abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24012884
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik heb je gemist hoor Jumpp heeft het ook gemist overigens
ja maar ik wil ook gezellig mee praten
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24012885
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Verkeerde houding. Hoewel ontspannen werken wel helpt.
ik heb altijd al onderuit gezakt gezeten.. dan heb ik helemaal geen last. juist als ik goed ga zitten dan krijg ik een stijve nek enzo.
pi_24012899
quote:
hmmm oke
pi_24012915
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef devzero het volgende:

[..]

Verkeerde houding. Hoewel ontspannen werken wel helpt.
Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving. Tel daarbij een gezonde stoelgang op en RSI is iets waar je nooit last van zult hebben.

*even roken en poepen gaat*
pi_24012932
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef sop het volgende:

[..]

Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving. Tel daarbij een gezonde stoelgang op en RSI is iets waar je nooit last van zult hebben.

*even roken en poepen gaat*
pi_24012933
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef BlueCurl het volgende:
juist als ik goed ga zitten dan krijg ik een stijve nek enzo.
Dan ga je wss toch gespannen zitten of zo. Als ik ontspannen en recht zit dan heb ik nergens last van.
pi_24012952
Jump heeft wat gemist. Hehe het valt me op dat het nu een stuk gustiger is dan daarnet. is niet zo heel erg want dan kanje de bovenstaande posts ff op je gemak lezen
pi_24012966
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef sop het volgende:
Beste remedie voor RSI is de huidige wetgeving m.b.t. roken op de werkplek i.c.m. een stevige nicotine verslaving.
Niet allleen tegen RSI. Vroeger toen ik nog rookte moest ik altijd naar buiten en in de 5 minuten pauzes had ik altijd de beste ideeen.

Daarom ga ik wat vaker poepen
pi_24012996
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
Jump heeft wat gemist. Hehe het valt me op dat het nu een stuk gustiger is dan daarnet. is niet zo heel erg want dan kanje de bovenstaande posts ff op je gemak lezen
Ons jongetje uit Grun is net op irc ingelogd. jump zal ook wel zo komen (maar hij is niet zo actief meer de laatste tijd).
pi_24013068
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:59 schreef devzero het volgende:

[..]

Niet allleen tegen RSI. Vroeger toen ik nog rookte moest ik altijd naar buiten en in de 5 minuten pauzes had ik altijd de beste ideeen.

Daarom ga ik wat vaker poepen
Nu is buiten roken ook gewoon kut.. met dit weer
pi_24013072
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:57 schreef devzero het volgende:

[..]

Dan ga je wss toch gespannen zitten of zo. Als ik ontspannen en recht zit dan heb ik nergens last van.
ik zit alleen rechtop als iemand anders dat van mij vraagt dus ik weet zeker dat ik dan gespannen achter me beeldscherm zit. en nu onderuithangen niet en ik vind het lekkerder... maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.
pi_24013117
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Nu is buiten roken ook gewoon kut.. met dit weer
Je moet wat overhebben voor je verslaving

* devzero is al weer bijna 2 jaar rookvrij
pi_24013118
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef devzero het volgende:

[..]

Ons jongetje uit Grun is net op irc ingelogd. jump zal ook wel zo komen (maar hij is niet zo actief meer de laatste tijd).
Jump zit tot na 6-en op school zei ie gister dus hij zal wel geen mogelijkheid hebben om te fokken~!
pi_24013120
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik zit alleen rechtop als iemand anders dat van mij vraagt dus ik weet zeker dat ik dan gespannen achter me beeldscherm zit. en nu onderuithangen niet en ik vind het lekkerder... maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.
dan zit je gespannen achter je reageerbuis.. whats the diffrence
pi_24013144
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik ga niet de rest van me leven ASP-en maar hierna laboranten opleiding en dan is het toch allemaal anders.
Dan sta je de hele dag met reageerbuisjes te kloten. Geen RSI maar spataderen
pi_24013161
daar zijn we het over eens
pi_24013174
Mijn 4000ste posts

pi_24013214
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Jump zit tot na 6-en op school zei ie gister dus hij zal wel geen mogelijkheid hebben om te fokken~!
Wat een klote tijd. Ik snap die school ook niet helemaal, het lijkt af en toe net of hij niets nieuws krijgt (en allemaal praktijk terwijl het toch een soort van universiteit/hbo moet zijn).
pi_24013234
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:

[..]

Je moet wat overhebben voor je verslaving

* devzero is al weer bijna 2 jaar rookvrij
ik ben al 20 jaar rook vrij

ownee dat lieg ik. heb twee keer waterpijp gerookt in egypte. maar nog nooit een trekje genomen van iets anders.... NOOIT me proud maar ik ben niet verslaafd en ik mis niks want weet nieteens hoe het is om te roken
pi_24013284
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:

[..]

Dan sta je de hele dag met reageerbuisjes te kloten. Geen RSI maar spataderen
true maar ik betwijfel of je dan netzoveel stil zit en zoveel typte en herhalende bewegingen maakt... volgensm ij niet namelijk!
pi_24013340
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef BlueCurl het volgende:
maar ik ben niet verslaafd en ik mis niks want weet nieteens hoe het is om te roken
Roken is wel lekker. Vooral 's ochtends vroeg en na sporten was het altijd heerlijk om de nicotine te voelen toeslaan. Een soort van rush

Maar niet roken is ook erg fijn en als ik mijn kleren ruik de ochtend na een avond stappen dan vind ik dat erg goor. Dat ik zo iedere dag stonk
pi_24013379
Men, ik bedenk me net dat mijn volgende post weer een palindroom is: 4004
pi_24013439
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

true maar ik betwijfel of je dan netzoveel stil zit en zoveel typte en herhalende bewegingen maakt... volgensm ij niet namelijk!
Wat ik bedoelde is dat je de halve dag voor een zuurkast staat en daarom stataders krijgt ipv rsi.
pi_24013457
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:13 schreef devzero het volgende:

[..]

Roken is wel lekker. Vooral 's ochtends vroeg en na sporten was het altijd heerlijk om de nicotine te voelen toeslaan. Een soort van rush

Maar niet roken is ook erg fijn en als ik mijn kleren ruik de ochtend na een avond stappen dan vind ik dat erg goor. Dat ik zo iedere dag stonk
ik wil niet roken omdat ik me als niet roker wel eens wil storen aan mensen die het wel doen... in het voorjaar reageer ik nogal heftig op bepaalde stoffen (soort van hooikaarts maar dan anders) en dan zit ik vol slijm en dan krijg ik het erg snel benauwd. Dan is het kut als er iemand naast je staat te roken. De rest van het jaar maakt het me weinig uit. Slaat weleens op mijn keel maar das niet zo erg gebeurd niet zoveel. zit hier op me stage ook bij allemaal rokers. ik stoor me er niet aan...

en ik zou er geen geld voor hebben Dure verslaving. en toch wil ik mijn luchtwegen enigsinds schoon houden. als ik mijn vader zie die vanaf zijn 12e kettingroker is... dan uhm tjah word je ook niet vrolijk. mijn mams rookt 2 a 3 sjekkies per dag en vroegah iets van 15. dus wel tof van er...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')