Ook het martelaarschap vanSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon je misschien zien aankomen, maar was toch wel kicken. En eigenlijk de hele aflevering zitten genieten, maar ook al met die knoop in je maag vanSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze hebben de spanning weer lekker opgebouwd voor volgende week. En dan is dit pas het begin he!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist het leuke van 24, je kan een beetje voorspellen wat er gaat gebeuren door de tijdlijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:44 schreef kulandra het volgende:
aaargh.........kan..........niet.........wachten.........tot..........volgende...........week!!!
Ik vond het echt een geweldige aflevering. Echt typisch JackOok het martelaarschap vanSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon je misschien zien aankomen, maar was toch wel kicken. En eigenlijk de hele aflevering zitten genieten, maar ook al met die knoop in je maag vanSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ze hebben de spanning weer lekker opgebouwd voor volgende week. En dan is dit pas het begin he!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bij-verhaal Erin/dochter kan me voor geen meter boeien trouwens.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat daarover de clou nog komt dat jack haar gaat chanteren dat ze iets verkeerd gaat doen ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die Marianne in CTU (actrice die die rol speelt, speelde ook Charlie in Friendsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal dat een verrader blijken te zijn? Ze wilde wel erg graag daar komen werken. Of is het gewoon iemand die over lijken gaat om een goede baan te krijgen?Het bij-verhaal Erin/dochter kan me voor geen meter boeien trouwens.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 3 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:13 schreef RoK het volgende:
Ik volg het nog wel, maar de plotwendingen worden wel steeds ongeloofwaardiger. Jack is niet meer dan de Rambo van de 21e eeuw. Ook de duidelijk rechtse signatuur van de serie
eerste 3 seizoenenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 4 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.
Het rechtvaardigt mijns inziens de "shoot first, ask questions later" houding van de huidige regering daar. Als je het metaforisch bekijkt is Jack de held die zich niet aan de regels hoeft te houden omdat het doel de middelen heiligt, ik zie daar een overeenkomst met Bush. Ook de opmerking "spare me your 8th grade-Michael Moore logic" in het gesprek tussen de MvD en zijn duidelijk linkse zoon zie ik als een duidelijke sneer van het rechtse Fox richting links denkende mensen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack is een soort James Bond figuur, dat wel. Wat "24" met rechts te maken heeft is mij een raadsel. De eerste 3 seizoenen had een gekleurde democraat als president/presidentskandidaat. Je zou eerder zeggen dat het allemaal nogal links overkomt.
Wat betreft het eerste deel heb je misschien gelijk, maar dat past een beetje in de "james Bond-achtige" stijl. Het tweede deel ben ik niet met je eens. Heller hoort bij het republikeinse kamp en het is dus enigszins logisch dat hij het niet zo op heeft met iemand als Michael Moore. Zo'n opmerking is dus zeer goed te verklaren en heeft weinig te maken met de manier van denken van Fox of de schrijvers van "24".quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef RoK het volgende:
[..]
Het rechtvaardigt mijns inziens de "shoot first, ask questions later" houding van de huidige regering daar. Als je het metaforisch bekijkt is Jack de held die zich niet aan de regels hoeft te houden omdat het doel de middelen heiligt, ik zie daar een overeenkomst met Bush. Ook de opmerking "spare me your 8th grade-Michael Moore logic" in het gesprek tussen de MvD en zijn duidelijk linkse zoon zie ik als een duidelijke sneer van het rechtse Fox richting links denkende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop