Ik weet niet hoe Heerenveen de verkoop regelt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Jelminho het volgende:
OK, Newcastle - Heerenveen. Heb je seizoenskaart nodig of hoeft dat niet bij deze verkoop, hoe duur is het ? Ik ga zelf ook op zoek. YEAH
Ik geloof dat toen NAC tegen Newcastle speelde, DFDS Seaways alle inschrijvingen uit Breda en omgeving blokkeerde. Newcastle is idd een leuke stadquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Heerenveen de verkoop regelt.
Vliegen is prijzig maar vanaf Brussel is een stuk goedkoper dan vanaf Amsterdam.
De boot vanaf Ijmuiden is de goedkoopste denk ik.
Als je er toch bent moet je een paar dagen blijven hangen,Newcastle is een superstad
http://www.sparta.cz/english/index.aspquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef kavorka het volgende:
Wij willen met een paar vrienden in het voorjaar een lang weekend naar Praag. Uiteraard zijn we van plan een wedstrijdje mee te pikken daar. Volgens mij heb je twee grote clubs in Praag (Sparta Praag en Slavia Praag??), hoe kunnen we het best aan kaartjes komen en in welk weekend is er een leuke wedstrijd?
Laat mij nou lekker lui zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.sparta.cz/english/index.asp
http://www.slavia.cz/index_en.asp
Kun je het allemaal vinden
http://www.dfdsseaways.nl/dfdsseaways/nl voor de boot naar Newcastle, als je voor 9 man boekt kost het 74 euro pp voor een retour. (weet iemand ook of er nog toeslagen overheen komen?)quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef Jelminho het volgende:
MaxPower, als je wat moois gevonden hebt, zou je het dan hier kunnen posten ?
Je hebt brandstoftoeslagen, reserveringskosten en je moet nog met de bus/taxi/metro naar het centrum. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt. Goedkoopste hutten zitten het eerst vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://www.dfdsseaways.nl/dfdsseaways/nl voor de boot naar Newcastle, als je voor 9 man boekt kost het 74 euro pp voor een retour. (weet iemand ook of er nog toeslagen overheen komen?)
Tnx. Ik ga dit weekend waarschijnlijk boeken, maar de eerste hutten zijn al geboekt inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je hebt brandstoftoeslagen, reserveringskosten en je moet nog met de bus/taxi/metro naar het centrum. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt. Goedkoopste hutten zitten het eerst vol natuurlijk.
zelfde verhaal natuurlijk met de hotels. Had zelf ook al een reisje gepland naar Sunderland-West Ham, dus heb nog wel ergens een link staan voor goedkoop centraal hotel. Nodig?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tnx. Ik ga dit weekend waarschijnlijk boeken, maar de eerste hutten zijn al geboekt inderdaad.
Kom maar met die links, ik kan alles gebruiken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
zelfde verhaal natuurlijk met de hotels. Had zelf ook al een reisje gepland naar Sunderland-West Ham, dus heb nog wel ergens een link staan voor goedkoop centraal hotel. Nodig?
Volgens mij was die bus even duur als een (volle) taxi, dus dan zou ik dat doen.
Zie net gvd 5daagse stedentripjes naar Lissabon voor 250e![]()
http://www.travelinn.co.uk/TI/index.jsp?page=inn&id=397quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom maar met die links, ik kan alles gebruiken.
Ben laatst naar Portugal gevlogen met Ryanair via Londen. Iig goedkoper dan vanaf Brussel. Duurt alleen wat langer.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom maar met die links, ik kan alles gebruiken.
Ik ben zelf niet naar Lissabon gegaan overigens, toen tegen Benfica. Moest op hele korte termijn na de loting, en de tickets begonnen bij 300 euro. Erg jammer, want in de stad zelf was het geloof ik niet zo duur allemaal.
Vorig jaar ook volop door PSV'ers gebruik van gemaakt waaronder ik. Top. Monaco nog even kijken hoe, maar ga sowieso.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:23 schreef MaxPower het volgende:
Zojuist geboekt voor Newcastle, via www.d-reizen.nl of all places
stedentripje voor 145 euro, boot + hotel...
geen gezeik verder en lekker in het centrum.
Heb een seizoenskaart van Standard dus ik kan alleen voor deze club sprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef Arikay het volgende:
Ik zou graag een keer in mei naar een wedstrijd van Alemannia Aachen of Standard Luik gaan (lekker dichtbij, mooie clubs), maar ik heb even wat vragen aan degene die daar al vaker zijn geweest:
1. Zijn beide stadions goed bereikbaar met het OV?
2. Op wat voor prijzen moet ik rekenen (OV en kaartjes)?
3. Kan ik de kaarten het best vantevoren bestellen of gewoon aan de kassa kopen?
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb een seizoenskaart van Standard dus ik kan alleen voor deze club spreken
1.Ligt eraan waar je vandaan komt,als je op het station van Luik aankomt rijden er bussen richting Sclessin,lijnen weet ik niet
2.OV weet ik niet,prijzen varieren tussen dacht ik de 16 en 30 euro,deze prijzen iets hoger als ze tegen Genk,Anderlecht of Brugge spelen.
3.Gewoon aan de kasse,tenzij het om Anderlecht en Brugge gaat,als je geen fancard hebt kun je dit doen met je paspoort
Alweer een Bossche Joodquote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:56 schreef Arikay het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Kom uit Den Bosch, dus Luik bereiken is niet zo moeilijk denk ik...trein richting Maastricht.
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef Arikay het volgende:
Nog iemand die wat over Aachen kan vertellen?
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat denk je,zal eens 4 maanden na dato eens reageren?
homoquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerenveen-Palermo!
(Mocht dit gebeuren en MaxPower gaat, dan wil ik hem verzoeken een shirt voor me mee te nemen uit Sicilia)
Naar het stadion gaan, kaartje kopen en het stadion binnen wandelen. Lijkt me de makkelijkste manier...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel 's weten hoe ik een wedstrijd van Aachen kan bezoeken
Heerenveen en Palermo zitten allebei in Poule 3, Sampdoria - ook een geweldige club om te loten - net zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerenveen-Palermo!
(Mocht dit gebeuren en MaxPower gaat, dan wil ik hem verzoeken een shirt voor me mee te nemen uit Sicilia)
Wederom vier maanden na datoquote:
Vliegen naar Nice vanuit Amsterdam (Easyjet?) of Brussel (met Virgin) en dan per trein of huurauto verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef MaxPower het volgende:
Marseille zijn alle opties nog open. Iemand tips voor Marseille?
geen idee, ff speuren zou k zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:47 schreef Superheld het volgende:
Is er geen combinatie mogelijk van easyjet&easy hotel?
Zo,dit is beterquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ff speuren zou k zeggen
DG gaat trouwens volgens mij voornamelijk met de auto of trein naar Engeland en niet met t vliegtuig
Volgens mij vliegt Virgin alleen vanaf Brussel naar London.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:34 schreef DIGGER het volgende:
Ryanair vliegt goedkoop vanaf Eindhoven, is te doen vanaf Breda, of je kan ook via Antwerpen wel goedkope vluchten vinden (Virgin geloof ik?)
van antwerpen naar londen vliegenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet het alweer, je moet dan met de VLM vanaf Antwerpen, naar London City airport.
Darkshine: Kijk eens hier, daar staat wel e.e.a. tussen:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Weet iemand een aan te raden lowbudget hotel in Dublin?
Klopt ja.daar zijn wel kaartjes voor te regelenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:39 schreef cultheld het volgende:
dan gaan we voor de derby van Glasgow.
Niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt ja.daar zijn wel kaartjes voor te regelen
Alleen op de zwarte markt.quote:
Hmm ik zag net ook iets van budgetticket.nl maar daar kost 1 kaartje aan de lange zijde 650 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen op de zwarte markt.
Lazio v AS Roma was volgens mij niet eens uitverkocht.
Als het mogelijk is gewoon via de clubsite bestellen indien mogelijk anders gewoon zonder kaartje gaan en er dan 1 aan de kassa kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm ik zag net ook iets van budgetticket.nl maar daar kost 1 kaartje aan de lange zijde 650 euroVoor dat geld boeken we volgens mij per persoon 2 overnachtingen en hebben we de kaartjes.
NIET bij budgetticket bestellen. Niet dat ik dat heb gedaan, maar die prijzen zijn echt schofterig...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm ik zag net ook iets van budgetticket.nl maar daar kost 1 kaartje aan de lange zijde 650 euroVoor dat geld boeken we volgens mij per persoon 2 overnachtingen en hebben we de kaartjes.
Kijk eens op de volgende sites voor tickets voor Italiaanse wedstrijden: http://www.listicket.it/eng/calcio/index.php?S=&lang=ENquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:14 schreef cultheld het volgende:
Ik overweeg met wat lui om dit seizoen naar Lazio - AS Roma te gaan. Heeft iemand toevallig nog interessante aanbiedingen?
geen geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kijk eens op de volgende sites voor tickets voor Italiaanse wedstrijden: http://www.listicket.it/eng/calcio/index.php?S=&lang=EN
http://www.ticketone.it/section.jsp?idCat=536
http://www.ticketweb.it/index.php
http://www.bestticket.it/NewBT/default.asp?shop_id=bestticketeng
Via die 1e lopen o.a. tickets van Lazio, 17.50 Euro voor de Curva Sud. nu bv voor Lazio - Inter.
Vereder altijd de club-sites raadplegen en in Rome zelf kun je matchtickets kopen bij de Lottomatica verkoop punten.
Sjaaltjes in ieder geval wel. Shirts geen ervaring mee omdat ik niet elke keer een nieuw shirt wil kopen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wil het shirtjesruilen nog weleens lukken tijdens zulke wedstrijden?
Sowieso nooit van die speciale voetbalreizen boeken of kaarten kopen via zulke sites.. Altijd zelf doen, is niet makkelijker, maar vaak wel goedkoper....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
NIET bij budgetticket bestellen. Niet dat ik dat heb gedaan, maar die prijzen zijn echt schofterig...
Scheelt dat veel dan? Bij een verschil van een paar tientjes boek ik 't liever.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sowieso nooit voetbalreizen boeken. Altijd zelf doen, is niet makkelijker, maar vaak wel goedkoper....
Verschil = paar 100 euroquote:Op woensdag 2 november 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Scheelt dat veel dan? Bij een verschil van een paar tientjes boek ik 't liever.
Newcastle kijk daar moet ik meer van weten, dat ligt nog in de planning voor dit seizoenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Verschil = paar 100 euro![]()
Waarom denk je dat er zoveel van die ticketingbureautjes zijn. Zeker naar Engeland kan je het zelf voor zo'n 150-200 euro regelen. Dan ga je toch wel een beetje moeite doen als je er anders 500-700 euro kwijt bent. En waarbij je vlak voor de wedstrijd aankomt, en direct daarna weg moet...
Drie dagen Newcastle kostten mij bijvoorbeeld zo'n 250 euro inclusief kaartje, hotel en overtocht. Drankrekening heb ik niet nagerekend.![]()
Dat is bij mij vaak evenhoog als de reis zelf.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:17 schreef MaxPower het volgende:
Drankrekening heb ik niet nagerekend.![]()
Dat zou ik ook hebben na een verlies.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is bij mij vaak evenhoog als de reis zelf.![]()
Met de boot is ongeveer de goedkoopste optie, je moet echter wel zeebenen hebben, na het eten ligt meer dan de helft van de boot te kotsen in het toilet. En neem zelf eten mee, want op de boot is het weinig voor veel...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Newcastle kijk daar moet ik meer van weten, dat ligt nog in de planning voor dit seizoen
Zie boven, was net bezig.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
maar Max vertel over Newcastle, waar heb je gezeten, hoe ben je gereist etc. etc.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Met de boot is ongeveer de goedkoopste optie, je moet echter wel zeebenen hebben, na het eten ligt meer dan de helft van de boot te kotsen in het toilet. En neem zelf eten mee, want op de boot is het weinig voor veel...http://www.dfds.nl/dsw/nl
Via Londen vliegen kan ook nog want de binnenlandse vlucht naar Newcastle is ook erg goedkoop.
Echte aanrader trouwens, Newcastle is een schitterende stad met goed uitgaansleven. (tot 3 uur.). Als je dan ook nog een echte grijze arbeidersstad wil zien pak je de metro naar Sunderland (kwartiertje ofzo), en pak je gelijk even het Stadium of Light mee.
Hou er wel rekening mee dat de topwedstrijden bij Newcastle vrijwel allemaal uitverkocht zijn. Tegen laagvliegers lukt het vaak nog wel een kaartje te scoren.
Er liggen verschillende grote gratis parkeerterreinen rond het stadion,neem wel je tijd na afloop zou ik zeggen...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
weet iemand hier hoe t zit met parkeren enzo bij het stadion van Schalke?
Ik heb destijds voor Barcelona v Arsenal gewoon kaartjes gekocht aan de kassa daar 's-ochtends op de wedstrijddag maar dat was in 1999.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Van maandag 21 november tot zaterdag 26 november zit ik in Barcelona met een aantal mede studenten voor school. Nu gaan we daar musea bekijken en van dat soort uitjes maar waar ik vooral naar uit kijk zijn de wedstrijden. Ik heb al gekeken op de UEFA site en daar vallen 2 europese wedstrijden precies in die week! Op dinsdag 22 nov. Barcelona - Werder Bremen (CL) en 24 nov. Espanyol - Palermo. (UEFA Cup)
Carlisle doe je dus in een dag,per auto.....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke dank je, wil het icm een bezoek aan Carlisle doen
heb je nog een leuk hotel in Newcastle?
Vooral het uitgaanslevenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Newcastle is trouwens wel een wereldstad
Laat maar,heb al een site gevonden met alle vluchten vanuit Nederland naar Engeland,toch bedanktquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef fanneke het volgende:
Jet2.com vliegt van Amsterdam naar Manchester
Die je vervolgens met iedereen hier deelt omdat er meerdere belangstellenden kunnen zijn....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar,heb al een site gevonden met alle vluchten vanuit Nederland naar Engeland
Virgin-Express vanaf Brussel is tot nu toe de goedkoopste voor;quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand adviezen voor vluchten naar Madrid?
Is voor mij geen probleem maar ik zie dat ze op baggertijden vliegen dus dat is geen optie,ze zijn wel 3 tientjes goedkoper dan Virgin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef Bobu het volgende:
Als je het geen probleem vindt vanaf Brussel te vliegen is http://www.vueling.com aan te bevelen. Had zelf een hele lijst voor alle wedstrijden. Alleen Lyon was niet nodig, omdat dat toch weer auto/busje wordt. En loot je die kutfransen nog ook
Die klotetijden zag ik ook toen ik verder kliktequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is voor mij geen probleem maar ik zie dat ze op baggertijden vliegen dus dat is geen optie,ze zijn wel 3 tientjes goedkoper dan Virgin.
Ik ben ooit voor heel weinig met Iberia Airlines naar Madrid gevlogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin-Express vanaf Brussel is tot nu toe de goedkoopste voor;
Cost of Booking
without the 10 EUR handling fee 112.80 EUR
Dit kan goedkoper natuurlijk.
Ik regel altijd alles vantevoren maar ik denk zeker te weten dat je daar kaartjes aan de kassa kunt kopen,anders is er wel zwarthandel buiten het stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef superjoden het volgende:
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
Thanks,zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor heel weinig met Iberia Airlines naar Madrid gevlogen.
21/2 heen en 22/2 terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke datum dg?
http://www.vueling.com/NL/index.php?mode=quote:
Die had Bobu al voor me maar dat is geen optie,kuttijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.vueling.com/NL/index.php?mode=
Daar kom ik uit op 89.-- euro nog wat... Klopt dat![]()
Vlieg je wel vanaf brussels
Busje huren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe is de goedkoopste vlucht naar Boekarest 217 incl belasting. Gaat het niet worden ben ik bang, shitzooi.
vraag het even in het psv topic, daar zitten misschien mee users die vorig jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef superjoden het volgende:
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
Is makkelijk kaarten kopen daar, klopt. Met kwartfinale uefacup in Milaan geweest met Feijenoord. 21 euro voor een kaartje ergens in het stadion. Kom je ook gewoon mee binnen op het bezoekersvak.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik regel altijd alles vantevoren maar ik denk zeker te weten dat je daar kaartjes aan de kassa kunt kopen,anders is er wel zwarthandel buiten het stadion.
Volgens mij is dat al hardstikke cheap. Voor Rapid zag ik prijzen vanaf 300/350quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe is de goedkoopste vlucht naar Boekarest 217 incl belasting. Gaat het niet worden ben ik bang, shitzooi.
German Wings is niet aan mij besteed, ietsjes te prijzig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Vanuit Koln/Bonn naar Zagreb met German Wings DG.
Of je moet vanuit London Luton met Wizz air (Dat zullen de meeste Arsenal fans nu al rap aan het volboeken zijn)
Keulen. Germanwings.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg het maar.
Vanaf waar kan ik vanuit de regio naar Zagreb vliegen voor een betaalbare prijs? MaxPower?
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
German Wings is niet aan mij besteed, ietsjes te prijzig.
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef MaxPower het volgende:
Pfoe, da's inderdaad een stuk duurder. Wij moesten in december, dat scheelt waarschijnlijk een stuk.
Zagreb is wel ongelofelijk gaaf trouwens, dus zou het wel proberen. Wat een club ook, Dinamo... fantastisch.
Lafjes hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.
Ik moet in deze niet teveel poespas hebben, kan maar 2 dagen vrij zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
Je kan ook van Charleroi op Treviso vliegen
Ik denk niet dat je daar spijt van krijgt, het geld kun je beter besteden aan latere reisjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.
Arsenal met Feyenoord gaan vergelijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Dat zei ik vorig jaar ook van Boekarest![]()
Straks maar eens zoeken dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in een potje met een Feijenoorsticker erop. Staat onder je bed.![]()
* BliksemSchigt kijkt uit naar de eerste trainingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien kunnen ze je hier helpen met je reis naar de arena. Ook spannend.
Ik denk zelf dat trein de beste optie is.
en dan zie je nog 2 kutclubs ookquote:Op zondag 30 juli 2006 02:00 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga 22 augustus naar Tottenham Hotspur - Sheffield United. Mijn God, wat zijn die kaartjes duur in Engeland![]()
Wie kunnen jullie zo al loten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef MaxPower het volgende:
Alvast een kickje voor morgen. Morgen vrij, smiddags met de creditcard in de aanslag achter de pc.![]()
Kan je goedkoop naar de hoeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef MaxPower het volgende:
Hangt van vanavond af. Zal wel weer Oost-Europa worden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Sevilla (TH) Esp 61.006 CSKA Sofia * Bul 21.016 Newcastle United @ Eng 75.950 Tottenham Hotspur Eng 20.950 Panathinaikos Gre 66.587 West Ham United Eng 20.950 Schalke 04 Ger 64.960 Dinamo Zagreb *** Cro 20.647 Parma Ita 63.020 Red Star Belgrade *** Srb 20.600 Ajax *** Ned 60.640 Hearts FC *** Sco 20.023 Bayer Leverkusen Ger 57.960 FC Twente Enschede @ Ned 19.640 Feyenoord Ned 54.640 Maccabi Haifa *** Isr 19.108 AJ Auxerre @ Fra 53.757 Standard Ličge *** Bel 17.981 Club Brugge ** Bel 49.981 Sporting Braga Por 17.533 FC Basel * Sui 49.537 AS Nancy Lorraine Fra 16.757 Olympique Marseille @ Fra 48.757 Legia Warsaw *** Pol 16.104 AZ Alkmaar Ned 48.640 Eintracht Frankfurt Ger 15.960 Hertha BSC @ Ger 46.960 Vitória Setśbal Por 15.533 Sparta Praha Cze 44.769 Nacional Funchal Por 14.533 Glasgow Rangers Sco 43.023 FC Groningen Ned 13.640 Celta de Vigo Esp 43.006 FC Petrzalka * Svk 13.070 Paris Saint-Germain Fra 41.757 Iraklis Thessaloniki Gre 12.587 Lokomotiv Moscow Rus 41.504 Xanthi FC Gre 12.587 RC Lens Fra 39.757 Trabzonspor ** Tur 11.634 Besiktas Tur 38.634 Atromitos FC Gre 10.587 Palermo Ita 36.020 Rubin Kazan ** Rus 10.504 Slavia Praha ** Cze 33.769 Gretna FC ** Sco 10.023 Espanyol Esp 33.006 Zulte Waregem Bel 9.981 Heerenveen Ned 30.640 KSV Roeselare * Bel 9.981 Partizan Belgrade ** Srb 30.600 Metalurg Zaporizhia ** Ukr 9.777 Rapid Bucuresti * Rom 30.381 Molde FK ** Nor 8.921 Wisla Kraków ** Pol 29.104 Chernomorets Odesa ** Ukr 8.777 Slovan Liberec *** Cze 28.769 Mladį Boleslav *** Cze 8.769 Fenerbahēe *** Tur 28.634 Austria Salzburg *** Aut 8.723 Austria Wien *** Aut 27.723 Kayserispor @ Tur 8.634 Hapoel Tel-Aviv ** Isr 26.108 OB Odense @ Den 8.593 Osasuna *** Esp 25.006 FC Sion ** Sui 8.537 FC Lovech * Bul 24.016 Lokomotiv Sofia * Bul 8.016 Blackburn Rovers Eng 23.950 Start Kristiansand * Nor 6.921 Brųndby IF * Den 23.593 SK Brann Bergen * Nor 6.921 Grasshoppers Zürich @ Sui 23.537 SV Pasching Aut 6.723 Chievo Verona *** Ita 23.020 SCP Ruzomberok *** Svk 6.070 Dinamo Bucuresti * Rom 22.381 Randers FC * Den 5.593 Livorno Ita 22.020 Rabotnicki Skopje *** Mac 1.760 |
Heb maar besloten het vliegtuig naar Hamburg te laten voor wat het isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef MaxPower het volgende:
Alvast een kickje voor morgen. Morgen vrij, smiddags met de creditcard in de aanslag achter de pc.![]()
DAN MET german wings naar moskouquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb maar besloten het vliegtuig naar Hamburg te laten voor wat het is
Als het in mijn financiele plaatje zou passen gelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
DAN MET german wings naar moskou![]()
eN DE VRIJE DAGEN :pquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als het in mijn financiele plaatje zou passen gelijk.
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef MaxPower het volgende:
Kom maarrrr... goedkope vluchten naar Lissabon.![]()
200 euri dus, die zijn ook omhoog gegaan dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.
Dat is de goedkoopste die ik tot nu ben tegengekomen inderdaad. Maar dan moet ik nog vanuit het hoge noorden naar Brusselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin vloog vanaf Brussel betaalbaar naar Lissabon kan ik mij herinneren.
German Wings is ook geen optie zag ik al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is de goedkoopste die ik tot nu ben tegengekomen inderdaad. Maar dan moet ik nog vanuit het hoge noorden naar Brussel
ff uit een ander topic dat gesloten is gehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
We willen in oktober naar iig een wedstrijd van West Ham, vliegreis en hotel overnachtigen komen we wel uit.
Maar hoe kan je het beste aan tickets komen???
We hebben beide geen creditcard en via de offcieele club site kan je alleen met een credict card bestellen. Daarnaast willen we niet me de standaard voetbalreizen mee, want die zijn te duur voor wat je krijgt aangezien je niet even rustig zelf door Londen kan gaan kijken.
Wie heeft er ervaring mee??
Gewoon aamelden op de site en je kan kaartjes bestellen. Het is niet heel moeilijk, wel duurquote:Op zondag 3 september 2006 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ff uit een ander topic dat gesloten is gehaald.
Het creditcard probleem kan opgelost worden, maar graag hebben we toch wat meer info over andere zoiets aangepakt hebben.
ik zoek er 1 IN het centrumquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Er zal vast wel een F1 hotel o.i.d. in de buurt zijn.
Centrum en goedkoop?quote:Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zoek er 1 IN het centrum
Jah en mijn broertje heeft er uiteindelijk 1 gevonde.... 2 sterrenhotel voor 1 nacht en dan zijn ze 25 pp kwijt... Valt mee dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |