Nadeel is dat alles er ook 3,5x zo duur isquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Babbelzz het volgende:
wil in Galway wonen!!!
verdien er 3.5 x zoveel naar t schijnt... (eindelijk loon naar werken!)
Maar 20% inkomstenbelasting he. Maar je boodschappen vallen wel 2.5 keer zo duur uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Babbelzz het volgende:
wil in Galway wonen!!!
verdien er 3.5 x zoveel naar t schijnt... (eindelijk loon naar werken!)
Welkom terugquote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben terugggggom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we zijn benieuwdquote:Ik heb veel geschreven, dus dat ga ik de komende dagen/weken eens samen met de honderden foto's utizoeken
quote:47 pints verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
www.ryanair.comquote:Owja, ik wil weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over drie weken paar dagen Parijsquote:Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef DutchTrain het volgende:
www.ryanair.comom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom niet over 5 weken?quote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over drie weken paar dagen Parijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www3.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=20913quote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
waarom niet over 5 weken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
On topic: iemand de nieuwe CD van The Corrs al voor minder dan 15,99 gezien?
Ik wil geen dubbel dvd van genesis (zie ook Corrs topic)quote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gebruik deze link en de cd kost nog maar 7 pond (= 10 euro)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooimooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:37 schreef Zbie het volgende:
Ziehier mijn foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een kleurrijk straatje in Ennis:
[afbeelding]
Brugje in Doolin:
[afbeelding]
Nog Doolinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verbroederen met de Ierse faunaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Tussen Doolin en Cliffs of Moher:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto moet er natuurlijk ook bij: de beruchte kliffen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooimooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb vorige week donderdag tot en met zaterdag in Doolin gezeten. Leuk plaatsjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Zbie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat meen je niet?! Ik ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop