Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
ik lig al in bedquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
Eeh, dat moet je eigenlijk in het stemtopic doen. Staat hier ook ergens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik stem op Bupatih
waarom leest niemand dat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
En drie minuten later stemt ie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
Dit komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Meen je dat nouquote:
Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè?quote:
Nee, voor d.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè? [afbeelding]
Eerst zal ik jou achter de schermen aanspreken, omdat je mijn naam nog steeds niet kan spellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:23 schreef yvonne het volgende:
Bupathi, vraagje, stel je wordt zo mod,
en je krijgt van half onzin de snakey treatment,
echt heel erg, iedere dag weer,
hoe pak je dat aan?
Hmm, daar ik heb dan erg weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, voor d.
Meedoen en hakken maar!
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef Knut het volgende:
En als dat niet helpt ? Ze blijven op je vloeken. Alsmaar door. En ze volgen je in alle topcis.
Verwijderen??quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.
En als het dan wat beter gaat, zal ik de off-topic reacties verwijderen. Kritiek is opzich geen punt, vind ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verwijderen??
Dan maken ze je helemaal af, bedenk, ze zijn met veel, er is geen beginnen aan..
Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topicsquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Off-topic reacties in een ONZ-topic over mijn functioneren verwijder ik gewoon.
Dan gaan ze maar de discussie aan in het FB-topic. Of ze mailen me maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |