quote:Op zondag 16 januari 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Even offtopic: Voor de liefhebbers, bij play.com kost 24 nu per seizoen 18 pond, dus dat is ongeveer 27 euro. Niet Nederlands ondertiteld!
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=r2title&searchstring=twenty+four&page=search&Go.x=23&Go.y=8
Géén verzendkosten! De boxen komen 24 januari uit!
Dan heb ik die melding toch niet voor niets geplaatstquote:Op maandag 17 januari 2005 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:Eén keer raden wie seizoen 1 & 3 gaat bestellen.
euhm hij is allang uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:
Nip Tuck is zeker cool
Grrr Waarom is 24 nog niet uit
volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:
Nip Tuck is zeker cool
Grrr Waarom is 24 nog niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:42 schreef CeeJee het volgende:
Damn ze hebben haast dit seizoen. Meestal doen ze er een uurtje of 20 over om te komen tot het punt waar ze nu zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:42 schreef CeeJee het volgende:
Damn ze hebben haast dit seizoen. Meestal doen ze er een uurtje of 20 over om te komen tot het punt waar ze nu zijn.Dan is er genoeg ruimte voor wat leuke plotwendingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[edit] Oops hierboven ging wat mis... :S Forum is erg langzaam...
[ Bericht 6% gewijzigd door martijnisgek op 18-01-2005 14:50:24 ]
Ze zijn dus precies hetzelfde!quote:Dear Customer,
Thank you for your email.
There is no difference between these products, other than we have a limited number of the promotional priced versions remaining.
Kind regards,
Email Support Team
ja tuurlijk gaan ze straks op iets nieuws over dat zij die vader van dat gezin ook wel "Tthis is just the start"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:59 schreef Keraunos het volgende:
Ik denk dat komende aflevring dit gedeelte van het verhaal afgerond gaat worden en dat we ergens anders naar toe gaan. Want ze kunnen het moeilijk nog 15 episodes lang over de excecutie van heller hebben.
En dat is toch ook veel te klein, bij 24 moet het toch eigenlijk altijd over massavernietegingswapen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 24 deed het weer goed in de ratings. Rond de 12 miljoen kijkers! Das beter dan vorige seizoen met American Idols als lead-in!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja tuurlijk gaan ze straks op iets nieuws over dat zij die vader van dat gezin ook wel "Tthis is just the start"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet de cliffhangerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
pff wel een stom einde van deze aflvering... Net ofdat Jack dood zal gaan... Not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gozer uit Amerika ging dat nummer even bellen en kreeg inderdaad iemand aan de lijn.quote:More funny stuff.
There are some people that called the phonenumber which was shown on Debbie's cellphone. They got Randy Gunter on the line, he has something to do with 24, because he was on the set when a fan called the number. He passed the phone to John Cassar, one of the directors. He was about to shoot a scene in CTU with Edgar and Sarah
But more people called. You now get a voicemail. "You've reached the props phone used in last night's episode in "24", thanks for watching" or something like that. You can leave a message too! Tey awesome!
Was 310-597-3781 the number?
They did something like this last year with http://www.sylviaimports.com/
The site Saunders named in season 3.
quote:holy fuck
310-597-3781
is the number. I expected to get voicemail or something the the guy picked up and said 'hello, 24' . I just told him they were doing a great job this season that hopfulkly they weren't getting too hammered because the phone number was out there. he said they did it on purpose.
too cool
Vond je? Ik vind het wat matigjes eigenlijk. De eerste 4 afleveringen was goed spannend, maar dit deel zakte het duidelijk wat in. Er is ook zeer weinig gebeurd dit 5e uur. Alleen dat Jack nu (waarschijnlijk) weet waar ze zitten. Dat was het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:05 schreef Dos37 het volgende:
God wat een super aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het martelaarschap vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon je misschien zien aankomen, maar was toch wel kicken. En eigenlijk de hele aflevering zitten genieten, maar ook al met die knoop in je maag vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze hebben de spanning weer lekker opgebouwd voor volgende week. En dan is dit pas het begin he!
Fok! Groentje![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:44 schreef kulandra het volgende:
aaargh.........kan..........niet.........wachten.........tot..........volgende...........week!!!
Ik vond het echt een geweldige aflevering. Echt typisch JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het martelaarschap vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon je misschien zien aankomen, maar was toch wel kicken. En eigenlijk de hele aflevering zitten genieten, maar ook al met die knoop in je maag vanDat is juist het leuke van 24, je kan een beetje voorspellen wat er gaat gebeuren door de tijdlijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze hebben de spanning weer lekker opgebouwd voor volgende week. En dan is dit pas het begin he!![]()
Één ding is zeker.
Volgende week direct vanaf het begin actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zit het nou met die Marianne in CTU (actrice die die rol speelt, speelde ook Charlie in Friends)
Zal dat een verrader blijken te zijn? Ze wilde wel erg graag daar komen werken. Of is het gewoon iemand die over lijken gaat om een goede baan te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bij-verhaal Erin/dochter kan me voor geen meter boeien trouwens.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Wat een achterbakse hoeren zijn het ook allemaal in die serie zeg...
Het enige lief, naïef, onschuldig meisje is al de pijp uit...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Tja... vrouwen die werken bij CTU zijn alles behalve lief, naief en onschuldig lijkt me..... Niet zo vreemd toch? En vrouwen van criminele figuren zijn ook alles behalve lief, naief en onschuldig. Zo gek is ook dat niet. Die dochter van Heller lijkt me ook vrij normaal trouwens.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Ik volg het nog wel, maar de plotwendingen worden wel steeds ongeloofwaardiger. Jack is niet meer dan de Rambo van de 21e eeuw. Ook de duidelijk rechtse signatuur van de serie - tja, 't blijft Fox - gaat me steeds meer tegenzitten. Keek S3 op Yorin en moest erg lachen om de manier waarop dat virus wordt vormgegeven. In een flesje in vloeibare vorm, gifgroen natuurlijk, want dat ziet er gevaarlijker uit dan een - veel effectiever - airborne virus, waar niets aan te zien zou zijn geweest.Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you![]()
Klopt, dat rechtse gelul vind ik ook vrij irritant... Die Allah Akbar die ze er even tegenaan gooiden.... En dat gejank over een fair trial.....
Maar ja, je moet het volk alvast een beetje week maken voor als je Iran binnen aat vallen
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nou ja beetje idioot om hier een rechtse politieke invloed in te zien. Waarom? Omdat de bad guys moslims zijn en de regering zich zo'n beetje opstelt als de huidige regering?
Die president die begint zich al behoorlijk onhumaan op te stellen en ik vermoed ook dat dit ook zijn verdere rol gaat worden. Hoe rijmt dat dan met je rechtse complot?
Eh uh ehrm ja uh dat rijmt niet.
Pfff zeikerds![]()
ehm ja, heel gek dat allah ahkbar n dat geneuzel over die trial...
Maar zo gaat het er in het echt ook aan toe.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die Marianne in CTU (actrice die die rol speelt, speelde ook Charlie in Friends)
Zal dat een verrader blijken te zijn? Ze wilde wel erg graag daar komen werken. Of is het gewoon iemand die over lijken gaat om een goede baan te krijgen?ik denk dat daarover de clou nog komt dat jack haar gaat chanteren dat ze iets verkeerd gaat doen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bij-verhaal Erin/dochter kan me voor geen meter boeien trouwens.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 3 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:13 schreef RoK het volgende:
Ik volg het nog wel, maar de plotwendingen worden wel steeds ongeloofwaardiger. Jack is niet meer dan de Rambo van de 21e eeuw. Ook de duidelijk rechtse signatuur van de serie
[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 19-01-2005 10:36:03 ]My soul is painted like the wings of butterflies![]()
eerste 3 seizoenenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 4 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Het rechtvaardigt mijns inziens de "shoot first, ask questions later" houding van de huidige regering daar. Als je het metaforisch bekijkt is Jack de held die zich niet aan de regels hoeft te houden omdat het doel de middelen heiligt, ik zie daar een overeenkomst met Bush. Ook de opmerking "spare me your 8th grade-Michael Moore logic" in het gesprek tussen de MvD en zijn duidelijk linkse zoon zie ik als een duidelijke sneer van het rechtse Fox richting links denkende mensen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 3 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you![]()
Wat betreft het eerste deel heb je misschien gelijk, maar dat past een beetje in de "james Bond-achtige" stijl. Het tweede deel ben ik niet met je eens. Heller hoort bij het republikeinse kamp en het is dus enigszins logisch dat hij het niet zo op heeft met iemand als Michael Moore. Zo'n opmerking is dus zeer goed te verklaren en heeft weinig te maken met de manier van denken van Fox of de schrijvers van "24".quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef RoK het volgende:
[..]
Het rechtvaardigt mijns inziens de "shoot first, ask questions later" houding van de huidige regering daar. Als je het metaforisch bekijkt is Jack de held die zich niet aan de regels hoeft te houden omdat het doel de middelen heiligt, ik zie daar een overeenkomst met Bush. Ook de opmerking "spare me your 8th grade-Michael Moore logic" in het gesprek tussen de MvD en zijn duidelijk linkse zoon zie ik als een duidelijke sneer van het rechtse Fox richting links denkende mensen.
Het is wel Fox geweest die een serie op de buis bracht met een goede, gekleurde, linkse president.
Het "mes" snijdt dus in dit geval ook aan twee kanten.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
pfff, wat een geneuzel over vermeende politieke denkbeelden zeg. Die serie geeft gewoon een impressie weer. De ene keer een democratische regering, nu een republikeinse. En maj, moslimterrorisme is nu eenmaal een van de grootste gevaren die nu spelen. Logisch dat ze dat als uitgangspunt nemen[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ehm, wat is nu eigenlijk met die zoon van Heller gebeurd? Heeft die al toegegeven wie hij verteld heeft over dat zijn pa langs kwam?![]()
die is nog lekker aan het spacen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: