Nee, dit is subtieler.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een plank voor de kop, ken je dat???
Kap daar eens mee?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja als de zelfhaat die ik in jou ontwaar. Maar wat kun jij de boel in de maling nemen zeg, en jezelf nog het meest. De polarisering van Pol mag volledig op jouw conto worden bijgeschreven. Heb je toch nog iets om trots op te zijn. Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
Ja, een beetje te modern aangekleed voor mij, maar de muziek was erg goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
NOG beter, verleden week de Ring op BBC gezien???
O, mailadres in je profiel klopt nog?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef Koekepan het volgende:
Ik kan trouwens geen Bach sturen, yvonne, ik heb hier helemaal niets bij me. Bovendien zit ik de laatste tijd meer in Wagner-zaken..
Ik heb genoten!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:02 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ja, een beetje te modern aangekleed voor mij, maar de muziek was erg goed..
Zeg yvonne vraagje, kun jij bij uitzondering niet eens vertellen welke kloontjes je hebt verwijderd van het vrolijke tweetal, hun ideologische maatjes schijnen nogal ongelovig te zijn...quote:
Slaapt hoop ik lekker nu.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
O, je hebt het tegen mij??? Ik dacht die gast mompelt in zichzelf.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja als de zelfhaat die ik in jou ontwaar. Maar wat kun jij de boel in de maling nemen zeg, en jezelf nog het meest. De polarisering van Pol mag volledig op jouw conto worden bijgeschreven. Heb je toch nog iets om trots op te zijn. Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?quote:
Beetje inside dit, niemand interessert het ook een bal, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Is dit het rel-topic van vandaag, of kan ik de popcorn nog even in de kast laten?
Vandaag? Je kan beter de postgeschiedenis van de [betrokkenen] blijven volgen, dan is het elke dag feest.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Is dit het rel-topic van vandaag, of kan ik de popcorn nog even in de kast laten?
Volgend jaar begreep ikquote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Wanneer wordt het laatste deel eigenlijk uitgezonden?
Je bedoelt users die profielen openen? Jezus ja, dat is wel erg ernstig zeg. (Naast welke kernreactor ben jij geboren?)quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?
Neuh, dit snapt werkelijk niemand, des te vermakelijkerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje inside dit, niemand interessert het ook een bal, geloof ik.
Neh, ik moet er eerlijkheidshalve wel een rehabiliteren echter.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg yvonne vraagje, kun jij bij uitzondering niet eens vertellen welke kloontjes je hebt verwijderd van het vrolijke tweetal, hun ideologische maatjes schijnen nogal ongelovig te zijn...
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?quote:
Het kan me redelijk boeien.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neehoor, stond open en bloot in een profiel.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?
Ach, niemand?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer... Ik heb trouwens laatst ook een Wagner DVD-box gekocht met de hele Ring erop. Dat was meteen de miskoop van het jaar. Dus een tip: MIJD de uitvoering van James Levine/Metropolitan Orchestra. (Of meer in Wagner-termen: Dir rat' ich, meide den Ring von James Levine.)quote:
Probeer je nu als wiskundige door te gaan???quote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?
Iemand naar wie ik m'n kat vernoemd heb verdient dit nietquote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?
Sater? Tja, niemand zag die ook als kloon natuurlijk. Maar die anderen: Bela, Omara, aryan8, ruijmgaart, ABBA, nathalitia en dan nog 3? O, ja klompendanser... Het waren er 9 iig?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, ik moet er eerlijkheidshalve wel een rehabiliteren echter.
Sater idd.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sater? Tja, niemand zag die ook als kloon natuurlijk. Maar die anderen: Bela, Omara, aryan8, ruijmgaart, ABBA, nathalitia en dan nog 3?
Ja, ach waarom mailde die dan ook niet, beetje dom hoor. Maar die anderen kloppen??? Wie komt er dan nog bij?quote:
Zelfde bij mij idd. Dacht het eerst ook en zag er van af. Zat lucy nog op te geilen ook. Dat was een "man" naar d'r hart.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef Koekepan het volgende:
Omara vond ik wel vals trouwens. Die verdacht ik ervan een kloon te zijn, maar was zo (schijnbaar) oprecht verontwaardigd toen ik dat opmerkte dat ik weer van die theorie afstapte. Ik ben dus gewoon wat te naief voor het internet af en toe.
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ach waarom mailde die dan ook niet, beetje dom hoor. Maar die anderen kloppen??? Wie komt er dan nog bij?
De reiger die ik elke dag een stukje kaas toewerp verdient de naam Ryan3 die ik hem/haar heb gegeven ook niet, maar hij is er niet minder hijgerig om.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iemand naar wie ik m'n kat vernoemd heb verdient dit niet
Je doet je signature weer eer aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!
Nou heb ik vanavond toch gesuggereerd dat je linkjes het niet doen hoor, lucy...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van een link naar het verleden te leggen zaterdag 1 februari 2003 @ 00:04![]()
Die heb ik ook niet voor niets.quote:
Dijenkletser weer, luus.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef lucida het volgende:
[..]
De reiger die ik elke dag een stukje kaas toewerp verdient de naam Ryan3 die ik hem/haar heb gegeven ook niet, maar hij is er niet minder hijgerig om.![]()
Okee, maar die anderen...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!
je linkje werkt nietquote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van een link naar het verleden te leggen zaterdag 1 februari 2003 @ 00:04![]()
neuh, die blijven weg, 1 Lucida is zatquote:
Je zit aardig in de richtingquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het klopt dus?. Even voor de record.
Ja dat suggereerde ik ook al 2 x. Je moet het wrs duidelijker zeggen bij die knaap, anders vat-ie het niet.quote:
Nog wel meer denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, ik moet er eerlijkheidshalve wel een rehabiliteren echter.
Mm, denk dat KP mild is. Maar iig ontleen jij hieraan je karakter referentie van KP. Posten van mails is btw not done lucy.quote:
Nope, rest kloptquote:
De voornaam misschien, maar wie verzekert jou dat dat de persoon in kwestie is?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehoor, stond open en bloot in een profiel.
Wat zijn die verrassende onthullingen toch de hele avond.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich zijn er dus nog wat verrassende onthullingen?
In iemand priveaangelegenheden wroeten ook niet, but hey who cares?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, denk dat KP mild is. Maar iig ontleen jij hieraan je karakter referentie van KP. Posten van mails is btw not done lucy.
Nee hoor, allesquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De voornaam misschien, maar wie verzekert jou dat dat de persoon in kwestie is?
Jij bent Neelie Smit Kroes IRL, toch?
Nu nog de bewijzen en misschien dat er dan iemand luistert of hou anders eens op met die kinderlijke quizjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfde bij mij idd. Dacht het eerst ook en zag er van af. Zat lucy nog op te geilen ook. Dat was een "man" naar d'r hart.. Maar die klompendanser geloofde ik eerst ook niet hoor. Vraag me nu af of die Acient die dat sterilisatie om cultuurvermenging te verkomentopic startte ook niet gewoon sjuuun was. Iig hebben zowel Omara als klompendanser toch nog aardige biografische gegevens losgelaten omtrent sjuuuneke's achtergrond. Dat ik te naïef ben staat uiteraard sws als een paal boven water...
Daar daagde je ze wel toe uit hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef lucida het volgende:
[..]
In iemand priveaangelegenheden wroeten ook niet, but hey who cares?![]()
Nou ja, dit staat vast: ik heb nooit in jouw prive-aangelegenheden gewroet. Sterker nog: ik heb nog steeds 80% van het materiaal dat er over jou in omloop schijnt te zijn niet gezien. Maar ik vermaak me er niet minder om kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Nou yvonne bevestigt dat toch, dacht ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu nog de bewijzen en misschien dat er dan iemand luistert of hou anders eens op met die kinderlijke quizjes.![]()
Een Sterk Staaltje Ryanisme.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg yvonne vraagje, kun jij bij uitzondering niet eens vertellen welke kloontjes je hebt verwijderd van het vrolijke tweetal, hun ideologische maatjes schijnen nogal ongelovig te zijn...
Omtrent mij is er wel een onthulling idd.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Wat zijn die verrassende onthullingen toch de hele avond.. Straks blijkt Ryan3 nog Rita Verdonk te zijn of zo.
.
Zo heet mijn moeder ook. Dag mam!quote:
Zeg Luus, heb je ooit niet iets gepost dat we mochten zoeken naar je identiteit?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Omdat Yvonne het zegt?quote:
Mooi, weet je wat? Dan beloof ik ook dat ik in de loop van komende week een reeks uiterst opmerkelijke onthullingen zal doen. Dit zal onder meer een licht werpen op het verband tussen de vete Ryan3-lucida en enkele andere opmerkelijke gebeurtenissen op dit forum...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omtrent mij is er wel een onthulling idd..
Nee dat zeg ik ook niet. Maar je vergoelijkt wel het feit dat Ollie-A-Wiesenthal wel in mijn priveaangelegenheden heeft lopen wroeten en mijn beeldmateriaal ongevraagd op Fok heeft geplaatst. Yvonne weet ervan - maar ondanks de policy waar Ryan3 zo fijntjes naar verwijst - heeft ze hier niet tegen opgetreden.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:30 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat vast: ik heb nooit in jouw prive-aangelegenheden gewroet. Sterker nog: ik heb nog steeds 80% van het materiaal dat er over jou in omloop schijnt te zijn niet gezien. Maar ik vermaak me er niet minder om kan ik je verzekeren..
Niks inzage, je gelooft me, of je gelooft me niet, IK lig er niet wakker van iigquote:Op zondag 22 mei 2005 01:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat Yvonne het zegt?
Bewijzen zijn pas bewijzen als er inzage komt.
Eventueel met een externe partij als onafhankelijke. Kun je dat betalen van die uitkering?
Je daagde ons uit. Je was een beroemdheid, als we zouden wisten wie je was zou het schaamrood op onze kaken staan. Toen je een bannetje kreeg hebben we op google op de naam gezocht in je profiel, nu eindelijk toch wel geïnteresseerd. Kwam info uit en die konden wij weer niet matchen met je reactionaire praatjes over de zwakkeren in de samenleving. Hypocrisie was het eerste waar we aan dachten.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Het maakt je niet meer integer, verpleegster.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks inzage, je gelooft me, of je gelooft me niet, IK lig er niet wakker van iig
Komop, die photoshop was geniaal, klaar, moest je zelf ook toegeven, haal je wel die mail even weg?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar je vergoelijkt wel het feit dat Ollie-A-Wiesenthal wel in mijn priveaangelegenheden heeft lopen wroeten en mijn beeldmateriaal ongevraagd op Fok heeft geplaatst. Yvonne weet ervan - maar ondanks de policy waar Ryan3 zo fijntjes naar verwijst - heeft ze hier niet tegen opgetreden.![]()
Ja ik verwacht er ook achter te komen welke klonen ik gebruikquote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Sidekick het volgende:
Aaahikwordgek, ga eens snel 500 posts plaatsen, ik wil wel eens weten welke spectaculaire onthullingen je over mij gaat doen, ook al weet iedereen wel welke kloon ik gebruik.
Nee hoor, was ik ook niet van plan. Ik heb zelfs OllieA verteld dat-ie beter kan stoppen met jou treiteren omdat ik bang was dat het je misschien meer raakt dan je wilt toegeven, met alle nare consequenties van dien. En ik heb ook zoals te kennen gegeven niet echt de behoefte om mee te doen met verdere pestpartijtjes. Neemt niet weg dat ik me toch wel lichtelijk aan het vermaken ben vanavond.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar je vergoelijkt wel het feit dat Ollie-A-Wiesenthal wel in mijn priveaangelegenheden heeft lopen wroeten en mijn beeldmateriaal ongevraagd op Fok heeft geplaatst.
Ja, zo'n post was het!!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je daagde ons uit. Je was een beroemdheid, als we zouden wisten wie je was zou het schaamrood op onze kaken staan. Toen je een bannetje kreeg hebben we op google op de naam gezocht in je profiel, nu eindelijk toch wel geïnteresseerd. Kwam info uit en die konden wij weer niet matchen met je reactionaire praatjes over de zwakkeren in de samenleving. Hypocrisie was het eerste waar we aan dachten.
Spannende week, alleen zonde dat iedereen hier maar uitstelt.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Mooi, weet je wat? Dan beloof ik ook dat ik in de loop van komende week een reeks uiterst opmerkelijke onthullingen zal doen. Dit zal onder meer een licht werpen op het verband tussen de vete Ryan3-lucida en enkele andere opmerkelijke gebeurtenissen op dit forum...
Nee hoor, maar ik ga ECHT geen inzage geven, nogmaals je kunt me geloven of niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het maakt je niet meer integer, verpleegster.
Goedkope wijze om er vanaf te komen.
Kijk, weer iemand die denkt dat iedereen aan hem denkt. Nee, ventje, je gaat dan uitspraken moeten inslikken, omdat ik dan een onthulling zal doen waar jij maar een zeer minimale rol in speelt. Een minimale rol, dat is inderdaad geen nieuws als we het over jou hebben. Moet je niet nog wat mensen naar je Team Politiek lokken met wat valse trucjes?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Sidekick het volgende:
Aaahikwordgek, ga eens snel 500 posts plaatsen, ik wil wel eens weten welke spectaculaire onthullingen je over mij gaat doen, ook al weet iedereen wel welke kloon ik gebruik.
Zeer sociaal van je. Zeker nu we gewoon op het forum erover kunnen blijven lullen, in plaats van een slotje op een zelfmoord-topic.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:37 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb zelfs OllieA verteld dat-ie beter kan stoppen met jou treiteren omdat ik bang was dat het je misschien meer raakt dan je wilt toegeven, met alle nare consequenties van dien.
Nou, wellicht dat we dat ooit dan gaan afdwingen.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga ECHT geen inzage geven, nogmaals je kunt me geloven of niet.
Moest???quote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, die photoshop was geniaal, klaar, moest je zelf ook toegeven, haal je wel die mail even weg?
Ok. Dit klinkt veelbelovend. Over 500 post he? Spannend.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, ventje, je gaat dan uitspraken moeten inslikken
Heeft er nog iemand een muziekneger in de aanbieding?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moest???
Anyway jij hebt hem geraden, jij moet het nieuwe plaatje posten..
Je bent zwaar door de mand gezakt, ga nu maar weer rukken, kind.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok. Dit klinkt veelbelovend. Over 500 post he? Spannend.
Nou, nu Ryan3 nog...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Jedem das Seine.
[..]
Ik zij toch alleen met absolute eerlijkheid wordt het wat met dat 'recap' topic.![]()
Wat niet mag:quote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, die photoshop was geniaal, klaar, moest je zelf ook toegeven, haal je wel die mail even weg?
Een tirade? Aan wie? Niet aan jou, mannetje. Ik doe niet aan recaps, bewijs jij eerst je onpartijdigheid als mod maar.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:43 schreef Sidekick het volgende:
Als het niet over mijn kloon gaat (die overigens hilarisch is), dan gok ik op de software-fout op de F1-manager waardoor ik toevallig tijdens je ban, en na je tirade, tot tweemaal toe werd gekickt uit de subleague. Heb je daar een recap van??? (let op de drie vraagtekens, ik ben nu officieel onderdeel van de Ryan3-clan)
En volgens mij ben jij gevallen voor je inburgeringsexamen.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent zwaar door de mand gezakt, ga nu maar weer rukken, kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |