abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 09:53:57 #101
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24197601
wat ontroerend mooi beschreven..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 december 2004 @ 10:02:25 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_24197637
Ik zit hier met tranen in m'n ogen... en dat gebeurt me niet gauw.

Sterkte meid, je hebt het fantastisch gedaan samen met je familie. Alle bewondering.

Hou die mooie gedachte van een kaarsje met Kerst, daar heb je ongetwijfeld veel steun aan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 december 2004 @ 10:37:24 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24197841
Defender, ik zit hier werkelijk met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! Wat ongelofelijk veel liefde straalt daar uit zeg!
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:01:39 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24198004

Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 11:11:42 #105
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24198108
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Defender, ik zit hier werkelijk met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! Wat ongelofelijk veel liefde straalt daar uit zeg!
Ja, ben ik het helemaal mee eens...

Lieve Def, je voelt als je jouw verhaal leest hoeveel je van je vader houdt en er spreekt ook een enorme kracht uit. Ook ik zat met de tranen in m'n ogen dit te lezen...

Ik wens je veel sterkte de komende tijd...voor jou en Rob, voor je moeder en voor de rest van je familie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_24198204
Heel veel sterkte defender!
  zaterdag 25 december 2004 @ 11:19:41 #107
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_24198221
God looked around his garden
and found an empty place
He than looked down upon the earth
and saw your tired face
He put his arms around you
and lifted you to rest
God's garden must be beautifull
He only takes the best

Ook al geloof je misschien niet in een God, ik hoop dat dit gedichtje je enigszins wat steun kan geven. Veel sterkte de komende dagen en probeer een prachtig afscheid voor je pappa te realiseren, als ik je verhaal zo lees heeft hij dat namelijk echt verdiend!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_24198625
verdorie wat een zielig, mooi beschreven laatste verhaal...
(vooral als je dit topic al vanaf het begin volgde)

heel veel sterkte toegewenst....
Life sucks
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:08:19 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24198829
Lieve defender...

Je weet niet half hoe herkenbaar dit verhaal van je voor me is. Grote lijnen komen overeen met het ziekbed en sterfbed van mijn vader. Op een paar dingen na had het mijn verhaal kunnen zijn. Alleen heeft mijn verhaal zich al 11 jaar geleden afgespeeld. Op mijn 23e.

Inmiddels ben ik dus 11 jaar verder en heb ik in die 11 jaar nog meer geliefden moeten missen. Het kan niet altijd maar ik weet uit ervaring dat de manier waarop jij er mee bezig bent al een groot deel van het verwerkingsproces is. Het hebben van goede herinneringen is een grote hulp daarbij en die ben je je al bewust. Je doet het goed meid ! En het gaat je sterker maken op de duur.

Voor de komende periode wens ik je in ieder geval dagen vol liefde en mooie herinneringen toe.
En nog even voor je pap..... je hebt een dijk van een dochter !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:13:17 #110
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_24198883
*Brok in keel krijgt...

Ik weet wat je meemaakt, want ik ben zelf ook mijn vader verloren aan longkanker.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_24198913
de tranen rollen hier over mijn wangen.

wat ontzettend mooi geschreven, vol emoties en vol liefde. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wens je heel veel sterkte toe deze moeilijke periode!

Ik zal een kaarsje voor je branden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24199106
Gecondoleerd, veel sterkte en liefs toegewenst!!!!
*Funky huilt*
Ook ik steek een kaarsje voor je lieve vader aan. (en voor jullie).
pi_24199257
Mooi geschreven, wat een hoop liefde, je vader mocht zich gelukkig prijzen met jullie om hem heen. Gecondoleerd.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_24199381
Wat een verhaal zeg

In ieder geval veel sterkte alsnog
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_24199903
Nietus, ik huil niet..

Sterkte defje, ook voor de rest van de familie. En je pappa mag de aansteker van mijn pappa vast wel lenen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 december 2004 @ 13:19:07 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24199936
Defje...
Veel meer weet ik niet te zeggen.
pi_24200241
Sterkte voor jou en je familie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:04:31 #118
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_24200591
Iedereen bedankt voor de soms erg ontroerende en rake woorden. Ik wens ook alle mensen die ook zo een verlies hebben meegemaakt of meemaken alle kracht en sterkte toe ! Ook ik zat in tranen toen ik sommige posts las. Geef nooit op ! Verdriet mag, en is niet erg. Maar doe net als ik, ook terugdenken aan alle mooie momenten. Want die pakt niemand je ooit nog af.

Verder alle Fokkers een fijne kerst toegewenst en wees lief voor en zuinig op elkaar !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:06:14 #119
5096 defender
pi_24200617
Verder wil ik op heel veel posts hier nog reageren, omdat ze me raken. Maar het gaat even niet, sorry. Maar ik doe het zeker nog !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_24200644
Het is moeilijk om iemand te verliezen, zeker iemand waarvan je zoveel houdt! Ook al weet je nu dat hij geen pijn meer heeft. Ik wens jou, Robje en je moeder heel veel steun van elkaar toe.

Op kerstdag werd een Kind geboren voor ons allemaal, ook voor je vader! Houd je daaraan vast, aan die onuitsprekelijke liefde. En uiteraard branden wij een kaarsje, ook voor je vader, elk jaar weer, totdat wij hem zullen zien.
Ondanks zijn overlijden wens ik jullie een gezegende kerst toe.
pi_24200973
Sterkte Defender, het is goed dat je vader en ook jullie niet meer hoeven te lijden. Ik heb veel bewondering voor je vader, je familie en vooral ook voor jou! Ik wens je alle sterkte, kracht en liefde toe die mogelijk is...
pi_24204088
Sterkte . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24212556
Lieve Defender !

Voor jou deze avatar

Sterkte voor nu en ik zie je snel
  zondag 26 december 2004 @ 02:28:41 #124
5096 defender
pi_24212562
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:28 schreef Bartelehiem het volgende:
Lieve Defender !

Voor jou deze avatar

[afbeelding]

Sterkte voor nu en ik zie je snel
kanjer
pi_24212588
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:28 schreef defender het volgende:

[..]

kanjer

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartelehiem op 26-12-2004 02:52:28 ]
  maandag 27 december 2004 @ 02:05:08 #126
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24229055
Ik lees nu net pas wat er verder gebeurd is.
Lieve def, van mij een knuf en een

Wat een kerstdagen.
Ik ken je als een leuke enthousiaste en aardige meid, en ik denk dat in jou je vader op een hele goede manier zal doorleven.
[KNE]-Mod
pi_24234580
Er zijn zoveel woorden;
woorden die steunen,
woorden die troosten,
woorden die meeleven....

Al zou ik al die woorden hier opschrijven, nog zullen ze niet zeggen hoe ik me voel na je verhaal te hebben gelezen.

[ Bericht 14% gewijzigd door vamperotica op 27-12-2004 16:18:52 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_24235594
Kerst zal voor jullie nooit meer hetzelfde zijn.
Kerst zal nu altijd verbonden zijn met jullie pa.

2 Woorden met een inmense betekenis.

Sterkte.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 27 december 2004 @ 16:22:30 #129
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24237049
Pfffff.....
Ik lees nu pas weer bij in je topic.
Wat heb jij jullie liefde prachtig omschreven defender.
Ik word er jaloers van.
Mijn vader is overleden toen ik 4 jaar was, en ik heb hem altijd gemist.
Ik had zo graag een relatie met hem gehad zoals jij die met jouw vader hebt gehad.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit gemis en je verdriet. Maar dat lukt je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_24237462
Met kippenvel heb ik zitten lezen hoe mooi je kan verwoorden hoe jou beste vader is.
Ik denk dat je heel trots mag zijn op jezelf en je vader.
Sterkte komende tijd
pi_24237635
tranen staan in mijn ogen

sterkte defender!
pi_24240068
Tranen hier. Lieve Defender wat heb je het prachtig en vol liefde omschreven. Heel veel sterkte voor jou en je familie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24240825
Lieve defender.

Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat al is gezegd, en hoe jouw vader door jouw posts voor mij is gaan leven, als zo'n mooie, lieve man.
Jouw topic is een monumentje voor hem, zodat je aan iedereen duidelijk kan maken hoeveel hij voor jullie heeft betekend, en hoe goed hij het gedaan heeft.

Bewonderenswaardig vind ik de rust en berusting die uit je woorden spreekt, want ook al was het natuurlijk veel te vroeg, de manier waarop jullie hem zo liefdevol hebben omringd hebben zijn einde zo mooi gemaakt als maar kon.

Ik bewonder je moed, en de liefde waarmee je hem los hebt gelaten,
en ik weet zeker dat hij niet weg is.
Een mooiere plek dan in jullie harten kan hij zich eigenlijk niet wensen.

Heel veel sterkte met de leegte die hij achter heeft gelaten,
vul die plek met mooie herinneringen, zo te lezen zijn die er gelukkig genoeg.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_24241193
Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen..
pi_24241255
idem met veel tranen gelezen

maar wat heeft jouw pappa met jou geboft...
Niet alleen jij met hem zoals je schrijft, maar hij vooral met jou, en met je moeder..

Ik doe niet aan vuurwerk, dat vind ik eng, maar als ik 't durf en er zijn vuurpijlen in de buurt zal er zeker 1 afsteken om 12 uur..
Doei.
  Jubileum moderator maandag 27 december 2004 @ 20:20:48 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24241393
met een brok in mijn keel heb ik je prachtige, ontroerende eerbetoon aan je vader gelezen.
Sterkte defender
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 december 2004 @ 20:41:03 #137
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24241806
Heej Defender,

Zo,super herkenbaar dit verhaal.Bij mij is het alleen alweer bijna 8 jaar geleden,7 Jan,mijn vader wou dus pertinent niet gaan met de feestdagen.Maar zoals jij er over schrijft ben je al een heel stuk met je verwerking.Het dubbele gevoel van missen...maar ook dat het 'goed' is en dat je er al 'vrede' mee heb zijn ookheel herkenbaar. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en zeggen dat je het snel een plekje zal kunnen geven.Heel veeeel sterkte...en je bent een topper.

Groetjes Suzanne
pi_24244811
Wat een verhaal. Ik zit ook met een brok in m'n keel te lezen. Echt te heftig. Het straalt idd heel veel liefde voor je vader uit. Heel veel sterkte ermee!!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_24250916
Defender, ik zat dit topic weer even bij te lezen. Ik vind dat je erg mooi geschreven heb, ontroerend. Vol liefde.
Heel veel sterkte!
Fake it till you make it...
  donderdag 30 december 2004 @ 09:50:44 #140
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_24292787
Defender heel mooi geschreven. Ik zit weer met tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_24293033
Houden van is soms loslaten en laten gaan...Maar...bij zo'n sterke band kan de dood er niet tussen komen.

Ook ik zit te slikken van jouw verhaal. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Redhead- op 30-12-2004 10:47:34 ]
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
pi_24293369
Beste Defender, je verhaal heeft bij mij de tranen aan het rollen gebracht. Heel veel sterkte tijdens de verwerking van dit grote verlies. Uit de woorden die je over je vader schrijft blijkt een grote liefde en een band die verder gaat dan de dood.

pi_24294255
Had ik dit eerder gelezen voor kerst, had ik wat anders op het kerstkaartje gezet. Ook al is het wellicht treffend, zo direct er na is het erg cru lijkt wel.

Sterkte beeb
pi_24296048
Het is al meerdere malen gezegd maar ook bij mij een brok in mijn keel en de tranen in mijn ogen... Heel mooi beschreven!

Heel veel sterkte de komende tijd.
pi_24298021
is wens je veel sterkte toe voor nu, maar zeker voor in de toekomst.

Vorige jaar is mij helaas hetzelfde overkomen. Na een jaar lang vechten leek het erop dat alles weg was, maar binnen 6 weken was het helaas over en dat nog wel op zijn verjaardag.

[ Bericht 8% gewijzigd door XciseR op 30-12-2004 14:48:43 ]
pi_24298255
Sterkte met het geven van een plekje van dit alles.....
bla bla bla......
  donderdag 30 december 2004 @ 15:00:37 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24298449
beste defender. je bent een sterke persoonlijkheid en dank je voor het delen van je ervaringen. onthou dat elke keer dat je aan je vader denkt hij je kan horen of bij je is. sterkte met de komende tijd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24299095
Pfffffff Defender...... kan bijna mijn emoties niet de baas na dit topic gelezen te hebben! Ken je wel niet maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
  donderdag 30 december 2004 @ 19:21:14 #149
5096 defender
pi_24303304
Vandaag is mijn lieve papa begraven, een moeilijke dag, maar ook een opluchting. Hij heeft zijn rust, wij kunnen beginnen met het echte verwerken. De steun van iedereen is hartverwarmend. Ook in dit topic ! Bedankt allemaal. Vandaag wil ik even mijn zinnen verzetten, maar ik ga op heel veel mensen hier zeker nog reageren, want ik heb ook heel wat brokjes moeten wegslikken bij het lezen ervan.

Lieve mensjes bedankt. En ik hoop dat ik anderen ook kan steunen zoals jullie mij nu hebben gedaan
pi_24303525
Een dikke voor jou meid, heb bewondering voor je! Ik weet zeker dat je papa net zo trots op jou is als jij op hem.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')