Die eer wou ik QG gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak je ook ff een nieuwe devzero? O nee laat maar
klopt wat een kut programma is dat zeg! Ik was aan het zappen en kwam er op uit. Er na heb ik weer verder gezapt. Ben ik gestrand bij RTL4 oprahquote:Op donderdag 16 december 2004 10:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
aan de gadget te zien heeft ook_gek heeft gisteravond een heel erg slecht tv programma gezien...
Het ziet er wel hip uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:06 schreef devzero het volgende:
Een OP met dit plaatje erin, want ik ben toch aan het twijfelen over zo'n apparaat of een gewone dvd/hd recorder
[afbeelding]
Ja maar juist daarom is het een leuk hebbug dingetjequote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
O_G ik heb dat sort dingen altijd zulke zware onzin gevonden he...![]()
Net zo groot als een laptop, alleen je kunt er ongeveer 2600 dingen minder mee
Aanzetten en genieten maarquote:Op donderdag 16 december 2004 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Nu vraag ik me alleen af hoe dit nou werkt![]()
Ja dat laatstequote:Op donderdag 16 december 2004 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanzetten en genieten maar
Of bedoel je technisch geleuter over potentiaalverschil en cyber-plasma door wormgaten in de tijd-ruimte-kromming van het meta-zwaartkrachtveld?
Oprotte naar GoT jijquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
Wat gebeurd er BV als ik die blol er af sloop![]()
Daar heb ik een permban omdat ik een kloon had.quote:
Kan ook te maken gehad hebben met een mailtje dat ik ze gestuurd had...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:dat MEEN je
Wat een verliezers daar zeg
Hej ken je mijquote:Op donderdag 16 december 2004 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Je had ze vergeleken met onderdelen van overleden ongewervelde zeedieren en ze beschuldigd van het bevruchten van bepaalde soorten knaagdieren?
Of had je vooronderstellingen geuit over de bedrijfstak waarin hun moeders actief zouden zijn en aangegeven dat je geen hoge pet op had van hun eigen verstandelijke vermogens?
Tegen een grens schoppen noem ik dat altijd.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah juist, je hebt de Wet van Behoud van Maximale Irritatie toegepast. Ja, dan vlieg je d'r af
Oprah ging over schoonheidsbehandelingenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt wat een kut programma is dat zeg! Ik was aan het zappen en kwam er op uit. Er na heb ik weer verder gezapt. Ben ik gestrand bij RTL4 oprah![]()
Ach, 't ligt inmiddels toch onder de grondquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi sokje eromheen
Had wel met zo'n iPod sok gekund, was het nog beter geweest ook. Dit ziet er nie uit
It had to be carried aside the cemetery, then buried alivequote:Op vrijdag 17 december 2004 10:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach, 't ligt inmiddels toch onder de grond
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef Troel het volgende:
Wie red mij? Ik moet opruimen maar heb geen zin
Die moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:39 schreef Troel het volgende:
Bij mij is het in mijn oude en dat is dus het probleem
Nee man dat is ECHT lekker gek!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:12 schreef Renesite het volgende:
garnalen zijn viesch!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man dat is ECHT lekker gek!
wel hollandse
Hoeveel euro is een punt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:04 schreef Renesite het volgende:
Dan valt het tegen!
Me broer heeft een coole kerstpakket gekregen! kan voor 400punten op een internetsite dingen bestellen
Nou.... gewoon iets warms, liefs, vrouwelijks, onder de wol...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef BaggerUser het volgende:
brr koud
had ik nu maar een hitt producerende gadget
10 cent ofzo geloof ik, 40 euro, ja, ik heb geen ideequote:
Ik niet maar ik heb wel een mini IDE naar IDE converter is dt een gadgetquote:Op maandag 20 december 2004 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wie poste hier laatst ook alweer zo ene usb-ide converter?
neequote:Op maandag 20 december 2004 22:32 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb wel een mini IDE naar IDE converter is dt een gadget![]()
Hiero;quote:Op maandag 20 december 2004 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Wie poste hier laatst ook alweer zo ene usb-ide converter?
was ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:20 schreef Geqxon het volgende:
Owja, thanks!
yepquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Bij nowthatsits zeker?
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?Zelf een portable HDD in elkaar knoeien?
een hdd hot swappable maken, een hdd extern aansluiten, etc. etc.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met zo'n ding?Zelf een portable HDD in elkaar knoeien?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eindelijk mijn aanvraag voor mn SE P910 op de bus kunnen doendus nou nog 10 werkdagen >>> Zal wel minimaal 3 weken worden....
De P910 bedoel je? JAquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Is een telefoon waar je apps, mp3's, mp3 ringtones en radio mee af kan spelen ook een gadget?
quote:
ach, scheelt je een apparaatje meedragen. Hoe meer in 1 hoe beter, tochquote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er dan ook een FM radio?
Die dingen koop je voor een euro bij de euroland
Ik heb de P800 al ruim 2 jaar..., dus tegenwoordig klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ach, scheelt je een apparaatje meedragen. Hoe meer in 1 hoe beter, toch
Tegenwoordig heb je in 1 ding: FM-speler, mp3-speler, gameboy, fotocamera, filmcamera, trildildo, instant messenger, webbrowser en telefoon in één
't past in de brievenbus gelukkig (scheelt namelijk porto-kostenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem dat zou tijd wordenNou maar hopen dat het bij het goeie postkantoor uitkomt
(of gewoon in de brievenbus kan, of aangepakt wordt door 1 van mijn lieftallige assistentes huisgenotes
Geen ideequote:Op woensdag 29 december 2004 12:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar kunnen die dingen van euroland ook omnemen naar een 128mb MMC-kaartje? 8)
Oeps!quote:Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat er een FM radio op de P800 zit![]()
Post in goede staat ontvangenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
't past in de brievenbus gelukkig (scheelt namelijk porto-kosten)
Wel, via GPRS danquote:Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat er een FM radio op de P800 zit![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel, via GPRS dan1 nadeel, je voelt je portomonee lichter worden
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal gadgetvriendjes en -vriendinnetjes
Ik lag rond 3.00 in bed, maar heb lekker lang gelegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou RustigeKerel
Ik ging rond 5 uur slapenen voel me behoorlijk fit
en jij?
Hoi Flits!quote:
automatisch? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 3 januari 2005 02:36 schreef Geqxon het volgende:
Welke telefoon heeft ookalweer een automatisch openklapsysteem?
Nou.... ik lust nog wel een bordje andersquote:Op maandag 3 januari 2005 09:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Oliebollen... kan ze niet meer ZIEN
Ik sta ook met lege handen jaquote:Op maandag 3 januari 2005 09:59 schreef QuietGuy het volgende:
Kan iedereen me trouwens nog nadoen?
[afbeelding]
Knopje drukken en het klepje gaat openquote:Op maandag 3 januari 2005 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
automatisch? Wat bedoel je daarmee?
Ah zo'n soort stilettofoon bedoel je?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Knopje drukken en het klepje gaat open
Je gelooft me niet he?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:22 schreef QuietGuy het volgende:
foto's willen we Flash, foto's!
En Sony-Ericsson P910iquote:Op maandag 3 januari 2005 17:59 schreef Xilantof het volgende:
Flash: wat heb je nu weer gekocht?
quote:
tis geen FOT hierquote:Op maandag 3 januari 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
foto's even vervangen door wat modem-vriendelijkere exemplaren
[afbeelding]
postcountsquote:Op maandag 3 januari 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Waar denk je nou dat dit hele forum om draait?
Jonge, ik ben gewoon het beste alibi wat jij je kon wensenquote:Op maandag 3 januari 2005 19:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik weet dat jij graag patst![]()
Vrouwen?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik weet dat jij graag patst![]()
Nee die hebben er geen snars mee te makenquote:
Ow sorry, ik wist dat niet dat je van die kant wasquote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die hebben er geen snars mee te maken
Zal ik happen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist dat niet dat je van die kant was![]()
jij was toch als strontboertje in een een grote stad onder een tram gekomen, of was dat je debiele tweelingbroertje??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik happen?
Naaaah ander keertje
tss ik ben van mening dat dat geen zin heeft.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Okay. Anders kon je allicht nog een diefstal in scene zetten
1 2 3 | SELECT COUNT(*), SUM(`topicreplies`) FROM `fok_topiclist` WHERE `subforum` = 96 |
[bassie-en-adriian-mode] Alsjemenou! Die boef gaat er met mijn telefoon vandoor![/b-e-a-mode]quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die verzekeraars zijn achterlijk, nou goed?
ik heb zo'n old phone ringtone in mijn telefoon staan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ook inderdaad zo'n TRRINGGG als ringtone instellen natuurlijk
lolquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ringtones en alles nog instellen op mijn nieuwe patsfoon
Bestaat al, in de vorm van een bluetooth headset of bedraade headsetquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat mij trouwens weleens leuk lijkt:
In een ouderwetse telefoonhoorn, zo'n ronde grijze van zo'n draaischijftoesteleen mobieltje bouwen en daarmee over straat gaan lopen
Leuk knutselprojectjeLijkt me best gaaf eigenlijk
Waag het eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik btw een spam bericht maken naar mijn V&A kopen?
De verantwoording voor het denigrerende gevoel dat zij eventueel krijgen van mijn post ligt geheel aan de zijde van de Gadgeteers. Mijn insteek was meer om de modjes en anderen op dat bericht te wijzen zodat zij zich kunnen laten informeren en zo hun gadget-kwijl-quota kunnen halen voor deze maand met de op die beurs aangekondigde nutteloze maar oh-zo-mooie speeltjes.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
'voor jullie' klinkt wel erg denigrerend shark![]()
![]()
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De verantwoording voor het denigrerende gevoel dat zij eventueel krijgen van mijn post ligt geheel aan de zijde van de Gadgeteers. Mijn insteek was meer om de modjes en anderen op dat bericht te wijzen zodat zij zich kunnen laten informeren en zo hun gadget-kwijl-quota kunnen halen voor deze maand met de op die beurs aangekondigde nutteloze maar oh-zo-mooie speeltjes.
Ah joh laat hem tochquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?
hap hapquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef QuietGuy het volgende:
Waarbij u er dus een generaliserend gedachtengoed op na houd. Wie zegt namelijk dat alle gadgetiers een gadget-kwijl-quota behoren te halen. Ooit gehoord van een gadget-druip-quota?
1 biertje teveel is exactly that: 1 biertje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah joh laat hem tochHij heeft 1 biertje teveel op. Twee in totaal dus zeg maar
Ga slapen shark, mogen lullen we verder
ach hé, beetje uitslapen is wel gewenst op zondagquote:Op zondag 9 januari 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Xila, je ben aan de late kant
Goeiemorgen
Dingen die naar binnen kunnen zijn in het algemeen behoorlijk geilquote:Op zondag 9 januari 2005 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Ow hij kan naar binnen. Dat is wel gadety!
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkeme
"even" de PC Suite voor de P910 installeren. Heel af en toe zijn er van die momenten dat ZELFS IKZELFS SYMBIAN
Gewoon best KUT vind
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh het installeren van PC Suite ging niet echt soepelMaar goed het is gelukt. En het backuppen is nog steeds dodelijk traag
Net als ik gewend was van de Nokia 9210
Maar goed
Wel geinig even goed dat de installer nog steeds "EPOC Install" heet
Psion
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Op m'n Psion Revo werd Nijmegen al verkeerd gespeld het is in alle symbian devices nog steeds Nijmegan
![]()
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de 9210 bestaat Nijmegen niet eens
Laat je dat telkens repareren dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!![]()
Ik heb hem tot nu toe nog altijd laten reparerenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je dat telkens repareren dan?![]()
Wat kost dat wel?? En je blijft met jaren oud opgelapt spul zittenDe 4 MB RAM die ook 3 jaar geleden al belachelijk was, is echt niet realistisch meer. Mooi upgrade-momentje
kabelquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
?? wat gaat er nou steeds kapot?Je schermpje of je schermkabel??
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:21 schreef Geqxon het volgende:
Je bent echt een kleind kind he Dr_Flash: Alles wat jij wilt heb je
Maar ik heb dan geen weer geen MX5quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen mij zeggenJANA heeft er meer hoor, denk ik
En trouwens, iedereen die hier in GAD komt lijdt noodzakelijkerwijs aan een soort natuurlijke hebberigheidAlleen de een heeft het iets erger dan de ander
Toch wel de asskickende 1Mb versiequote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb ook nog een Siena
Hard core old school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |