Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef Wytze het volgende:
Net ep 04 gekeken, die moeder echt te cool. Vooral met dat geluidje wat ze maakte toen Beruuz dat pistool niet wilde geven "Hey!" Leek wel zo'n hissende katArme Debbie
En Senator of Defense, mooie combat skills
Overigens, werken we in dit topic met spoilertags, of is het meer een betreden op eigen risico topic
thnx voor de tip... ben nu E! International aan het kijken... jammer dat de show zo laat begint.. moet morgen weer vroeg beginnen op me werk:(quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.
Vanavond de Golden Globes. 24 kan weer beste drama serie worden, waren ze vorige jaar ookMensen met digitale tv kunnen de pre-show nu zien op E! Entertainment. De echte show kun je zien op Pro Sieben.
De echte show begint pas om 02:00. Morgen wel vrij, maar weet niet of ik dat ga kijken. Duurt tot 4:30 ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 19:59 schreef Eastman het volgende:
[..]
thnx voor de tip... ben nu E! International aan het kijken... jammer dat de show zo laat begint.. moet morgen weer vroeg beginnen op me werk:(
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzoquote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies wat je bedoelde. Dat was echt scary shit toen ze van die trap naar beneden kwam. Als een leeuwin die haar prooi benaderde, en daarna weer terugkroop in haar hol.
Vanavond de Golden Globes. 24 kan weer beste drama serie worden, waren ze vorige jaar ookMensen met digitale tv kunnen de pre-show nu zien op E! Entertainment. De echte show kun je zien op Pro Sieben.
Volgens mij waren ze 2 jaar geleden beste drama, met die aflevering dat Jack in het vliegtuig zat en afscheid nam van Kim over de telefoon. Toch?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzo
Dat waren de Emmy'squote:Op zondag 16 januari 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wonnen ze die vorig jaar ik dacht dat de Sopranos hem gewonnen hadden en 24 alleen best stunts en best sound ofzo
Jah om 01:00 uur engelse tijd begint het.... beetje te laat voor mij.... moet rond 6 weer opstaan... hopelijk komt er nog een hh..quote:Op zondag 16 januari 2005 20:05 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
De echte show begint pas om 02:00. Morgen wel vrij, maar weet niet of ik dat ga kijken. Duurt tot 4:30 ofzo![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Even offtopic: Voor de liefhebbers, bij play.com kost 24 nu per seizoen 18 pond, dus dat is ongeveer 27 euro. Niet Nederlands ondertiteld!
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=r2title&searchstring=twenty+four&page=search&Go.x=23&Go.y=8
Géén verzendkosten! De boxen komen 24 januari uit!
Dan heb ik die melding toch niet voor niets geplaatstquote:Op maandag 17 januari 2005 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:Eén keer raden wie seizoen 1 & 3 gaat bestellen.
euhm hij is allang uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:
Nip Tuck is zeker cool
Grrr Waarom is 24 nog niet uit
volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:09 schreef Wytze het volgende:
Nip Tuck is zeker cool
Grrr Waarom is 24 nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |