Ik krijg het volgende (alleen even netjes gezet, niets veranderd)quote:Op donderdag 16 december 2004 16:14 schreef VeerMans het volgende:
string blijft op linux leeg terwijl het op windows wel werkt,
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php php $configfile = "php\r\n\$host=\"" . $_POST['SQLHost'] . "\";\r\n\$user=\"" . $_POST['SQLUser'] . "\";\r\n\$password=\"" . $_POST['SQLPass'] . "\";\r\n\$database=\"" . $_POST['SQLDB'] . "\";\r\n"; echo "[ ".$configfile." ]\n"; ?> |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | > php -f t.php PHP Notice: Undefined index: SQLHost in /tmp/t.php on line 2 PHP Notice: Undefined index: SQLUser in /tmp/t.php on line 3 PHP Notice: Undefined index: SQLPass in /tmp/t.php on line 4 PHP Notice: Undefined index: SQLDB in /tmp/t.php on line 5 [ <?php $host=""; $user=""; $password=""; $database=""; ?> ] |
6.9quote:
WIl je wel aardig tegen Sherman blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:18 schreef Renesite het volgende:
Ik zei lul tegen hem,
quote:
kortom, bij jou werkt t welquote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg het volgende (alleen even netjes gezet, niets veranderd)
[ code verwijderd ]
met als uitvoer
[ code verwijderd ]
Wat een temperament volle reactiequote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
WIl je wel aardig tegen Sherman blijven
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
WIl je wel aardig tegen Sherman blijven
Tofquote:
Niets van mee gekregenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Tofmisschien een idee voor het volgende SC topic. Al 3 topics over lunch komt een beetje mijn keel uit
Mooi, ik wil je geen pijn doen.quote:
Rene en ik gaan niet vechten.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Tofmisschien een idee voor het volgende SC topic. Al 3 topics over lunch komt een beetje mijn keel uit
zelfde. Overigens beide machines php 4.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
freebsd. Ik zal even een linux bak zoeken.
mét stréépjés!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
René en ik gaan niet vechten.
René en ik zijn vriendjes![]()
Geen slap gezeikquote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Rene en ik gaan niet vechten.
Rene en ik zijn vriendjes![]()
Ik jou niet neequote:Op donderdag 16 december 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mooi, ik wil je geen pijn doen.![]()
Sorryquote:
Sneuheid zegquote:Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen slap gezeik
voor de volgende OP:
[afbeelding]
en niet terugkrabbelen, ik heb al 10 euro op je gezet sherman!
10 maarquote:Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen slap gezeik
voor de volgende OP:
[afbeelding]
en niet terugkrabbelen, ik heb al 10 euro op je gezet sherman!
quote:
Wegduikenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik vorige week gedaan
Mensen gokken ook op kippen hanen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sneuheid zeggokken op onvolwassen jongetjes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |