De zus van mijn buurvrouw, moet je wel met de schoonfamilie over weg kunnen, ze is altijd bij mijn buuf en de ouders die even verderop wonen..quote:
Hoe bekendquote:
* SHERMAN heeft een broertjequote:
mijne is op dit moment 3 jaar ouder, maar volgende maand niet meerquote:
Dan ben jij jarigquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne is op dit moment 3 jaar ouder, maar volgende maand niet meer
Dan ben ik helemaal alleenquote:
Ik heb steun nodigquote:
nee, moet straks ram geheugen in mijn server gooien, maar ik weet nog niet of het van het goede type is dus ik heb even geestelijke steun nodig tijdens dit procesquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ach gossie... SHERMAN helemaal alleen...
ander beeldscherm geprobeerd???quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
ik heb mijn servertje gemold
server uit >>> stekker er uit >>> kast open en ram er uit gepakt >>> hmm dit is 133 en geen 100 wat ik had verwacht, gaat dit samen? geen idee ff op fok kijken maar >>> ram terug >>> stekker er in >>> opstarten >>> scherm blijft zwartHD draait, Fan van de proc draait maar ik heb geen beeld
volgens mij is ie dood
*troost*quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef BlueCurl het volgende:
aaargh ouders.... ik rijd wel eens in hun auto aangezien ik er zelf geen heb. ben ik 1x sinds ik die auto gebruik de tank vergeten te vullen toen er nog een kwart inzat... pfff sta ik nu met een lege tank en zonder geld en mobiel in een gat... lang leve mijn ouders want hun hoeven hem natuurlijk niet te vullen... pfff
* Renesite troostquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:54 schreef BlueCurl het volgende:
aaargh ouders.... ik rijd wel eens in hun auto aangezien ik er zelf geen heb. ben ik 1x sinds ik die auto gebruik de tank vergeten te vullen toen er nog een kwart inzat... pfff sta ik nu met een lege tank en zonder geld en mobiel in een gat... lang leve mijn ouders want hun hoeven hem natuurlijk niet te vullen... pfff
* Renesite troostquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
ik heb mijn servertje gemold
server uit >>> stekker er uit >>> kast open en ram er uit gepakt >>> hmm dit is 133 en geen 100 wat ik had verwacht, gaat dit samen? geen idee ff op fok kijken maar >>> ram terug >>> stekker er in >>> opstarten >>> scherm blijft zwartHD draait, Fan van de proc draait maar ik heb geen beeld
volgens mij is ie dood
de vga kan gewoon zijn overleden je hoeft hem niet te hebben aangeraakt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef SHERMAN het volgende:
hmm ander beeldscherm maakt niet uit...misschien toch de videokaart dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |