quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
en het nivo gaat direct weer terug naar "hoi"en
Jij hebt niveau...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niveau...
(niveau!!!!!!!!!!)
Ik probeer me in te levenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt niveau...
(niveau!!!!!!!!!!)
Wel okequote:
Nee, het was leuk vanmiddag maar nu niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef VeerMans het volgende:
Okeee.. dit gaat echt nergens meer over
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
Weeeeelquote:
Hiquote:
Dat moet je niet proberen, dat moet je als eennormale volwassene gewoon niet proberen, dat komt niet goedquote:
Als ik php kon dan had ik je graag geholpenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:06 schreef VeerMans het volgende:
waarom zijn er altijd 1000 topics of een bepaald systeem wel ok is, en als je een brandende vraag hebt geeft niemand t goede antwoord
Je oppas?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Renesite het volgende:
Herinnert zich een uitspraak van een meisje "JIJ MOET NIET PROBEREN MIJ TE BEGRIJPEN!!!!!!!!"
Dat is lief van jequote:Op donderdag 16 december 2004 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik php kon dan had ik je graag geholpen
In mijn broekquote:
Veel plezier met wat je ook gaat doenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BlueCurl het volgende:
kwas ff weg geloof ikik kom denk ik ook vanavond pas weer terug vanaf nu
fijne thuisreis voor de meeste
fokken was leuk vandaag!
quote:
Ja.quote:
He bah, meteen gaat het niveau naar benedenquote:
Bij jou niet danquote:Op donderdag 16 december 2004 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
He bah, meteen gaat het niveau naar beneden
quote van Devzero trouwens
Waarom werkt dit wel op een Windows server en niet op een linuxquote:Op donderdag 16 december 2004 16:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met wat heb je een probleem dan?
| 1 | $configfile = "<?php\r\n\$host=\"" . $_POST['SQLHost'] . "\";\r\n\$user=\"" . $_POST['SQLUser'] . "\";\r\n\$password=\"" . $_POST['SQLPass'] . "\";\r\n\$database=\"" . $_POST['SQLDB'] . "\";\r\n?>"; |
Ik heb even gekeken, maar zou het zo 123 niet weten. Misschien als ik straks tijd heb dan zal ik wat harder kijkenquote:
Ik had Nederlands, ben er nooit goed in geweestquote:
het is raar he, en ik had dat fuckscript voor de lunch al af moeten hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar zou het zo 123 niet weten. Misschien als ik straks tijd heb dan zal ik wat harder kijken
6.7quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik had Nederlands, ben er nooit goed in geweest
Hebben we een rel?quote:
*zucht*quote:
* SHERMAN zoekt raportquote:
Lijkt me niet nodig, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |