ach hé, beetje uitslapen is wel gewenst op zondagquote:Op zondag 9 januari 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Xila, je ben aan de late kant
Goeiemorgen
Dingen die naar binnen kunnen zijn in het algemeen behoorlijk geilquote:Op zondag 9 januari 2005 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Ow hij kan naar binnen. Dat is wel gadety!
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkeme
"even" de PC Suite voor de P910 installeren. Heel af en toe zijn er van die momenten dat ZELFS IKZELFS SYMBIAN
Gewoon best KUT vind
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh het installeren van PC Suite ging niet echt soepelMaar goed het is gelukt. En het backuppen is nog steeds dodelijk traag
Net als ik gewend was van de Nokia 9210
Maar goed
Wel geinig even goed dat de installer nog steeds "EPOC Install" heet
Psion
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Op m'n Psion Revo werd Nijmegen al verkeerd gespeld het is in alle symbian devices nog steeds Nijmegan
![]()
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de 9210 bestaat Nijmegen niet eens
Laat je dat telkens repareren dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken sinds vorig week is het kabeltje naar het beeldscherm weeeeeeer kapot!![]()
Ik heb hem tot nu toe nog altijd laten reparerenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je dat telkens repareren dan?![]()
Wat kost dat wel?? En je blijft met jaren oud opgelapt spul zittenDe 4 MB RAM die ook 3 jaar geleden al belachelijk was, is echt niet realistisch meer. Mooi upgrade-momentje
kabelquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
?? wat gaat er nou steeds kapot?Je schermpje of je schermkabel??
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:21 schreef Geqxon het volgende:
Je bent echt een kleind kind he Dr_Flash: Alles wat jij wilt heb je
Maar ik heb dan geen weer geen MX5quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen mij zeggenJANA heeft er meer hoor, denk ik
En trouwens, iedereen die hier in GAD komt lijdt noodzakelijkerwijs aan een soort natuurlijke hebberigheidAlleen de een heeft het iets erger dan de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |