http://www.belstore.com/belstore/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=hpazir72bz&ab_agid=5quote:Op maandag 10 januari 2005 15:26 schreef Qwea het volgende:
Waarom geen pda? een pda is erg erg makkelijk. Mag ik je trouwens vragen waar je deze gadgets bij ziet staan?aangezien ik ook een nieuw abbo moet binnenkort, en een pda is wel nice
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:51 schreef Solomon het volgende:
Geen dvd brander, die dingen zijn spotgoedkoopZou voor de TV, of IPOD gaan.
de grote grap is, dat niemand snapt dat het níet gratis is, maar je er verkapt voor betaalt, vaak nog veel meer dan als je goed rondkijkt naar hetzelfde product.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
Steesds gekker:
Gratis Nokia 7200
Gratis Playstation II of X-Box
Gratis Home Cinema set
![]()
Je hebt gelijk maar wat is er nu leuker om iets te krijgen, ook al is dat een illusie.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de grote grap is, dat niemand snapt dat het níet gratis is, maar je er verkapt voor betaalt, vaak nog veel meer dan als je goed rondkijkt naar hetzelfde product.
beter een heel goedkoop abbo nemen en dan zelf iets erbij kopen wat je echt wilt, i.p.v. een pda te kopen van zogenaamd 250-300 euro die niet meer dan 120 euro kost verkoop.
http://www.hi.nl/hishop/actie2.aspquote:Op maandag 10 januari 2005 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
waar kan je die ipod krijgen dan? die wil ik ook wel!
IPOD, ik weet niet zo goed wat ik er mee moet...quote:Op maandag 10 januari 2005 19:08 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me makkelijk: de iPod
Als ik mag kiezen neem ik blind de Sendo Xquote:Op maandag 10 januari 2005 18:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Sendo X
[afbeelding]
T-Mobile SDA
[afbeelding]
T-Mobile MDA compact
[afbeelding]
Qtek 8020
[afbeelding]
Welke?
als jij hem ergens weet zonder bij betalen of mischien een beetje kom maar op!quote:Op maandag 10 januari 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
O je had al een series60, okee.
En kijken naar een Treo 650 is geen optie?
Waarom, wat maakt hem beter dan de SDA?quote:Op maandag 10 januari 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen neem ik blind de Sendo X
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |