quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:32 schreef DaMart het volgende:
Erg leuke afleveringen weer... alleen die nieuwe baas van CTU mag van mij wel weg... wat een walgelijke tante zeg
Dit is trouwens vast al eens gepost, maar uit dit artikel leid ik af....hmm dat was wel jammer stuk vind het karater sherry de laatste jaren zowieso de minsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stukje uit dat artikelPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Daarom zei ik ook: WAS vriendjes met de president....quote:Uh, zijn vriendje Palmer is geen president meer hoor :/
Sorry hoor, Wist niet dat je leeg liep!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: WAS vriendjes met de president....
Pffffff
denk je dat dat afweegt tegen hoe negatief de anderen neergezet worden?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:06 schreef MikeyMo het volgende:
in die serie zit toch een moslim die opmerkte dat dat soort terreuracties juist het leven moeilijk maakt voor de rest van de moslims?
mjah, de serie leunt nou eenmaal zwaar op realistische terreursettings. Seizoen 2 had btw ook moslimterroristen er in zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
denk je dat dat afweegt tegen hoe negatief de anderen neergezet worden?
Dat was het hele punt: 1,5 jaar terug was hij nog beste maatjes met de president en nu kan hij niks meer voor elkaar krijgen; beetje vreemd voor iemand die een paar keer het land gered heeftquote:(maar dat doet nog niets aan je eerdere bericht dat Jack nu niets meer voor elkaar kan krijgen)
De president in kwestie is er niet meer, misschien is die wel helemaal uit de politiek, hoe dan ook, daar heeft hij geen contact meer mee. Dat hij bij CTU niets voor elkaar krijgt is ook niet zo vreemd: drugsverslaving en historie van roekeloos gedrag en schending van protocol. Hij krijgt wel resultaat, maar niet op de gewenste manier. Vandaar dat CTU terughoudend is met het verlenen van permissies. Maar dat hij verder geen contacten heeft vind ik ook wat raar. Alleen de president zal eerder voor het huidige CTU hoofd kiezen dan voor Jack.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat was het hele punt: 1,5 jaar terug was hij nog beste maatjes met de president en nu kan hij niks meer voor elkaar krijgen; beetje vreemd voor iemand die een paar keer het land gered heeft![]()
Volgend seizoen wordt Jack gewoon zelf president.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef Roa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wat dat betreft wel een keer goed dat hij niet dikke maatjes is met de president.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ik seizoen 3 is Chloe echt een soort robot oidquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
. Ik begin nu Chloe ook meer te waarderen dan in seizoen 3.
Ik vind haar niet echt hot. Michelle was/is pas hot. Hopen dat ze nog terugkomt dit seizoen!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:46 schreef CloudStrife het volgende:
Mijn top drie van favo nieuwe karakters:
3. Audrey Raines / Sarah Gavin (hot hot hot!)
Ik heb twee dames op 3 staan hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:12 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt hot. Michelle was/is pas hot. Hopen dat ze nog terugkomt dit seizoen!!
Ja die James Hellar met zijn uitsprakenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:46 schreef CloudStrife het volgende:
Mijn top drie van favo nieuwe karakters:
1. Dina Araz (haar stem, haar ogen, she's pure evil!)
2. James Heller (geinige uitspraken, rambo stijl)
3. Audrey Raines / Sarah Gavin (hot hot hot!)
Driscoll is een bitch, en van Curtis en Edgar Stiles moet ik nog meer zien. Al is die Edgar best lachen met zijn geslis
Terrorist: Take of your clothes.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja die James Hellar met zijn uitspraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
Alsof je kunt wachten met 24 kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoef nu niet persee episode 5 te zien. Maar als ik 5 heb gezien, dan wil ik wel in een keer door met 6. Dan zit je er ook echt "in."
Ik denk dat ik er dus maar weer 4 opspaar
Michellequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:33 schreef Wytze het volgende:
Beuk op, nobody beats michelle
Cute & HotVriend van me ( Fok! user Sark) vond Chloe wel cute
Dit is zijn eerste seizoen 24, dus ik heb het hem vergeven
Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef Wytze het volgende:
Net ep 04 gekeken, die moeder echt te cool. Vooral met dat geluidje wat ze maakte toen Beruuz dat pistool niet wilde geven "Hey!" Leek wel zo'n hissende katArme Debbie
En Senator of Defense, mooie combat skills
Overigens, werken we in dit topic met spoilertags, of is het meer een betreden op eigen risico topic
thnx voor de tip... ben nu E! International aan het kijken... jammer dat de show zo laat begint.. moet morgen weer vroeg beginnen op me werk:(quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.
Vanavond de Golden Globes. 24 kan weer beste drama serie worden, waren ze vorige jaar ookMensen met digitale tv kunnen de pre-show nu zien op E! Entertainment. De echte show kun je zien op Pro Sieben.
De echte show begint pas om 02:00. Morgen wel vrij, maar weet niet of ik dat ga kijken. Duurt tot 4:30 ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 19:59 schreef Eastman het volgende:
[..]
thnx voor de tip... ben nu E! International aan het kijken... jammer dat de show zo laat begint.. moet morgen weer vroeg beginnen op me werk:(
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.
Vanavond de Golden Globes. 24 kan weer beste drama serie worden, waren ze vorige jaar ookMensen met digitale tv kunnen de pre-show nu zien op E! Entertainment. De echte show kun je zien op Pro Sieben.
Volgens mij waren ze 2 jaar geleden beste drama, met die aflevering dat Jack in het vliegtuig zat en afscheid nam van Kim over de telefoon. Toch?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzo
Dat waren de Emmy'squote:Op zondag 16 januari 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzo
Jah om 01:00 uur engelse tijd begint het.... beetje te laat voor mij.... moet rond 6 weer opstaan... hopelijk komt er nog een hh..quote:Op zondag 16 januari 2005 20:05 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
De echte show begint pas om 02:00. Morgen wel vrij, maar weet niet of ik dat ga kijken. Duurt tot 4:30 ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |