quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik wil en zal in 2005 in het bezit raken van een Ipod
alsof jij die Archos niet al eeuwen wiltquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop in 2k5 eindelijk eens geld te kunnen vrijmaken voor een Archos AV480...
Nou eeuwen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
alsof jij die Archos niet al eeuwen wilt![]()
trouwens, de sok is er al...
Hoezo dan? reken ik niet goed of is het allemaal net iets te krap met mijn uitgaven?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou die proppenschieter maar uit m'n hoofd zetten SSJ
het is wel een gadget. je kan er appels mee schillen, computers uitzetten, wel permanent maar het KAN wel. je kan er een USB trekker aan zetten etc etc.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Guys...![]()
GADGETS
Dat zijn andere dingen
Van welke pistoolmitrailleur, roterend snelvuurkanon of tank jullie een harde plassert krijgen, dat interesseert me eigenlijk geen zak. Niet alleen is het offtopic, het is ook illegaal, en dat weten jullie minstens zo goed als ik.
2.1 voor je laptop? Heb je dan een laptop met basspoort?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef Hugster het volgende:
MDA Comact volgende maand als me abbo afloopt, en Klipsch Pro Media 2.1 speakers voor me laptop
voor de rest heb ik alles wel zo'n beetjeHeb een heel goed gadget jaar achter de rug
het is niet 3 kanaals aangestuurd, het is gewoon analoog stereo inquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2.1 voor je laptop? Heb je dan een laptop met basspoort?
Anyhow, ik BLIJF TFT schermen vermijden. CRT heeft een veel hogere kwaliteit/prijs verhoging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |