geen idee, ff speuren zou k zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:47 schreef Superheld het volgende:
Is er geen combinatie mogelijk van easyjet&easy hotel?
Zo,dit is beterquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ff speuren zou k zeggen
DG gaat trouwens volgens mij voornamelijk met de auto of trein naar Engeland en niet met t vliegtuig
Volgens mij vliegt Virgin alleen vanaf Brussel naar London.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:34 schreef DIGGER het volgende:
Ryanair vliegt goedkoop vanaf Eindhoven, is te doen vanaf Breda, of je kan ook via Antwerpen wel goedkope vluchten vinden (Virgin geloof ik?)
van antwerpen naar londen vliegenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet het alweer, je moet dan met de VLM vanaf Antwerpen, naar London City airport.
Darkshine: Kijk eens hier, daar staat wel e.e.a. tussen:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
Weet iemand een aan te raden lowbudget hotel in Dublin?
Klopt ja.daar zijn wel kaartjes voor te regelenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:39 schreef cultheld het volgende:
dan gaan we voor de derby van Glasgow.
Niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt ja.daar zijn wel kaartjes voor te regelen
Alleen op de zwarte markt.quote:
Hmm ik zag net ook iets van budgetticket.nl maar daar kost 1 kaartje aan de lange zijde 650 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen op de zwarte markt.
Lazio v AS Roma was volgens mij niet eens uitverkocht.
Als het mogelijk is gewoon via de clubsite bestellen indien mogelijk anders gewoon zonder kaartje gaan en er dan 1 aan de kassa kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm ik zag net ook iets van budgetticket.nl maar daar kost 1 kaartje aan de lange zijde 650 euroVoor dat geld boeken we volgens mij per persoon 2 overnachtingen en hebben we de kaartjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |