Vooral het uitgaanslevenquote:Op donderdag 3 november 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Newcastle is trouwens wel een wereldstad
Laat maar,heb al een site gevonden met alle vluchten vanuit Nederland naar Engeland,toch bedanktquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef fanneke het volgende:
Jet2.com vliegt van Amsterdam naar Manchester
Die je vervolgens met iedereen hier deelt omdat er meerdere belangstellenden kunnen zijn....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar,heb al een site gevonden met alle vluchten vanuit Nederland naar Engeland
Virgin-Express vanaf Brussel is tot nu toe de goedkoopste voor;quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand adviezen voor vluchten naar Madrid?
Is voor mij geen probleem maar ik zie dat ze op baggertijden vliegen dus dat is geen optie,ze zijn wel 3 tientjes goedkoper dan Virgin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef Bobu het volgende:
Als je het geen probleem vindt vanaf Brussel te vliegen is http://www.vueling.com aan te bevelen. Had zelf een hele lijst voor alle wedstrijden. Alleen Lyon was niet nodig, omdat dat toch weer auto/busje wordt. En loot je die kutfransen nog ook
Die klotetijden zag ik ook toen ik verder kliktequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is voor mij geen probleem maar ik zie dat ze op baggertijden vliegen dus dat is geen optie,ze zijn wel 3 tientjes goedkoper dan Virgin.
Ik ben ooit voor heel weinig met Iberia Airlines naar Madrid gevlogen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Virgin-Express vanaf Brussel is tot nu toe de goedkoopste voor;
Cost of Booking
without the 10 EUR handling fee 112.80 EUR
Dit kan goedkoper natuurlijk.
Ik regel altijd alles vantevoren maar ik denk zeker te weten dat je daar kaartjes aan de kassa kunt kopen,anders is er wel zwarthandel buiten het stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef superjoden het volgende:
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
Thanks,zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor heel weinig met Iberia Airlines naar Madrid gevlogen.
21/2 heen en 22/2 terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke datum dg?
http://www.vueling.com/NL/index.php?mode=quote:
Die had Bobu al voor me maar dat is geen optie,kuttijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.vueling.com/NL/index.php?mode=
Daar kom ik uit op 89.-- euro nog wat... Klopt dat![]()
Vlieg je wel vanaf brussels
Busje huren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe is de goedkoopste vlucht naar Boekarest 217 incl belasting. Gaat het niet worden ben ik bang, shitzooi.
vraag het even in het psv topic, daar zitten misschien mee users die vorig jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef superjoden het volgende:
informatief vraagje:
DG of iemand anders, toen jij naar Milaan ging had je toen al kaartjes voor de match of kon je die daar makkelijk kopen bij het stadion?
Is makkelijk kaarten kopen daar, klopt. Met kwartfinale uefacup in Milaan geweest met Feijenoord. 21 euro voor een kaartje ergens in het stadion. Kom je ook gewoon mee binnen op het bezoekersvak.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik regel altijd alles vantevoren maar ik denk zeker te weten dat je daar kaartjes aan de kassa kunt kopen,anders is er wel zwarthandel buiten het stadion.
Volgens mij is dat al hardstikke cheap. Voor Rapid zag ik prijzen vanaf 300/350quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe is de goedkoopste vlucht naar Boekarest 217 incl belasting. Gaat het niet worden ben ik bang, shitzooi.
German Wings is niet aan mij besteed, ietsjes te prijzig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Vanuit Koln/Bonn naar Zagreb met German Wings DG.
Of je moet vanuit London Luton met Wizz air (Dat zullen de meeste Arsenal fans nu al rap aan het volboeken zijn)
Keulen. Germanwings.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg het maar.
Vanaf waar kan ik vanuit de regio naar Zagreb vliegen voor een betaalbare prijs? MaxPower?
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
German Wings is niet aan mij besteed, ietsjes te prijzig.
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef MaxPower het volgende:
Pfoe, da's inderdaad een stuk duurder. Wij moesten in december, dat scheelt waarschijnlijk een stuk.
Zagreb is wel ongelofelijk gaaf trouwens, dus zou het wel proberen. Wat een club ook, Dinamo... fantastisch.
Lafjes hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.
Ik moet in deze niet teveel poespas hebben, kan maar 2 dagen vrij zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
Je kan ook van Charleroi op Treviso vliegen
Ik denk niet dat je daar spijt van krijgt, het geld kun je beter besteden aan latere reisjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ff vlug het een en ander gechecked maar ik denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |