Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
quote:
Vuurwerk is (veel te) duur. Maar sierwerk, van een redelijke afstand bekeken, kan wel mooi zijn.quote:
Je moet die dingen ook niet vast houden als ze ontploffen je moet ze in je reet stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Nog meer knallen
nog wel bijna mn vingers kwijt geraakt!
Ik heb vanavond een kerst diner van mn werkquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:14 schreef Godlike02 het volgende:
Zondag kerst borrel!
De buikdanseres wegbezuinigdquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een kerst diner van mn werk![]()
2 jaar geleden was er een buikdansers, dat zal er nu wel niet inzitten
true. deek bij mijn exje altijd.. die woont in een gat net naast Rotterdam en vandaaruit de rotterdams skyline incl vuurwerk kijken is heel erg mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Vuurwerk is (veel te) duur. Maar sierwerk, van een redelijke afstand bekeken, kan wel mooi zijn.
[afbeelding]
Bij een aantal mensen was het niet in goede aarde gevallen (netzo min als men het speenvarken geslaagd vond)quote:
Is dat nog leuk om te bekijken vanuit dat "mastje" bij jullie daar ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true. deek bij mijn exje altijd.. die woont in een gat net naast Rotterdam en vandaaruit de rotterdams skyline incl vuurwerk kijken is heel erg mooi![]()
euromast?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat nog leuk om te bekijken vanuit dat "mastje" bij jullie daar ?
Er zit tegenwoordig toch zo'n semi-trendy restaurant in? Tsja, ik ben er ook maar 1x ingeweest.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
maar denk niet dat je de euromast in mag op oudejaars avond. der word altijd onwijs veel vuurwerk van afgestoken. het verbaast me dat dat ding nog nooit is ontploft
Vette P I M P !quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef devzero het volgende:
Melkbussen met carbit horen in GAD slowchat
ik kwam wel geregeld eronder bij de midgetgolf maar dies nu geslotenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig toch zo'n semi-trendy restaurant in? Tsja, ik ben er ook maar 1x ingeweest.
Niet veel keuze voor de babequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
Moeten we niet de lekkerste nieuwjaarsbabe en hunk kiezen?
Als iedereen nou 300 euro lapt dan kunnen we er net de volgende meet houdenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik heb echt geen idee wat er allemaal bovenin te doen is...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:35 schreef Renesite het volgende:
Maaaar, het idd rustig, k mag niet spammen van Devzero![]()
Als spammen betekend een post metquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:04 schreef devzero het volgende:
Misschien moet er in de OP dat iedere post in sc uit minimaal 1 regel(tje) tekst bestaat, en niet enkel 1 smiley
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:38 schreef VeerMans het volgende:
nou spam maar wat babes zou ik zeggen
Wel leuk dat je doet wat ik zegquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:35 schreef Renesite het volgende:
Maaaar, het idd rustig, k mag niet spammen van Devzero![]()
Tsk, does normaal volwassen persoonquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Als spammen betekend een post metdan nee
![]()
nog een maandje en dan heb ik er ook wel 2000 denk ik... maar flappiequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:48 schreef VeerMans het volgende:
nog 8 posts en dan heb ik dr 2000
feeeeeeeest
zo rijk ben ik niet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als iedereen nou 300 euro lapt dan kunnen we er net de volgende meet houden
http://www.euromast.nl/html/feest_04.html
Daar heb ik dan langer als een jaar over moeten doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nog een maandje en dan heb ik er ook wel 2000 denk ik... maar flappie
ik ook bij mijn vorige account hoor... hmmz ownee toen had ik er na een jaar nog geen 1000quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Daar heb ik dan langer als een jaar over moeten doen
Redder in nood!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie hebben mij gewoon beetje nodig voor de discussies
wantt iedereen begint op eens weer!
1 jaar, 7500quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ook bij mijn vorige account hoor... hmmz ownee toen had ik er na een jaar nog geen 1000...
quote:
Thuis geen inet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef VeerMans het volgende:
naaaaaaaar huis tis wekenddd
tot maandag
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja gek als je 8000 keer alleen eenhebt gedaan
Pas 'd internet thuis?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef VeerMans het volgende:
naaaaaaaar huis tis wekenddd
tot maandag
Ik weet dat je dat niet altijd leuk vind, dat respecteer ikquote:
Vanavond Kerst gala van school maar ik ga niet, niet zo veel zin. Morgen de hele dag werken en er komt misschien een leuk meisje langs, zondag avond ook weer werken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi sherman!!
Leuke weekend plannen?
Stappen?
Zuipen?
Feesten?
Snuiven?
slikken?
Spuiten?
goh...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanavond Kerst gala van school maar ik ga niet, niet zo veel zin. Morgen de hele dag werken en er komt misschien een leuk meisje langs, zondag avond ook weer werken.
En dan is het weer maandag
Gelukkig wel een leuk meisjequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanavond Kerst gala van school maar ik ga niet, niet zo veel zin. Morgen de hele dag werken en er komt misschien een leuk meisje langs, zondag avond ook weer werken.
En dan is het weer maandag
En ik word voor onvolwassen uitgemaakt als ik die constatering vermeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja gek als je 8000 keer alleen eenhebt gedaan
Hij wete niet dat je al 48 bent!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik word voor onvolwassen uitgemaakt als ik die constatering vermeld
ik verbied het gebruik van afbeeldingen van mij op dit forumquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef BlueCurl het volgende:
dan spam ik lekkere hunksals jullie babes gaan spammen.
Mijn vader is ouderquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij wete niet dat je al 48 bent!
En dat wij in 1982 al mod waren hier!
Ook niet die van afgelopen zaterdag ochtend?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
ik verbied het gebruik van afbeeldingen van mij op dit forum
JA toen jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn vader is ouder![]()
1982, toen ik nog niet leefde![]()
Toen je 6 uur per potstje bezig bentquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JA toen ja
Dus show some respect!
1982 toen inet nog 1337 was
Toen waren er nog geen spammerts!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen je 6 uur per potstje bezig bent![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Renesite het volgende:
Spammen was als je 2 potstjes binnen 12 uur kon posten!!!!!
82 ja, dat waren mooie tijden. Zeg hoe loopt dat forumpje van je zoon femme eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij wete niet dat je al 48 bent!
En dat wij in 1982 al mod waren hier!
Screenshotjesquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Je was nog geen eens in de planning?
Heb je de foto's gezien?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
82 ja, dat waren mooie tijden. Zeg hoe loopt dat forumpje van je zoon femme eigenlijk?
Toen werd iedere post eerst gelezen en gemodereerd voor deze geplaats werd. De minder elitaire users hebben zich toen afgesplits en hebben de nrc opgericht. Papierquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen spammerts!
En alles plain html
Dus rete snel!
gezellig!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:25 schreef mschol het volgende:
i'm back(tenminste.. weer thuis..)
ga niet zo veel posten als gister...
in iedergeval minimaal 8, blijf ik aan me gemiddelde..
Ik heb nog tijdje gefungeerd als Ad interim mod voor een bepaalde periodequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen werd iedere post eerst gelezen en gemodereerd voor deze geplaats werd. De minder elitaire users hebben zich toen afgesplits en hebben de nrc opgericht. Papier
Maar wat een juweeltjes van posts hadden we toen
Als jij iets van 2 weken niets post dan heb je ook nog (net) een gemiddelde van 8quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:25 schreef mschol het volgende:
in iedergeval minimaal 8, blijf ik aan me gemiddelde..
en ik heb vandaag geen vrij gehad..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
gezellig!!
We hebben vandaga ook geen 3 topic gehad!
Dat waren mijn posts en je weigerde ze omdat je het te duidelijk vond dat het over jou ging; tsja ik dacht dat GatLike redelijk neutraal wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
Helaas moest ik enkele weigeren
Ik ben redelijk tolerant
Maar de jongens liefde werd toen nog niet geaccepteerd in dit mooie land vol waarden en normen
maar dat net wil ik dus vermijden.. wil naar de 10 per dag en dan vind ik het wel goed...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als jij iets van 2 weken niets post dan heb je ook nog (net) een gemiddelde van 8
Nerd!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als jij iets van 2 weken niets post dan heb je ook nog (net) een gemiddelde van 8
Je zei Gaylikequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat waren mijn posts en je weigerde ze omdat je het te duidelijk vond dat het over jou ging; tsja ik dacht dat GatLike redelijk neutraal was
Dan moet je vandaag nog 614 berichten postenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat net wil ik dus vermijden.. wil naar de 10 per dag en dan vind ik het wel goed...
En ik?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag nog 614 berichten posten
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag nog 614 berichten posten
Nee, klein c programmaatjequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nerd!![]()
Wel met de hand uitgerekend he?
quote:
Als je 10 gemiddeld posts/dag wil hebben moet je vandaag 7192 posts hebbenquote:per dag 9 => totaal 7191 posts
per dag 10 => totaal 7990 posts
per dag 11 => totaal 8789 posts
F5 knop nog niet gevonden dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef mschol het volgende:
wat een rust...
per dag 10 => totaal 7990 postsquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Als je 10 gemiddeld posts/dag wil hebben moet je vandaag 7192 posts hebben
he! alles is relatief he gister was het zo van ik druk op F5 en we zijn 2 pagina's verderquote:
En het kwam mijn neus weer uitquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
En mijn geheimpje had ik jou alleen van achter ingestopt
Omdat je niet mee doet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
he! alles is relatief he gister was het zo van ik druk op F5 en we zijn 2 pagina's verder
nu druk ik F5 en er staat maar 1 bericht...
Nee, want het wordt omhoog afgerond. Dus een gemiddelde van 9.00001 wordt 10 per dagquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
per dag 10 => totaal 7990 posts
is nogal lastig een discussie binnen te vallen wanneer ik niet weet waar die discussie over gaat...quote:
Ga ik niet halen denk ik!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, want het wordt omhoog afgerond. Dus een gemiddelde van 9.00001 wordt 10 per dagDus 7990 is precies 10 en 7991 is 10.nog iets en dus 11.
Wanneer je gemiddelde posts per dag om hoog gaatquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is nogal lastig een discussie binnen te vallen wanneer ik niet weet waar die discussie over gaat...
have fun devvie!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:39 schreef devzero het volgende:
maar ik ga naar het kerstdiner (begint om 19:00, maar eerst drankjes)
spam ze
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer je gemiddelde posts per dag om hppg gaat
heeft devvie ene programma voor
Vrij geweestquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:40 schreef mschol het volgende:
maarre wat hebben jullie zoal gedaan??
ik heb op school gezeten..
praktijk examen cisco CCNA3 gemaakt en ik heb het idee dat het volledig verknald is..
NEe maar dan weet je waar je aan toe bent!quote:
denk dat ik dat ook niet ga halen 10/dag dan moet ik 3000 posts gaan plaatsen in 6 uur dat is per uur 50 postsquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
NEe maar dan weet je waar je aan toe bent!
En ik moet er nog iets van 600 vandaag voor ik dat haal
Ga ik dnek ik dus niet halen!
Lieve schat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook niet ga halen 10/dag dan moet ik 3000 posts gaan plaatsen in 6 uur dat is poer uur 50 posts
Not possibble...
ow ben niet wakker..quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lieve schat!
Dat is 500 per uur
geen 50!!
En met de fok snelheid haal je dat idd niet
En ik heb ook nog andere plannen vanavond.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ben niet wakker..
en idd ook met de snelheid van fok werkt het niet echt...
Dat vroeg ik me ook af!quote:
Ik pulse pas nar 200.000 of meerquote:
Deed ik eerst ook!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:26 schreef Renesite het volgende:
hmmm, per dag ikke, als de pc weer uit gaat vaak
Dat zijn van die topics met 3 of 3 reactiesquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:31 schreef Renesite het volgende:
Ik zit ondertussen klaagbaak te vervuilen, wat een huillie's daar![]()
Ze is liefquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een leuk meisje
en geens tom wijf!
KLBquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
KLB
GVD men cavia is oongesteld.
Nu zit de hele draai molen onder het bloed en moet ik de kooi verschonen omdat men zusje met het syndroom van down gewoon weigerd![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuk en lief?
Ik word jaloers hoor!![]()
Gok ik ook!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hahaha
Te jong voor jou gok ik zo
hmm mijn buurvrouw?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gok ik ook!
Ik werk vanaf 20
Heb je een oudere vrouw?
De zus van mijn buurvrouw, moet je wel met de schoonfamilie over weg kunnen, ze is altijd bij mijn buuf en de ouders die even verderop wonen..quote:
Hoe bekendquote:
* SHERMAN heeft een broertjequote:
mijne is op dit moment 3 jaar ouder, maar volgende maand niet meerquote:
Dan ben jij jarigquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne is op dit moment 3 jaar ouder, maar volgende maand niet meer
Dan ben ik helemaal alleenquote:
Ik heb steun nodigquote:
nee, moet straks ram geheugen in mijn server gooien, maar ik weet nog niet of het van het goede type is dus ik heb even geestelijke steun nodig tijdens dit procesquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ach gossie... SHERMAN helemaal alleen...
ander beeldscherm geprobeerd???quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
ik heb mijn servertje gemold
server uit >>> stekker er uit >>> kast open en ram er uit gepakt >>> hmm dit is 133 en geen 100 wat ik had verwacht, gaat dit samen? geen idee ff op fok kijken maar >>> ram terug >>> stekker er in >>> opstarten >>> scherm blijft zwartHD draait, Fan van de proc draait maar ik heb geen beeld
volgens mij is ie dood
*troost*quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef BlueCurl het volgende:
aaargh ouders.... ik rijd wel eens in hun auto aangezien ik er zelf geen heb. ben ik 1x sinds ik die auto gebruik de tank vergeten te vullen toen er nog een kwart inzat... pfff sta ik nu met een lege tank en zonder geld en mobiel in een gat... lang leve mijn ouders want hun hoeven hem natuurlijk niet te vullen... pfff
* Renesite troostquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef BlueCurl het volgende:
aaargh ouders.... ik rijd wel eens in hun auto aangezien ik er zelf geen heb. ben ik 1x sinds ik die auto gebruik de tank vergeten te vullen toen er nog een kwart inzat... pfff sta ik nu met een lege tank en zonder geld en mobiel in een gat... lang leve mijn ouders want hun hoeven hem natuurlijk niet te vullen... pfff
* Renesite troostquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
ik heb mijn servertje gemold
server uit >>> stekker er uit >>> kast open en ram er uit gepakt >>> hmm dit is 133 en geen 100 wat ik had verwacht, gaat dit samen? geen idee ff op fok kijken maar >>> ram terug >>> stekker er in >>> opstarten >>> scherm blijft zwartHD draait, Fan van de proc draait maar ik heb geen beeld
volgens mij is ie dood
de vga kan gewoon zijn overleden je hoeft hem niet te hebben aangeraakt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef SHERMAN het volgende:
hmm ander beeldscherm maakt niet uit...misschien toch de videokaart dan....
hoe had ik ooit kunnen denken dat je niet dronken van witte wijn wordtquote:
Vertel eens iets nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:31 schreef Renesite het volgende:
Ik zit ondertussen klaagbaak te vervuilen, wat een huilie ben ik![]()
ik nog 4 heb ik dr 2000quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
nou nog 1 spam post voor mn palindroom
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef VeerMans het volgende:
Goeiemorgen op deze mooie regenachtige vrije zaterdagmorgen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
dan heeft dat handje ineens een ander betekenis, kneus
Je verveelde je he? ik kan daar inkomen joh, vertel eens wat nieuwsquote:
Klopt!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:16 schreef VeerMans het volgende:
Het is gewoon een spammert
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:21 schreef BlueCurl het volgende:goedemorgen btw
oew het is al middag :p ik geloof dat ik straks kerstinkopen moet gaan doen :S
wat ik ga kopen? tjah geen flauw idee...quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat ga je kopen?
En vooral voor wie?
En goedemorgen
Pfff link???quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van de dagpostings wel die staat in GC
Ik zoek dus de dagpostings van gister slimpie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je hebt hem al gevonden.. je hebt zelf al de link gepost
moet je ff wachten want die worden in dezelfde topic gepostquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zoek dus de dagpostings van gister slimpie.
Ze gaan maar tot donderdag!
Voor de rest ben je best lief
Maar ik ben zo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je ff wachten want die worden in dezelfde topic gepost
jij bent ook liev hoor
Vond ik zelf ook nogal vage reactiequote:
jij ook zeker?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook nogal vage reactie
En waar op het een reactie was wist ik ook niet!
Denk persoon 3 die in zn hoofd zit
Die heeft namelijk het down syndroom
Ik krijg ook weer leasequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef BlueCurl het volgende:
zo dit is post 1112![]()
ik heb geen auto. is lease die van mijn ouders welhoef ik alleen benzine te betalen
wat voor 1 neem je? (merk type, of een foto want ik heb de ballen verstand van auto's)quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer lease
lekker hoor
Even nieuwe bestellen
Weet nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor 1 neem je? (merk type, of een foto want ik heb de ballen verstand van auto's)
Semi naam reactiequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
raad de fokker met een SOA
Daar word Renesite nog genoemd!!
Ga je leuke dingen doen dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik haal vandaag de 30 posts wel. ben al aardig op wegmaar echt superveel zullen het er niet worden.
zo dus shoppen. vanaaf is er een leden avondje van mijn kung fu verenging... dus ben na het eten weg en pas snachts laat thuis!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je leuke dingen doen dan?
Leuke weekend plannen?
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo dus shoppen. vanaaf is er een leden avondje van mijn kung fu verenging... dus ben na het eten weg en pas snachts laat thuis!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
raad de fokker met een SOA
Daar word Renesite nog genoemd!!
Als ik 10 posts haal vandaag dan is het al veelquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik haal vandaag de 30 posts wel. ben al aardig op wegmaar echt superveel zullen het er niet worden.
wat voor een werk ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 10 posts haal vandaag dan is het al veelEn nu weer aan het werk
ja, ie was wel grappigquote:
Wat (linux) kernel hackenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor een werk ben je aan het doen?
quote:
Godlike is erg subtiel, ik had er iets met tandenpoetsen van gemaaktquote:Ik heb hem nog verteld dat je je nagels moet knipppen en je handen moet wassen voor je gaat rukken!
Leuk, ik kom onder de aandachtquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Godlike is erg subtiel, ik had er iets met tandenpoetsen van gemaakt![]()
![]()
Heeft dat dorp waar jou ouders wonen dan meer restaurants dan alleen de chineesquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Troel het volgende:
woei, vanavond lekker uit eten!
quote:de os en ezel zijn op wonderlijke manier verdwenen
sorryquote:
Wat wil je horen?quote:
risk, bordspel of pc spel ?quote:
Lekker is datquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef SHERMAN het volgende:
Sorry godlike, moest even mijn kerstpakket bekijken
Altijd!quote:
Ben er toch weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker is dat
laat me maar in de steek!
Wie laat wie nou in de steek?quote:
Vast welquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:32 schreef mschol het volgende:
weet iemand trouwens alle mogelijke smilies die je met tags op fok kan op roepen??
de silies bij bericht plaatsen weet ik (duh!!) en ik weet deze:![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog meer 'verborgen' smilies??
Thunderbird?quote:
Ik ook nietquote:
We hebben het over Risk he?quote:
Hoi Jumpquote:
Ik speelde toen ik 9 was mijn ouders van het bordquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We hebben het over Risk he?
Heb het keer gespeeld maar snap er geen f*ck vanook nooit echt serieus geprobeerd te spelen dus misschien is dat het
lul...quote:
toen maakte ze regels bij zodat hun zoonlief altijd zou winnenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speelde toen ik 9 was mijn ouders van het bord
Toen ik 9 was speelde ik met legoquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speelde toen ik 9 was mijn ouders van het bord
Hoi Renéquote:
Die achterstand moet je inhalen joh!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Toen ik 9 was speelde ik met lego
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef Jump het volgende:
[..]
toen maakte ze regels bij zodat hun zoonlief altijd zou winnen
hahahaquote:
Nu speel ik met meidenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die achterstand moet je inhalen joh!
Hahaquote:
Klinkt engquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe al een open hart transplantatie![]()
hohoquote:
Je scheurt de meisjes de harten ook, whats the different?quote:
Nietus ik ben altijd heel lief voor zequote:Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je scheurt de meisjes de harten ook, whats the different?
Harten scheurder!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Oke dan
Eindelijk weer eentje van jou
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nietus ik ben altijd heel lief voor ze![]()
Echt welquote:
lang geleden héquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Oke dan
Eindelijk weer eentje van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |