu Graib toestanden, ik niet, de Amerikanen niet, de Irakezen niet, niemand niet.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24668899
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:23 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Dus dat plaatje heft de daden van saddam weer ineens op ofzo? En waarom hebben Japan en Vietnam nu weer relaties met de VS? Stop living in the past man ...

[afbeelding] Dus nu wat ....
Het is in zoverre belangrijk dat de VS ten tijde dat Saddam een groot bondgenoot van hen was de vrije hand gaf. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat de Amerikanen daardoor moreel medeverantwoordelijk zijn aan de vele martelingen, onderdrukking en het gebruik van chemische wapens. Wat men later heeft gedaan is het monster verslaan dat men zelf heeft gecreëerd. Dat ontslaat hen echter niet van de morele medeverantwoordelijkheid gedurende de jaren tachtig.

Mensenrechtenorganisaties hebben toen ook regelmatig schendingen van de mensenrechten aan de kaak gesteld waarop het Westen geen gehoor gaf omdat Saddam nu eenmaal een bondgenoot was. De raporten van Amnesty werden natuurlijk wel aangehaald toen ze naar een rechtvaardiging zochten voor ingrijpen in Irak. Ongetwijfeld zullen ze inmiddels ook wel hun straatje hebben schoongeveegd waardoor dit soort zaken tijdens het proces tegen Saddam buiten belichting blijven.
pi_24672717
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is in zoverre belangrijk dat de VS ten tijde dat Saddam een groot bondgenoot van hen was de vrije hand gaf. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat de Amerikanen daardoor moreel medeverantwoordelijk zijn aan de vele martelingen, onderdrukking en het gebruik van chemische wapens. Wat men later heeft gedaan is het monster verslaan dat men zelf heeft gecreëerd. Dat ontslaat hen echter niet van de morele medeverantwoordelijkheid gedurende de jaren tachtig.
En nu doen ze iets door het monster dat ze mede verantwoordelijk voor zijn op te ruimen. En de veel belangrijkere bondgenoten Rusland, Frankrijk en China hebben alles gedaan om ze daarvan te weerhouden.

vrijdag 21 januari 2005 @ 18:14:53 #180
50671 Strijder
In Extremis
pi_24672777
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En nu doen ze iets door het monster dat ze mede verantwoordelijk voor zijn op te ruimen. En de veel belangrijkere bondgenoten Rusland, Frankrijk en China hebben alles gedaan om ze daarvan te weerhouden.

[afbeelding]
Dat doen ze dan wel op een verrot slechte manier zeg.

Of het ging ze daar helemaal niet om natuurlijk...
Untill I awake - / - Elu Elensar
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:17:28 #181
50671 Strijder
In Extremis
pi_24672835
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

als jij dat zegt zal het wel zo zijn
Een juiste opmerking
quote:
[..]

G E L D

no fly zones=duur
terugtrekken=gezichtsverlieg
resultaat=aanval
[...]
En die oorlog kost niet zo veel ? Of kan ie dat ergens declareren ofzo ?
Of wacht, die rekening gaat straks natuurlijk naar Irak...
pi_24674238
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef Strijder het volgende:

[..]

Een juiste opmerking
[..]

The War in Iraq Cost the United States

$151,008,937,361

Instead, we could have fully funded global anti-hunger efforts for 6 years.

http://costofwar.com/index-world-hunger.html

[ Bericht 7% gewijzigd door andromeda1968 op 21-01-2005 19:38:48 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:38:36 #183
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24674333
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:33 schreef andromeda1968 het volgende:

The War in Iraq Cost the United States

$151,008,937,361

Instead, we could have fully funded global anti-hunger efforts for 6 years.

http://costofwar.com/embed.html
Met geld alleen eindig je niet de honger wereldwijd.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:48:38 #184
50671 Strijder
In Extremis
pi_24674546
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Met oorlog ook niet...
pi_24675157
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

"War Against Terror" blijkbaar ook niet, integendeel zelfs, Bush had het beter "Feed Terror" genaamd deze titel zou althans dichter bij de realiteit komen...

En wat Irak betreft, mja dat is een zinkend schip geworden dat niet meer te redden is, en een lekker broeinest voor nieuwe generaties terroristen....

Thank's alot mister Bush...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24676261
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

"War Against Terror" blijkbaar ook niet, integendeel zelfs, Bush had het beter "Feed Terror" genaamd deze titel zou althans dichter bij de realiteit komen...

En wat Irak betreft, mja dat is een zinkend schip geworden dat niet meer te redden is, en een lekker broeinest voor nieuwe generaties terroristen....

Thank's alot mister Bush...
wat verwacht je voor de komende periode dan? dat ie weg loopt uit irak?
dag
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:25:06 #187
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24676551
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef andromeda1968 het volgende:

Dat hoeft ook helemaal niet.
AIDS en honger zijn de enige factoren die de belachelijke bevolkingsgroei in die hoeken van de wereld nog enigzins in toom kunnen houden.

Meer mensen is meer spanningen.
Je zou dus kunnen stellen dat mensen laten sterven van de honger het terrorisme tegen gaat.

De hele wereld zou aan een 1 kind policy moeten!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24677172
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:14 schreef petre86 het volgende:

[..]

wat verwacht je voor de komende periode dan?
Dat Irak een nieuwe wespen-nest terroristen land wordt.
quote:
dat ie weg loopt uit irak?
Wat zou jij doen op een zinkend schip?

Wat ik bedoel is, zolang er buitenlandse troepen aanwezig zijn zal het geweld steeds feller worden, en als de troepen weg gaan dan breekt er een burgeroorlog uit in Irak, een ware dilemma...

Kortom, deze oorlog was totaal overbodig, ondoordacht en zonder enige kennis van zaken geschied.
pi_24677247
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

[..]

Wat ik bedoel is, zolang er buitenlandse troepen aanwezig zijn zal het geweld steeds feller worden, en als de troepen weg gaan dan breekt er een burgeroorlog uit in Irak.

Kortom, deze oorlog was totaal overbodig, ondoordacht en zonder enige kennis van zaken geschied.
en dan irak zien als een tweede vietnam?
wat een gezichtsverlies voor hem..
naja ze hebben nog geen exit strategie.. en het enige plan is verkiezingen.. hoe zie jij het dan?
en nu hebben ze ook iran weer op de lijst staan.. heeft bush lef genoeg (of is hij stom genoeg) om zich daar aan te wagen?

p.s. op welke manier kan ik kontact krijgen met serge??
dag
pi_24677377
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

[..]

Wat ik bedoel is, zolang er buitenlandse troepen aanwezig zijn zal het geweld steeds feller worden, en als de troepen weg gaan dan breekt er een burgeroorlog uit in Irak.

Ja, maar er is dan wel tijd voor nodig....
Waar is S? Jij bent het niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_24677834
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef petre86 het volgende:

[..]

en dan irak zien als een tweede vietnam?
Irak is duidelijk een tweede Vietnam geworden, helaas...
quote:
wat een gezichtsverlies voor hem..
naja ze hebben nog geen exit strategie.. en het enige plan is verkiezingen.. hoe zie jij het dan?
Een exit-strategie is er nooit geweest en of die er ooit zal komen?
Mister Bush doet zijn inteligentie eer aan op dat gebied.
Wat betreft de overhaaste verkiezingen in Irak, een enorm fiasco die zijn weerga niet kent en een flink aantal onschuldige burgerslachtoffers, daar mogen we al zeker op rekenen.
quote:
en nu hebben ze ook iran weer op de lijst staan.. heeft bush lef genoeg (of is hij stom genoeg) om zich daar aan te wagen?
Het zou mij ten stelligste verbazen dat er enkel en alleen Iran op het boodschappenlijstje staat van mister Bush, dus ja daar is hij dom genoeg voor...
quote:
p.s. op welke manier kan ik kontact krijgen met serge??
Happy new year peet, i am serge.
pi_24677911
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar er is dan wel tijd voor nodig....
Waar is S? Jij bent het niet.
Ik ben S! lieverd, happy new year, my sweet paddy.
pi_24677957
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Irak is duidelijk een tweede Vietnam geworden, helaas...
[..]

Een exit-strategie is er nooit geweest en of die er ooit zal komen?
Mister Bush doet zijn inteligentie eer aan op dat gebied.
Wat betreft de overhaaste verkiezingen in Irak, een enorm fiasco die zijn weerga niet kent en een flink aantal onschuldige burgerslachtoffers, daar mogen we al zeker op rekenen.
[..]

Het zou mij ten stelligste verbazen dat er enkel en alleen Iran op het boodschappenlijstje staat van mister Bush, dus ja daar is hij dom genoeg voor...
[..]

Happy new year peet, i am serge.
jij ook een happy new year nog serge, zwengel je msn eens aan.. of mail paddy eens wat terug.. je laat wel lang niks meer van je horen zeg
doet je msn het niet? webmessenger.msn.com

maar OT:
bush heeft het verstand van een ei.. maar nu ze snel mogenlijk terugtrekken uit irak is geen oplossing.. en aangezien de gevaarlijke wapens weggesluisd zijn, is het er ook niet veiliger op geworden daar..
dag
pi_24678658
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef petre86 het volgende:

[..]

jij ook een happy new year nog serge, zwengel je msn eens aan.. of mail paddy eens wat terug.. je laat wel lang niks meer van je horen zeg
doet je msn het niet? webmessenger.msn.com
Dankje, ik heb namelijk een nieuwe laptop, en weet/vind mijn wachtwoord niet meer van msn, en jullie e-mail adressen ben ik ook kwijt.
jullie kunnen mij wel mailen via dit adres "adromeda@hotmail.com"
quote:
maar OT:
bush heeft het verstand van een ei.. maar nu ze snel mogenlijk terugtrekken uit irak is geen oplossing.. en aangezien de gevaarlijke wapens weggesluisd zijn, is het er ook niet veiliger op geworden daar..
De toekomst zal het ons uitwijzen, over dit dilemma...
pi_24678718
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Dankje, ik heb namelijk een nieuwe laptop, en weet/vind mijn wachtwoord niet meer van msn, en jullie e-mail adressen ben ik ook kwijt.
jullie kunnen mij wel mailen via dit adres "adromeda@hotmail.com"
[..]

De toekomst zal het ons uitwijzen, over dit dilemma...
vindt het wel jammer dat je dan niet eerder geprobeerd hebt contact op te nemen met één van ons...
je weet ons wel te vinden via fok toch? ook daar staat mijn e-mail adres in het profiel en fotoboek
dag
pi_24678833
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:51 schreef petre86 het volgende:

[..]

vindt het wel jammer dat je dan niet eerder geprobeerd hebt contact op te nemen met één van ons...
je weet ons wel te vinden via fok toch? ook daar staat mijn e-mail adres in het profiel en fotoboek
Daar heb ik dus totaal niet aan gedacht, dat jullie e-mail ook in jullie profiel stond sorry.
pi_24678995
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:55 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Daar heb ik dus totaal niet aan gedacht, dat jullie e-mail ook in jullie profiel stond sorry.
voeg je me dan ff weer toe op msn? en kom eens online
ik neem aan dat op je nieuwe laptop msn of windows messenger het wel doen
dag
  Admin vrijdag 21 januari 2005 @ 23:08:52 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24679120
Andro? kom ff naar ONZ? we gaan hier erg offtopic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24679397
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:08 schreef yvonne het volgende:
Andro? kom ff naar ONZ? we gaan hier erg offtopic
goed idee..
andro post jij maar ergens.. ik volg wel adhv je postgeschiedenis.. zolang het maar in onz is.. anders wordt mevrouw de admin boos
dag
  Moderator zaterdag 22 januari 2005 @ 10:23:16 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24684508
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef Strijder het volgende:

[..]

Een juiste opmerking
[..]

hey ik zeg nergens dat ze het goed opgelost hebben ... die hele oorlog had nu inmiddels voorbij moeten zijn maar de heer Rumsfeld wilde het graag op zijn manier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')