Is dat nog leuk om te bekijken vanuit dat "mastje" bij jullie daar ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true. deek bij mijn exje altijd.. die woont in een gat net naast Rotterdam en vandaaruit de rotterdams skyline incl vuurwerk kijken is heel erg mooi![]()
euromast?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat nog leuk om te bekijken vanuit dat "mastje" bij jullie daar ?
Er zit tegenwoordig toch zo'n semi-trendy restaurant in? Tsja, ik ben er ook maar 1x ingeweest.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
maar denk niet dat je de euromast in mag op oudejaars avond. der word altijd onwijs veel vuurwerk van afgestoken. het verbaast me dat dat ding nog nooit is ontploft
Vette P I M P !quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef devzero het volgende:
Melkbussen met carbit horen in GAD slowchat
ik kwam wel geregeld eronder bij de midgetgolf maar dies nu geslotenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig toch zo'n semi-trendy restaurant in? Tsja, ik ben er ook maar 1x ingeweest.
Niet veel keuze voor de babequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
Moeten we niet de lekkerste nieuwjaarsbabe en hunk kiezen?
Als iedereen nou 300 euro lapt dan kunnen we er net de volgende meet houdenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik heb echt geen idee wat er allemaal bovenin te doen is...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:35 schreef Renesite het volgende:
Maaaar, het idd rustig, k mag niet spammen van Devzero![]()
Als spammen betekend een post metquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:04 schreef devzero het volgende:
Misschien moet er in de OP dat iedere post in sc uit minimaal 1 regel(tje) tekst bestaat, en niet enkel 1 smiley
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:38 schreef VeerMans het volgende:
nou spam maar wat babes zou ik zeggen
Wel leuk dat je doet wat ik zegquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:35 schreef Renesite het volgende:
Maaaar, het idd rustig, k mag niet spammen van Devzero![]()
Tsk, does normaal volwassen persoonquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Als spammen betekend een post metdan nee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |