Ook dit is FOKquote:Op donderdag 30 december 2004 19:21 schreef defender het volgende:
Vandaag is mijn lieve papa begraven, een moeilijke dag, maar ook een opluchting. Hij heeft zijn rust, wij kunnen beginnen met het echte verwerken. De steun van iedereen is hartverwarmend. Ook in dit topic ! Bedankt allemaal. Vandaag wil ik even mijn zinnen verzetten, maar ik ga op heel veel mensen hier zeker nog reageren, want ik heb ook heel wat brokjes moeten wegslikken bij het lezen ervan.
Lieve mensjes bedankt. En ik hoop dat ik anderen ook kan steunen zoals jullie mij nu hebben gedaan
Hij ziet er lief uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:45 schreef defender het volgende:
Ik heb op internet een goed idee opgedaan hoe ik mijn papa kan laten voortleven. Mijn mannetje en ik vragen aan mijn vader een naam te verzinnen, die naam zullen we ons eerste kindje geven als tweede naam (mits dat er komt).
Ik en mijn papa :
[afbeelding]
Ik voel me eigenlijk wel goed. Denk er nog wel veel aan, en kijk veel zijn foto, maar kan er wel mee omgaan. Soms moet ik wel ineens huilen door iets op tv ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd hoe het nu met ts gaat. misschien kan ze er iets over zeggen.
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
thanks, het hielp en helpt mij erg goed om zoveel mogelijk van het ritueel (en procedures) vast te leggen op beeld en in schrift, het geeft je een beetje de kans om alles te verwerken op het moment dat je wel nuchter genoeg bent om het hele proces mee te maken.
O ja, jou moest ik ook nog vastleggen, maar dat bewaar ik voor laterquote:
wat een verhalen in dit topic allemaal zeg, hoop echt niet dat ik zoiets ooit hoef mee te makenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
sterkte, mijn vader is mid-november gestorven, ik heb wel een idee wat er allemaal op je afkomt..
Jij kan beter je vader of moeder verliezen dan andersom denk ik. Het is "natuurlijk" dat je je ouders zal verliezen al moet ik daar voorlopig ook niet aan denken.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
wat een verhalen in dit topic allemaal zeg, hoop echt niet dat ik zoiets ooit hoef mee te maken
[afbeelding]
Doe dat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:25 schreef defender het volgende:
Die aansteker zal ik nooit meer wegdoen.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |