Pfff link???quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van de dagpostings wel die staat in GC
Ik zoek dus de dagpostings van gister slimpie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je hebt hem al gevonden.. je hebt zelf al de link gepost
moet je ff wachten want die worden in dezelfde topic gepostquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zoek dus de dagpostings van gister slimpie.
Ze gaan maar tot donderdag!
Voor de rest ben je best lief
Maar ik ben zo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je ff wachten want die worden in dezelfde topic gepost
jij bent ook liev hoor
Vond ik zelf ook nogal vage reactiequote:
jij ook zeker?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook nogal vage reactie
En waar op het een reactie was wist ik ook niet!
Denk persoon 3 die in zn hoofd zit
Die heeft namelijk het down syndroom
Ik krijg ook weer leasequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef BlueCurl het volgende:
zo dit is post 1112![]()
ik heb geen auto. is lease die van mijn ouders welhoef ik alleen benzine te betalen
wat voor 1 neem je? (merk type, of een foto want ik heb de ballen verstand van auto's)quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer lease
lekker hoor
Even nieuwe bestellen
Weet nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor 1 neem je? (merk type, of een foto want ik heb de ballen verstand van auto's)
Semi naam reactiequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
raad de fokker met een SOA
Daar word Renesite nog genoemd!!
Ga je leuke dingen doen dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik haal vandaag de 30 posts wel. ben al aardig op wegmaar echt superveel zullen het er niet worden.
zo dus shoppen. vanaaf is er een leden avondje van mijn kung fu verenging... dus ben na het eten weg en pas snachts laat thuis!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je leuke dingen doen dan?
Leuke weekend plannen?
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo dus shoppen. vanaaf is er een leden avondje van mijn kung fu verenging... dus ben na het eten weg en pas snachts laat thuis!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
raad de fokker met een SOA
Daar word Renesite nog genoemd!!
Als ik 10 posts haal vandaag dan is het al veelquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik haal vandaag de 30 posts wel. ben al aardig op wegmaar echt superveel zullen het er niet worden.
wat voor een werk ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 10 posts haal vandaag dan is het al veelEn nu weer aan het werk
ja, ie was wel grappigquote:
Wat (linux) kernel hackenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor een werk ben je aan het doen?
quote:
Godlike is erg subtiel, ik had er iets met tandenpoetsen van gemaaktquote:Ik heb hem nog verteld dat je je nagels moet knipppen en je handen moet wassen voor je gaat rukken!
Leuk, ik kom onder de aandachtquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Godlike is erg subtiel, ik had er iets met tandenpoetsen van gemaakt![]()
![]()
Heeft dat dorp waar jou ouders wonen dan meer restaurants dan alleen de chineesquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Troel het volgende:
woei, vanavond lekker uit eten!
quote:de os en ezel zijn op wonderlijke manier verdwenen
sorryquote:
Wat wil je horen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |