Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
Wie had hem dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:36 schreef mschol het volgende:
damn me LAPO gemist...
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijstquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef devzero het volgende:
niet alleen heb ik mijn "target" van 3900 gehaald. het lijkt er op als of ik de 4000 ook ga halen
een beetje traag vandaag? Staat in de post erbovenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee.. zou ik eff moeten kijken...
Hij zei net al dat zijn pc niet zo snel was, niet gaan pesten he! Dat mag nietquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
een beetje traag vandaag? Staat in de post erboven
Nu nog een script wat mijn muziek in de "wat draai je nu" reeks posts en dan haal ik stuart wel inquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijst
dat bedoel ik, internet+pc wil niet opschieten...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
een beetje traag vandaag? Staat in de post erboven
zei ik dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij zei net al dat zijn pc niet zo snel was, niet gaan pesten he! Dat mag niet
Moet je niet naar Hengelo om je spulletjes in te pakkenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijst
denk dast de J een H meoet zijn..quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dast de J een H meoet zijn..
(ow laat me raden het is al veranderen want ik ben zo traag??)
Ja eigenlijk wel, dat zal ik ook maar eens gaan doen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je niet naar Hengelo om je spulletjes in te pakken![]()
Vrouwen en spellingquote:Op donderdag 16 december 2004 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dast de J een H meoet zijn..
Daz goedquote:Op donderdag 16 december 2004 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, dat zal ik ook maar eens gaan doen.
Doeg!
Maar daar werd door veel meer mensen gepost en het was in de zomervakantie. Nu zijn het er maar een paarquote:Op donderdag 16 december 2004 14:41 schreef mschol het volgende:
gmail reeks een stuk of 3 per dag...
Nu al? Fok!RSIquote:Op donderdag 16 december 2004 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
zou der ook zoiets bestaan als fokmoe
je krijgt vrijwel alleen RSI als je gestresst achter de pc zit. en het lijkt me sterk dat je fokt met stressquote:
Je begon vandaag op 980 of zo. Nog een beetje doorposten dan kom je wel op de 1111quote:Op donderdag 16 december 2004 14:51 schreef BlueCurl het volgende:
en ben nu op 1039
ik heb je gemist hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
damm he, jullie hebben er zin in zo zonder mij
Verkeerde houding. Hoewel ontspannen werken wel helpt.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je krijgt vrijwel alleen RSI als je gestresst achter de pc zit. en het lijkt me sterk dat je fokt met stress
Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 16 december 2004 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je krijgt vrijwel alleen RSI als je gestresst achter de pc zit. en het lijkt me sterk dat je fokt met stress
Jump heeft een heel topic gemistquote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb je gemist hoorJumpp heeft het ook gemist overigens
ja maar ik wil ook gezellig mee pratenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb je gemist hoorJumpp heeft het ook gemist overigens
ik heb altijd al onderuit gezakt gezeten.. dan heb ik helemaal geen last. juist als ik goed ga zitten dan krijg ik een stijve nek enzo.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkeerde houding. Hoewel ontspannen werken wel helpt.
hmmm okequote:Op donderdag 16 december 2004 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Post hier je palindroom postaantal - deel 13
Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving. Tel daarbij een gezonde stoelgang op en RSI is iets waar je nooit last van zult hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkeerde houding. Hoewel ontspannen werken wel helpt.
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef sop het volgende:
[..]
Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving. Tel daarbij een gezonde stoelgang op en RSI is iets waar je nooit last van zult hebben.
*even roken en poepen gaat*
Dan ga je wss toch gespannen zitten of zo. Als ik ontspannen en recht zit dan heb ik nergens last van.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef BlueCurl het volgende:
juist als ik goed ga zitten dan krijg ik een stijve nek enzo.
Niet allleen tegen RSI. Vroeger toen ik nog rookte moest ik altijd naar buiten en in de 5 minuten pauzes had ik altijd de beste ideeen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef sop het volgende:
Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving.
Ons jongetje uit Grun is net op irc ingelogd. jump zal ook wel zo komen (maar hij is niet zo actief meer de laatste tijd).quote:Op donderdag 16 december 2004 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
Jump heeft wat gemist. Hehe het valt me op dat het nu een stuk gustiger is dan daarnet. is niet zo heel erg want dan kanje de bovenstaande posts ff op je gemak lezen
Nu is buiten roken ook gewoon kut.. met dit weerquote:Op donderdag 16 december 2004 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet allleen tegen RSI. Vroeger toen ik nog rookte moest ik altijd naar buiten en in de 5 minuten pauzes had ik altijd de beste ideeen.
Daarom ga ik wat vaker poepen
ik zit alleen rechtop als iemand anders dat van mij vraagt dus ik weet zeker dat ik dan gespannen achter me beeldscherm zit. en nu onderuithangen niet en ik vind het lekkerder... maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga je wss toch gespannen zitten of zo. Als ik ontspannen en recht zit dan heb ik nergens last van.
Je moet wat overhebben voor je verslavingquote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nu is buiten roken ook gewoon kut.. met dit weer
Jump zit tot na 6-en op school zei ie gister dus hij zal wel geen mogelijkheid hebben om te fokken~!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ons jongetje uit Grun is net op irc ingelogd. jump zal ook wel zo komen (maar hij is niet zo actief meer de laatste tijd).
dan zit je gespannen achter je reageerbuis.. whats the diffrencequote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zit alleen rechtop als iemand anders dat van mij vraagt dus ik weet zeker dat ik dan gespannen achter me beeldscherm zit. en nu onderuithangen niet en ik vind het lekkerder... maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.
Dan sta je de hele dag met reageerbuisjes te kloten. Geen RSI maar spataderenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.
Wat een klote tijd. Ik snap die school ook niet helemaal, het lijkt af en toe net of hij niets nieuws krijgt (en allemaal praktijk terwijl het toch een soort van universiteit/hbo moet zijn).quote:Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Jump zit tot na 6-en op school zei ie gister dus hij zal wel geen mogelijkheid hebben om te fokken~!
ik ben al 20 jaar rook vrijquote:Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor je verslaving
* devzero is al weer bijna 2 jaar rookvrij
true maar ik betwijfel of je dan netzoveel stil zit en zoveel typte en herhalende bewegingen maakt... volgensm ij niet namelijk!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan sta je de hele dag met reageerbuisjes te kloten. Geen RSI maar spataderen
Roken is wel lekker. Vooral 's ochtends vroeg en na sporten was het altijd heerlijk om de nicotine te voelen toeslaan. Een soort van rushquote:Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik ben niet verslaafd en ik mis niks want weet nieteens hoe het is om te roken
Wat ik bedoelde is dat je de halve dag voor een zuurkast staat en daarom stataders krijgt ipv rsi.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true maar ik betwijfel of je dan netzoveel stil zit en zoveel typte en herhalende bewegingen maakt... volgensm ij niet namelijk!
ik wil niet roken omdat ik me als niet roker wel eens wil storen aan mensen die het wel doen... in het voorjaar reageer ik nogal heftig op bepaalde stoffen (soort van hooikaarts maar dan anders) en dan zit ik vol slijm en dan krijg ik het erg snel benauwd. Dan is het kut als er iemand naast je staat te roken. De rest van het jaar maakt het me weinig uit. Slaat weleens op mijn keel maar das niet zo erg gebeurd niet zoveel. zit hier op me stage ook bij allemaal rokers. ik stoor me er niet aan...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Roken is wel lekker. Vooral 's ochtends vroeg en na sporten was het altijd heerlijk om de nicotine te voelen toeslaan. Een soort van rush
Maar niet roken is ook erg fijn en als ik mijn kleren ruik de ochtend na een avond stappen dan vind ik dat erg goor. Dat ik zo iedere dag stonk
hehe of de gehele dag op 1 brakke knie moet staanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat je de halve dag voor een zuurkast staat en daarom stataders krijgt ipv rsi.
Als ik naast een roker sta, dan heb ik er weinig last van. Soms ruikt het zelfs lekkerquote:Op donderdag 16 december 2004 15:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil niet roken omdat ik me als niet roker wel eens wil storen aan mensen die het wel doen...
Op het laatst rookte ik nog maar 1 pakje camels/dag. Idd geen goedkope hobby.quote:en ik zou er geen geld voor hebben![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe of de gehele dag op 1 brakke knie moet staan
ik nogal gevoelige longenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:25 schreef devzero het volgende:
Als ik naast een roker sta, dan heb ik er weinig last van.
Ik kan me wel voorstellen waarom de meest voormalige rokers zo anti-roken zijn. Het ruikt af en toe gewoon lekker (af en toe!) dat de verleiding erg groot is. De beste manier om niet opnieuw te starten is je zelf dan maar voorhouden dat het heel vies is.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik nogal gevoelige longenik heb er wel last van. maar niet zo erg dat ik het met die actie van de NS eens ben
niet op perrons en in treinen etc....
ik weet nieteens hoe het isquote:Op donderdag 16 december 2004 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen waarom de meest voormalige rokers zo anti-roken zijn. Het ruikt af en toe gewoon lekker (af en toe!) dat de verleiding erg groot is. De beste manier om niet opnieuw te starten is je zelf dan maar voorhouden dat het heel vies is.
hoewel het wss ook erg vies zal zijn als ik weer een sigaret zou opsteken.
Ergens in de 50quote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
Hoeveel delen heeft het gmail topic?
Zijn we dr al voorbij?
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
Eén twee drie... (JEZUS BEDANKT) Dat zal die leuk vinden.
quote:In today's world it is virtually impossible to avoid stress. Almost everyone is carrying some amount of it, in varying degrees. Many find it increasingly difficult to simply survive in the world we live in. In desperation, people are seeking relief for their problems through any remedy they can find. Our culture is inundated with self-help books, therapists, time-management workshops, massage parlors, and recovery programs (to name just the tip of the iceberg). Everyone talks about returning to a "simpler" way of life, but no one seems to even know exactly what that means, or how to attain it. Many of us cry out like Job, "The churning inside me never stops; days of suffering confront me." (Job 30:27).
Hij is zo stoer hequote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ga d'r maar eens lekker voor zitten
Eh eh, h-hallo eh, dame-dames enne heren... Nou eh, ga-ga allemaal eh maar es l-lekker voor eh zitten, want eh, ho-eh jonge, n-nou eh, nou wordt het eh lache geblazen. Ho man, ja da's, da's zo m-m-maf is 't iedere keer weer. Toen-toen net st-stond ik daar nog eh te wachten dan, voordat ik op m-moest, o jonge toen dacht ik nog bij m'n eigen vanne... hooooo... Ik-ik dacht vanne hoo as dat as dalijk op moet, nou dan zal ik wel kei-eh z-zenuwachtig z-zijn maar-maar dat da's zo m-maf is da, als-als je dan eenmaal staat dan, ja dan-dan valt alles van je af.
Nou de stem... nou de stemming zit, zit er l-lekker lekker in he mensen? Dus ik-ik ga maarre gelijk verder met de eerste conf...ference.
Sjo-sjongejonge, mensen. 't Is, 't is toch allemaal eh wat m-met die politiek eh vandaag de dag. Ho, als-als da je, dat je toch soms in de krant l-leest, n-nou zeg, dan, dan dan denk-denk je toch ook wel eh bij je eigen vanne n-n-nou nou. Maar nie eh m-maar nie alleen in de k, nie alleen in de k...
O, ik, sorry, ik..., sorry, ik moet, ik moet effe wat zeggen v-voordat ik verder ga, want ik, ja ik merk gewoon dat ik er met m'n gedachten n-niet helemaal bij ben, maar dat, ja dat komt gewoon, er is vandaag iets eh gebeurd, en daar moet ik de hele tijd aan denken. Ik zal het maar gewoon eerlijk zeggen, 't is, mijn... mijn hond is dood.
Ik heb hem eh, uit het raam eh gegooid, ja en dat viel nog niet mee want ik-ik heb van die dubbele glazen thuis, dus, ik heb echt zeker vijf keer moeten gooien... Maar ik heb er nou zo'n spijt van jongen, echt waar. Het het-het toch nou als de ziekte op m'n kamer, en... Maar ja weet je wat wel is, op op zulke momenten he, dan moet ik altijd denken... aan mijn vader. M-mijn vader die zei altijd tegen mij, dan zei die van: Och menneke, ook al gaat alles mis, en is er niemand meer die van je houdt, en denk je van dat dat je helemaal alleen bent op deze grote wereld, nou jonge, dan-dan m-moet je maarre gewoon denken , van-van van-van de andere kant eh...... eh of ja dan-dan zei die iets, en da-was da-was echt eh......
N-nou dan ga ik nou maar verder met 'n aan-aantal eh imitaties...
Mijn eerste imitatie, da is eh... de hond - WAF! M'n tweede imitatie is... de zeehond... ehm...., EUW! M'n derde imitatie is... de pauw. MWAAA! MWAAA! Mijn vierde imitatie is... de tandartsboor. Mmmmmmmmmmmfsssmmm. Mmmmmffssmmammmmammmmah, huhuhu. Hahahahaha! Spoelen maar! Hahahahahaheh... Mijn-mijn vijfde imitatie, is een ouwe, gepensioneerde blinde zeeman, met een houten been, die het niet meer weet... huh... Mijn zesde imitatie is een espresso-apparaat - Ggggggggggggggg! M'n-mijn zevende imitatie is een hele luie straatmuzikant. Hajala..geld? Mijn achtste imitatie is de broer van Henk de Vries. Hallo, ik ben de broer van Henk de Vries... Mijn negende imitatie is een Kalki-kalki frat-frat. Kalki-kalki frat-frat! En mijn tiende en laatste imitatie is een pauw die het niet meer weet. MWEE, WEE? - Dankuwel
En wat nou als je andere knie het begeeft? Zelfmoordquote:Op donderdag 16 december 2004 15:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm. ik zou gek worden in zo'n dinglekker bewegen :
Daarom houd ik zoveel van Kung Fu
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
Boaz en Ruth trouwen. En God helpt hen ook: ze krijgen een zoon. En niet zómaar een. Want later krijgt die zoon zelf een zoon, en dat… is David, die de grote koning van het volk Israël wordt!
nee geen zelfmoordquote:Op donderdag 16 december 2004 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
En wat nou als je andere knie het begeeft? Zelfmoord
Zelfmoord hoor je me!!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee geen zelfmoord. maar waarschijnlijk word dat een behoorlijke klap.
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben maar drie deeltjes gedaan![]()
Wrahquote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Leuk voor de vakantie??
http://home.kabelfoon.nl/~verhage/kindervakantiebijbelweek.htm
Kortom een middelmatige leerling met allemaal voldoendesquote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Tsk
Zonder mij..
terwijl ik mijn rapport heb gehaald..
[afbeelding]
+ een 6.7 voor natuur en een 6.8 voor aardrijkskunde (geloof ik) die heb ik nog niet
voor engels had je zeker geen voldoendequote:Op donderdag 16 december 2004 15:42 schreef Renesite het volgende:
defenatly
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kortom een middelmatige leerling met allemaal voldoendes
Je kunt een gulden krijgen hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef Renesite het volgende:
terwijl ik mijn rapport heb gehaald..
Netquote:Op donderdag 16 december 2004 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
voor engels had je zeker geen voldoende
Stop die ergens in waar nooit licht komtquote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een gulden krijgen hoor
Voor uitmuntend word je beloondquote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een gulden krijgen hoor
We zullen dit topic voor je open houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
Dus als ik niks meer zeg dan moeten jullie even wachten tot middernacht ofzo
Lief!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen dit topic voor je open houden.
Ik ga hem vol spammen hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen dit topic voor je open houden.
Voor de moeite dan maarquote:Op donderdag 16 december 2004 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
Zeker niet met een gulden.
Nostalgie... *zwijmel*quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de moeite dan maar
[afbeelding]
quote:
Dat is hetquote:Op donderdag 16 december 2004 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen last van
Wel een sloom Fok
Moet je niet zo snel tikken!!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:53 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg steeds reactie van, te snel achter mekaar gepost![]()
Ik weet hoe die eruit ziet... das ook al heel wat tochquote:Op donderdag 16 december 2004 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand nog die de (gulden) cent heeft meegemaakt
Of reacties met meer dan 3 lettergrepenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel tikken!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel tikken!!
Dat heb ik na mn 200 posts vandaag ook wel doorquote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is sloom om dat we hier zo veel tikken
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben weg Doei!!!
Hoiquote:
Gelukkig ga je wegquote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is sloom om dat we hier zo veel tikken
Doiedoiequote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben weg Doei!!!
Hoe ist?quote:
Tsja, ik wil snel typen hequote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
en het nivo gaat direct weer terug naar "hoi"en
Jij hebt niveau...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niveau...
(niveau!!!!!!!!!!)
Ik probeer me in te levenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niveau...
(niveau!!!!!!!!!!)
Wel okequote:
Nee, het was leuk vanmiddag maar nu niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef VeerMans het volgende:
Okeee.. dit gaat echt nergens meer over
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
Weeeeelquote:
Hiquote:
Dat moet je niet proberen, dat moet je als eennormale volwassene gewoon niet proberen, dat komt niet goedquote:
Als ik php kon dan had ik je graag geholpenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:06 schreef VeerMans het volgende:
waarom zijn er altijd 1000 topics of een bepaald systeem wel ok is, en als je een brandende vraag hebt geeft niemand t goede antwoord
Je oppas?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Renesite het volgende:
Herinnert zich een uitspraak van een meisje "JIJ MOET NIET PROBEREN MIJ TE BEGRIJPEN!!!!!!!!"
Dat is lief van jequote:Op donderdag 16 december 2004 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik php kon dan had ik je graag geholpen
In mijn broekquote:
Veel plezier met wat je ook gaat doenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BlueCurl het volgende:
kwas ff weg geloof ikik kom denk ik ook vanavond pas weer terug vanaf nu
fijne thuisreis voor de meeste
fokken was leuk vandaag!
quote:
Ja.quote:
He bah, meteen gaat het niveau naar benedenquote:
Bij jou niet danquote:Op donderdag 16 december 2004 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
He bah, meteen gaat het niveau naar beneden
quote van Devzero trouwens
Waarom werkt dit wel op een Windows server en niet op een linuxquote:Op donderdag 16 december 2004 16:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met wat heb je een probleem dan?
1 | $configfile = "<?php\r\n\$host=\"" . $_POST['SQLHost'] . "\";\r\n\$user=\"" . $_POST['SQLUser'] . "\";\r\n\$password=\"" . $_POST['SQLPass'] . "\";\r\n\$database=\"" . $_POST['SQLDB'] . "\";\r\n?>"; |
Ik heb even gekeken, maar zou het zo 123 niet weten. Misschien als ik straks tijd heb dan zal ik wat harder kijkenquote:
Ik had Nederlands, ben er nooit goed in geweestquote:
het is raar he, en ik had dat fuckscript voor de lunch al af moeten hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar zou het zo 123 niet weten. Misschien als ik straks tijd heb dan zal ik wat harder kijken
6.7quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik had Nederlands, ben er nooit goed in geweest
Hebben we een rel?quote:
*zucht*quote:
* SHERMAN zoekt raportquote:
Lijkt me niet nodig, toch?quote:
Ik krijg het volgende (alleen even netjes gezet, niets veranderd)quote:Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef VeerMans het volgende:
string blijft op linux leeg terwijl het op windows wel werkt,
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php php $configfile = "php\r\n\$host=\"" . $_POST['SQLHost'] . "\";\r\n\$user=\"" . $_POST['SQLUser'] . "\";\r\n\$password=\"" . $_POST['SQLPass'] . "\";\r\n\$database=\"" . $_POST['SQLDB'] . "\";\r\n"; echo "[ ".$configfile." ]\n"; ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | > php -f t.php PHP Notice: Undefined index: SQLHost in /tmp/t.php on line 2 PHP Notice: Undefined index: SQLUser in /tmp/t.php on line 3 PHP Notice: Undefined index: SQLPass in /tmp/t.php on line 4 PHP Notice: Undefined index: SQLDB in /tmp/t.php on line 5 [ <?php $host=""; $user=""; $password=""; $database=""; ?> ] |
6.9quote:
WIl je wel aardig tegen Sherman blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:18 schreef Renesite het volgende:
Ik zei lul tegen hem,
quote:
kortom, bij jou werkt t welquote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg het volgende (alleen even netjes gezet, niets veranderd)
[ code verwijderd ]
met als uitvoer
[ code verwijderd ]
Wat een temperament volle reactiequote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
WIl je wel aardig tegen Sherman blijven
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
WIl je wel aardig tegen Sherman blijven
Tofquote:
Niets van mee gekregenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Tofmisschien een idee voor het volgende SC topic. Al 3 topics over lunch komt een beetje mijn keel uit
Mooi, ik wil je geen pijn doen.quote:
Rene en ik gaan niet vechten.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Tofmisschien een idee voor het volgende SC topic. Al 3 topics over lunch komt een beetje mijn keel uit
zelfde. Overigens beide machines php 4.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
freebsd. Ik zal even een linux bak zoeken.
mét stréépjés!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
René en ik gaan niet vechten.
René en ik zijn vriendjes![]()
Geen slap gezeikquote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Rene en ik gaan niet vechten.
Rene en ik zijn vriendjes![]()
Ik jou niet neequote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mooi, ik wil je geen pijn doen.![]()
Sorryquote:
Sneuheid zegquote:Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen slap gezeik
voor de volgende OP:
[afbeelding]
en niet terugkrabbelen, ik heb al 10 euro op je gezet sherman!
10 maarquote:Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen slap gezeik
voor de volgende OP:
[afbeelding]
en niet terugkrabbelen, ik heb al 10 euro op je gezet sherman!
quote:
Wegduikenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik vorige week gedaan
Mensen gokken ook op kippen hanen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sneuheid zeggokken op onvolwassen jongetjes
![]()
hier ookquote:Op donderdag 16 december 2004 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
zelfde. Overigens beide machines php 4.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen gokken ook op kippen hanen.
quote:
quote:
Ik win welquote:
Toch beetje vertrouwen in me?quote:
Raar. Als je de _POST variabelen weghaalt, dan krijg je wel een niet lege string?quote:
Dit is al het derde topic voor vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 16:36 schreef cygnusx het volgende:
ik ook weer hier,
omg wat gaat dat ineens snel, elke dag 1.5 slowchattopics in dig ofzo?
Doe je judo?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Schoppen
En ook valbreken gedaanLeraar kan valbreken over een vent van 1.80m
Trots ben ik op je zegquote:Op donderdag 16 december 2004 16:37 schreef cygnusx het volgende:
oh, ik mag trouwens met trots zeggen dat ik niet tot ergens in eind februari volgend jaar op #dig gebanned ban maar gelukkig nu maar tot 1 jan 2005
ssst, eerst de inzet hoog laten wordenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch beetje vertrouwen in me?
delen we de winst sherman? ik laat je dan winnen![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Als je de _POST variabelen weghaalt, dan krijg je wel een niet lege string?
error_reporting(E_ALL) geeft niets?
Hapkidoquote:Op donderdag 16 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je judo?
Heb je de gele band al?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
damm, misschien moeten we slar maar wat meer geld gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:37 schreef cygnusx het volgende:
oh, ik mag trouwens met trots zeggen dat ik niet tot ergens in eind februari volgend jaar op #dig gebanned ban maar gelukkig nu maar tot 1 jan 2005
Kom maarquote:
Dusquote:Op donderdag 16 december 2004 16:39 schreef VeerMans het volgende:
hij lijkt te vallen over <?php
1 | $configfile="<?php"; |
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]Staat nu in de sub tags, zat niet op te lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
ik ben heel erg lief hoor tegenwoordig, keb mijn leven gebetert!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
damm, misschien moeten we slar maar wat meer geld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
Moet je vechten ofzo?quote:
dan dus weer wel... ach t werkt nu, ik ga me dr niet verder druk om maken... zal wel een gare PHP install zijn daar (die heb ik zelf niet gedaan)quote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus
[ code verwijderd ]
werkt dus al niet
Hmmm, mooi toch? jij bent het zo duskwijtquote:Op donderdag 16 december 2004 16:42 schreef Troel het volgende:
Dit gaat nog wat worden...
Er willen TWEE mensen in mijn huisje komen wonen...
Dan ben je toch gek? Op 34 m2
Geen zin om msn aan te slingerenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik ben heel erg lief hoor tegenwoordig, keb mijn leven gebetert!
Je hebt het licht gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik krijg net een PM dat hij ook wel 10 euro wil inzetten op de verliezer van jij en renesite vs cygnusxquote:Op donderdag 16 december 2004 16:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
damm, misschien moeten we slar maar wat meer geld geven
Zielig hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen zin om msn aan te slingeren
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik ben heel erg lief hoor tegenwoordig, keb mijn leven gebetert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor hoe lang?Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Oef, das lulligquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Troel het volgende:
Rene, er mag officieel maar 1 persoon in wonen
en met 34m2 wil je ook niet met meerdere mensen wonenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Troel het volgende:
Rene, er mag officieel maar 1 persoon in wonen
Voor 100 ga ik bij hem langsquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg net een PM dat hij ook wel 10 euro wil inzetten op de verliezer van jij en renesite vs cygnusx
Ik en sher tegen cygnusquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg net een PM dat hij ook wel 10 euro wil inzetten op de verliezer van jij en renesite vs cygnusx
Beetje te ver fietsen, maar dan doe ik mee,quote:
Dan is er straks geen Cynus meerquote:
Nog een nulltje er bij doen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje te ver fietsen, maar dan doe ik mee,
(reiskosten vergoeding?)
Dan is cygnux Xquote:Op donderdag 16 december 2004 16:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan is er straks geen Cynus meer
Ik niet in elk geval hoorquote:
Graaaagquote:
* SHERMAN eens isquote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Graaaag![]()
Maar vermoorden doen we niet, maar misschien zo dat de vingertjes niet meer op het bordje komen?![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef Troel het volgende:
Het is wel heel snel gegaan vandaag zeg!
Onderduiken?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef cygnusx het volgende:
vechten?dat win ik nooit, dan neem ik ma tokkie mee!
Misschien bied hij ons ook wel geld om hem niks aan te doenquote:
Doe ik dat ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:51 schreef devzero het volgende:
nog maar 20 posts, het is wel erg snel gegaan vandaag. 2.2 topics
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Misschien bied hij ons ook wel geld om hem niks aan te doen
Hij ons geld geven, wij pakken hem alsnog en dan het geld van slar krijgen
Doei VMquote:
En ik dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:55 schreef devzero het volgende:
Gelukkig zijn de regels van het spel nog niet bedacht. Renesite vs CygnusX, en het wapen is een potloodslijper. Ik zet 15 euro op cygnus
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:55 schreef devzero het volgende:
Gelukkig zijn de regels van het spel nog niet bedacht. Renesite vs CygnusX, en het wapen is een potloodslijper. Ik zet 15 euro op cygnus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |