abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24101449
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:22 schreef J_CDA het volgende:
Hoe kan het toch dat zulke dingen alleen in Islamistische landen voorkomt .En maar blijven volhouden dat de Islam de religie van de vrede is . Een godsdienst bedacht door een oorlogszuchtige smerige gore kindverkrachtende teringhond, kan gewoon geen normale godsdienst zijn.

De koran wordtoverigens door deze laffe klootzakken uit Iran wel juist geïnterpreteerd in tegenstelling tot andere moslims die beweren dat deze mensen geen echte moslims zijn.
Ga jij maar lekker in het Christelijk deel van Nigeria wonen, of in Rwanda of Congo ofzo
Allah Al Watan Al Malik
pi_24101469
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat trekje hebben ze allemaal als ze niet onder de feiten uit kunnen reageren ze niet meer. let maar op na meerdere posts komen ze terug en slaan ze de posts over die ze niet kunnen weerleggen.

zo wacht ik ook op een reactie van mutant01 nadat hij mij onterecht uitschold zie boven mijn reactie en resultaat hij reageerd niet meer
Achterlijke post, er zijn ook nog mensen die een LEVEN hebben, en dus slapen, eten en werken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24101504
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Youssef, BSB of Mutant01. Kan hier iemand op reageren ?
Het antwoord is allang gegeven Akkkersloot, een andere user heeft een soortgelijke vraag gesteld, en daar had ik tig posts terug al een antwoord op gegeven

Voel je je nu best wel uitgeluld of niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_24101740
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Mohammed was toch eerst Christen.
Volgens één of ander blad wat ik gelezen heb.

Tja, hij zal toch niet ongelovig zijn geweest tot zijn 30ste!
Nee hij pikte overal wat van.
LEES Wikipede maar.
pi_24101823
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Achterlijke post, er zijn ook nog mensen die een LEVEN hebben, en dus slapen, eten en werken.
Hij had dus wel helemaal gelijk.
Je haakte gewoon af.
Ja als je er niet tegen kunt als ze tegen je in gaan is het ook beter om te gaan slapen he
pi_24101840
Hmm ik had gedacht dat ze overal ter wereld wel het begrip ontoerekeningsvatbaar kennen. Voor dat meisje is doodgaan misschien nog zo gek niet (want, trouwen zal ze nooit, en welke andere kansen heeft ze in die maatschappij? Ze komt gewoon weer op straat en/of in de prostitutie terecht) maar die stokslagen die mogen ze aan de mensenhandelaars en de pooiers verkopen wat mij betreft.
pi_24101851
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:32 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Hij had dus wel helemaal gelijk.
Je haakte gewoon af.
Ja als je er niet tegen kunt als ze tegen je in gaan is het ook beter om te gaan slapen he
Ik haakte af omdat ik moest werken? Ik heb overigens op al zijn posts gereageerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24101872
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker in het Christelijk deel van Nigeria wonen, of in Rwanda of Congo ofzo
Nee sorry, ik wil niet vervolgd worden door de aanhangers van die ranzige pedofiel.
pi_24101897
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Nee sorry, ik wil niet vervolgd worden door de aanhangers van die ranzige pedofiel.
Ja die leider van het Leger van de Heer is idd een ranzige pedofiel. En zijn aanhangers zijn ook niet al te fris
Allah Al Watan Al Malik
pi_24101915
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Hier nog iemand
pi_24101983
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja die leider van het Leger van de Heer is idd een ranzige pedofiel. En zijn aanhangers zijn ook niet al te fris
Verklaar je nader.

Heb je trouwens petitie al getekent?
pi_24101999
Weet je wat het is? De Joden, de Moslims, en de Amerikanen besnijden hun zonen. En laten dat nou de drie groepen zijn die de laatste tijd voortdurend over en weer oorlog voeren. Volgens mij is er meer psychologische schade aan zo'n besnijdenis verbonden dan men denkt...
pi_24102848
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:02 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ik wordt hierzo kwaad over .
Lees de hele avond over Iran en het houdt maar niet op.
Zo staat binnen twee dagen de steniging van een andere vrouw op het prograam.
Bericht is van de 17 dus dindag wordt ze ter dood gebracht.
Wat een intrieste geloof is de Islam achterlijk
Geloven op zich hoeft niet achterlijk te zijn. Achterlijk is het misbruiken van het geloof. Of de Islam ooit tot Verlichting komt? Zij die geloven haasten [zich] niet.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_24102877
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

pi_24103454
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:29 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees je in.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24103931
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Hier nog iemand
Ah, uit je profiel: Vrouw. Dat was natuurlijk al meteen te concluderen uit je post. Een en al meeloop postjes en en . Staat de patat al op, of heb je vandaag boerenkool voor manlief? Zijn de ramen al gezeemt en ligt de afwas weer netjes in de kast?
  maandag 20 december 2004 @ 17:17:22 #277
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24104446
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:47 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ah, uit je profiel: Vrouw. Dat was natuurlijk al meteen te concluderen uit je post. Een en al meeloop postjes en en . Staat de patat al op, of heb je vandaag boerenkool voor manlief? Zijn de ramen al gezeemt en ligt de afwas weer netjes in de kast?
Mag ik ff! ??? !!!!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24104761
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees je in.
Vertel....
pi_24104875
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:47 schreef Youssef het volgende:

[..]

Bedankt dat je weer eens bevestigt hoe vrouw onvriendlijk de Islam is.
Heb je al mij reatie,s gelezen?
Dan had je misschien niet zo dom geantwoord.
Vraag heb je de petitie al getekent?
Ben je nog van plan om tegen deze onmenselijke straf te protesteren?

Oftopic sinds wanneer ligt de afwas in de kast,dat doe ik met mijn was in de kast leggen.
pi_24104992
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Bedankt dat je weer eens bevestigt hoe vrouw onvriendlijk de Islam is.
Heb je al mij reatie,s gelezen?
Dan had je misschien niet zo dom geantwoord.
Vraag heb je de petitie al getekent?
Ben je nog van plan om tegen deze onmenselijke straf te protesteren?

Oftopic sinds wanneer ligt de afwas in de kast,dat doe ik met mijn was in de kast leggen.
Hoezo bevestig ik dat de islam vrouw onvriendelijk is? Meerdere dingen die je nu probeert verkeerd uit te leggen. Ten eerste doe je alsof je het huishouden een straf is, ten tweede doe je alsof ik vanuit de islam handel, ten derde was Pim Fotuyn helemaal geen moslim ten vierde hielp de profeet, vrede zij met hem, mee in het huishouden en ten vijfde ben je volgens mij vergeten af te stoffen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')