Nee, dit is subtieler.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een plank voor de kop, ken je dat???
Kap daar eens mee?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja als de zelfhaat die ik in jou ontwaar. Maar wat kun jij de boel in de maling nemen zeg, en jezelf nog het meest. De polarisering van Pol mag volledig op jouw conto worden bijgeschreven. Heb je toch nog iets om trots op te zijn. Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
Ja, een beetje te modern aangekleed voor mij, maar de muziek was erg goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
NOG beter, verleden week de Ring op BBC gezien???
O, mailadres in je profiel klopt nog?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef Koekepan het volgende:
Ik kan trouwens geen Bach sturen, yvonne, ik heb hier helemaal niets bij me. Bovendien zit ik de laatste tijd meer in Wagner-zaken..
Ik heb genoten!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:02 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ja, een beetje te modern aangekleed voor mij, maar de muziek was erg goed..
Zeg yvonne vraagje, kun jij bij uitzondering niet eens vertellen welke kloontjes je hebt verwijderd van het vrolijke tweetal, hun ideologische maatjes schijnen nogal ongelovig te zijn...quote:
Slaapt hoop ik lekker nu.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
O, je hebt het tegen mij??? Ik dacht die gast mompelt in zichzelf.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja als de zelfhaat die ik in jou ontwaar. Maar wat kun jij de boel in de maling nemen zeg, en jezelf nog het meest. De polarisering van Pol mag volledig op jouw conto worden bijgeschreven. Heb je toch nog iets om trots op te zijn. Heb je Ollie-A-Wiesenthal weer aan het betere speurderswerk gezet, hij houdt zich opeens zo verdacht stil.![]()
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?quote:
Beetje inside dit, niemand interessert het ook een bal, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Is dit het rel-topic van vandaag, of kan ik de popcorn nog even in de kast laten?
Vandaag? Je kan beter de postgeschiedenis van de [betrokkenen] blijven volgen, dan is het elke dag feest.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Is dit het rel-topic van vandaag, of kan ik de popcorn nog even in de kast laten?
Volgend jaar begreep ikquote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Wanneer wordt het laatste deel eigenlijk uitgezonden?
Je bedoelt users die profielen openen? Jezus ja, dat is wel erg ernstig zeg. (Naast welke kernreactor ben jij geboren?)quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?
Neuh, dit snapt werkelijk niemand, des te vermakelijkerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje inside dit, niemand interessert het ook een bal, geloof ik.
Neh, ik moet er eerlijkheidshalve wel een rehabiliteren echter.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg yvonne vraagje, kun jij bij uitzondering niet eens vertellen welke kloontjes je hebt verwijderd van het vrolijke tweetal, hun ideologische maatjes schijnen nogal ongelovig te zijn...
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?quote:
Het kan me redelijk boeien.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neehoor, stond open en bloot in een profiel.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je een algemene waarschuwing geven aan Ollie's die vinden dat ze voornamen moeten noemen en persoonsgegevens verstrekken aan dezen en genen op dit forum?
Ach, niemand?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer... Ik heb trouwens laatst ook een Wagner DVD-box gekocht met de hele Ring erop. Dat was meteen de miskoop van het jaar. Dus een tip: MIJD de uitvoering van James Levine/Metropolitan Orchestra. (Of meer in Wagner-termen: Dir rat' ich, meide den Ring von James Levine.)quote:
Probeer je nu als wiskundige door te gaan???quote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?
Iemand naar wie ik m'n kat vernoemd heb verdient dit nietquote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Yvonne, Ollie-A-Wiesenthal gebruik ik als een parabool, zeg maar zoals Ryan3 'Luuucida, lucy en Koning Vredesrijk' als parabool gebruikt om Lucida aan te duiden. Wat is daar mis mee?
Sater? Tja, niemand zag die ook als kloon natuurlijk. Maar die anderen: Bela, Omara, aryan8, ruijmgaart, ABBA, nathalitia en dan nog 3? O, ja klompendanser... Het waren er 9 iig?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, ik moet er eerlijkheidshalve wel een rehabiliteren echter.
Sater idd.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sater? Tja, niemand zag die ook als kloon natuurlijk. Maar die anderen: Bela, Omara, aryan8, ruijmgaart, ABBA, nathalitia en dan nog 3?
Ja, ach waarom mailde die dan ook niet, beetje dom hoor. Maar die anderen kloppen??? Wie komt er dan nog bij?quote:
Zelfde bij mij idd. Dacht het eerst ook en zag er van af. Zat lucy nog op te geilen ook. Dat was een "man" naar d'r hart.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef Koekepan het volgende:
Omara vond ik wel vals trouwens. Die verdacht ik ervan een kloon te zijn, maar was zo (schijnbaar) oprecht verontwaardigd toen ik dat opmerkte dat ik weer van die theorie afstapte. Ik ben dus gewoon wat te naief voor het internet af en toe.
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ach waarom mailde die dan ook niet, beetje dom hoor. Maar die anderen kloppen??? Wie komt er dan nog bij?
De reiger die ik elke dag een stukje kaas toewerp verdient de naam Ryan3 die ik hem/haar heb gegeven ook niet, maar hij is er niet minder hijgerig om.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iemand naar wie ik m'n kat vernoemd heb verdient dit niet
Je doet je signature weer eer aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!
Nou heb ik vanavond toch gesuggereerd dat je linkjes het niet doen hoor, lucy...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van een link naar het verleden te leggen zaterdag 1 februari 2003 @ 00:04![]()
Die heb ik ook niet voor niets.quote:
Dijenkletser weer, luus.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef lucida het volgende:
[..]
De reiger die ik elke dag een stukje kaas toewerp verdient de naam Ryan3 die ik hem/haar heb gegeven ook niet, maar hij is er niet minder hijgerig om.![]()
Okee, maar die anderen...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft gemaild, ik heb net gezocht! En die mail heb ik volledig over het hoofd gezien!
je linkje werkt nietquote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van een link naar het verleden te leggen zaterdag 1 februari 2003 @ 00:04![]()
neuh, die blijven weg, 1 Lucida is zatquote:
Je zit aardig in de richtingquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het klopt dus?. Even voor de record.
Ja dat suggereerde ik ook al 2 x. Je moet het wrs duidelijker zeggen bij die knaap, anders vat-ie het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |