www.festivalinfo.nlquote:Jubilerend Bospop haalt Iron Maiden naar Weert
Iron Maiden uit Engeland is een van de toppers volgend jaar tijdens popfestival Bospop in Weert.
Het festival bestaat dan 25 jaar en pakt daarom groots uit. De voorverkoop voor het concert begint aanstaande zaterdag. De underground-attractie Iron Maiden werd in 1976 in Engeland opgericht. De band is met krachtige hits als 'Two Minutes to Mignight' en 'The Trooper' één van de meest invloedrijke bands uit de heavy-metalscene. Bospop is op zondag 3 juli in Weert. In totaal zullen er die dag 15 bands optreden.
www.metalfan.nlquote:Iron Maiden Op Bospop
Bospop viert in 2005 zijn 25ste verjaardag en pakt daarom groots uit! De eerste topper is bevestigd en dat is niemand minder dan de hardrockformatie Iron Maiden. Op zondag 3 juli sluit Iron Maiden Bospop 2005 af. In totaal geven er die dag 15 acts act de presence. Voorlopig zijn er voor Bospop enkel dagtickets verkrijgbaar voor zondag 3 juli. De kaarten kosten 50 euro en gaan aanstaande zaterdag 18 december in de voorverkoop.
www.ironmaiden.comquote:Het Bospop festival bestaat volgend jaar 25 jaar, en daarom pakt het groot uit. Headliner op de zondag wordt Iron Maiden. Naast deze Britse band zullen op 3 juli nog 14 andere bands op het festival in Weert optreden. Wat er op de andere dagen komt is momenteel nog onbekend. Kaarten zijn vanaf 18 december verkrijgbaar.
Bospop, Weert.quote:Maiden Rip Up Switzerland and Holland!
Maiden will play Uster-Zurich on 12th June and Weert on 3rd July... tickets go onsale Saturday 18th December!
HOLLAND - Bospop Festival, Weert
Sunday 3rd July 2005
Tickets go on sale 10 am Saturday 18th December
- Ticketsales through: Ticket Service via the bigger postoffices, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl and the wellknown pre-sale addresses.
- Ticketprice: ¤ 50.
- www.bospop.nl / www.mojo.nl
dit jaar (ja, we leven nog altijd in 2004) was het 3 dagen, volgend jaar ook weer gok ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:49 schreef T1andonly het volgende:
Is bospop maar 1 dag?
Was het vorig jaar niet 2 dagen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
dit jaar (ja, we leven nog altijd in 2004) was het 3 dagen, volgend jaar ook weer gok ik.
Dat zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie nog meer ? Judas Priest? Halloween? Of een andere uitgerangeerde - leren - nichten - rock band?
Wat zeg je dat lief.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie nog meer ? Judas Priest? Halloween? Of een andere uitgerangeerde - leren - nichten - rock band?
Wat bedoel je? Je probeert grappig te zijn bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik bedoel maar.
Je expertise is 'het proberen grappig te zijn'... Zou je niet beter iets proberen waar je wel in zou kunnen slagen?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja, dat is wel mijn expertise eigenlijk.
Oh, dat zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 18:27 schreef MaartenHG het volgende:
G#dver, waarom zo ver weg? Is dit in teken van The Early Years trouwens? Maw lekker veel klassiekers uit de Paul Di'Anno en NOTB periode?
jij was door jouw opmerkingen hierboven ook al niet meer welkom, maar toch tolereren we jequote:Op woensdag 15 december 2004 18:52 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Litpho, helaas! Door jouw opmerkingen over Limburg in irc ben jij niet meer welkom!
Neem dan ook eens een icoon!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Grappig, ik heb geen verkeerd woord over Iron Maiden gereptAlleen over slechte uitgerangeerde bandjes die je vaak op Bospop aantreft. Ik heb zelfs een cd van Maiden!
MIJN stadquote:Weert mijn stad..![]()
Megadeth zal ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 19:53 schreef thijsje123 het volgende:
Zo fucking cool gewoon!
Er gaan ook geruchten dat ac/dc en Van Halen zoude komen..
Iemand daar meer over?
[..]
MIJN stad
Eentje maar?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb zelfs een cd van Maiden!
Viel mij heel erg tegen op Arrow 2003. Niet dat de verwachtingen zo ontzettend hoog waren, maar ze ragden daar de hele set er redelijk gevoelloos doorheen.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Is Thin Lizzy nog wel wat zonder Phill? Kan het me haast niet voorstellen.......
John Sykes was er vocals bij gaan doen, naast zijn gitaarspel. Ben even kwijt wie de nieuwe bassist was.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie is de nieuwe zanger eigenlijk?
Little Feat! Willin' Wat is dat lekkere muziekquote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bospop is toch wel het festival waar veel B artiesten komen hoorDe hoofdact kost meestal geen drol en zou niet misstaan op een braderie. Maar het is verder een ontzettend gezellig festival. Ik ben vorig jaar helemaal uit mijn dak gegaan bij Little Feat als afsluiter in de tent. Buiten speelde Zucherro ter afsluiting....ik bedoel maar.
Vorig jaar stonden ook Status Quo en Deep Purple daar, dat vind ik nou niet echt B Artiesten....quote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bospop is toch wel het festival waar veel B artiesten komen hoorDe hoofdact kost meestal geen drol en zou niet misstaan op een braderie. Maar het is verder een ontzettend gezellig festival. Ik ben vorig jaar helemaal uit mijn dak gegaan bij Little Feat als afsluiter in de tent. Buiten speelde Zucherro ter afsluiting....ik bedoel maar.
noem jij uit je hoofd eens het meest recente album van Status Quo. Of meer dan 3 songtitels.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ook Status Quo en Deep Purple daar, dat vind ik nou niet echt B Artiesten....
En dat is Lemmy. Ik kom dus ook, mits Motorheadquote:Op zondag 19 december 2004 21:12 schreef D-FENS het volgende:
YESSSSS! Maiden op BosPop. Er is een God!!!!!
Wanneer wordt deze informatie dan naar buiten gebracht via de bospop site ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef RoaRRR het volgende:
En net zoals vorig jaar hier weer wat inside info van mij![]()
Slipknot staat ook vast, net als Within Temptation. Verder staat Sting vast en ook Marillion. Beth Hart!
Joe Cocker staat ook vast, net als de zanger van Supertramp (ben naam ff kwijt).
wijzigingen voorbehouden natuurlijk![]()
Gelukkig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:38 schreef RoaRRR het volgende:
Slipknot gaat niet meer door....
Juist, dus alle import stront buiten. Eigen mest eerst (en er zijn een hoop lokale kutbandjes in Limburg, de jeugd lijkt wel tijd teveel te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hoezo nu weer "gelukkig" ?!!
We hebben in Limburg last van mestoverschot. Kwam nou net zo goed van pas![]()
Vreselijk, beginnende bands hoe kan de jeugd van tegenwoordig het ons aan doen.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Juist, dus alle import stront buiten. Eigen mest eerst (en er zijn een hoop lokale kutbandjes in Limburg, de jeugd lijkt wel tijd teveel te hebben.).
Rammstein stond er vorig jaar en het jaar daarvoor ook al niet dus het is een beetje overdreven om te zeggen dat Rammstein daar "altijd" staat.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef Dion het volgende:
Maiden komt ook op Rock am Ring!
Het is een paar kilometertjes verder rijden maar dan zie je ook meteen REM, Greenday, Slayer, Marilyn Manson, Slipknot, Incubus en Maroon5 plus alles wat ik nog vergeet te noemen.
Nee, GEEN rammstein deze keer!
tis maar dat jet weet.
Vorig jaar was de regel dat een digicam tot 3 Megapixels is toegestaan...Daarboven wordt het gezien als professionele apparatuur....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Broadsword76 het volgende:
weet iemand of je een digicam mee mag nemen op het festivalterrein?
Juist en voor hun, Ironmaiden en In Extremo ga ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:00 schreef Perfect_Survivor het volgende:
We don't care what you say.... fuck you...
OVERKILL op Bospop
Neem je wel een grote handdoek mee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef Seborik het volgende:
Ik ga yvonne vergezellen. iemand moet toch op haar passen wanneer ze Bobby Blitz in actie ziet?
meen je dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:56 schreef RoaRRR het volgende:
Waarschijnlijk is Bospop voor het eerst in 25 jaar uitverkocht![]()
Vooral de zondag is erg goed gegaan in de voorverkoop....
nou, de set die ze deze tour spelen is niet langer, en als de festivals dan langer inplannen blijft er tijd over.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:00 schreef Anton het volgende:
Alleen (net als op Graspop hoorde ik?) een half uur korter dan gepland. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Jaquote:
forum? jij moet echt vaker buiten komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:43 schreef Mauzerus het volgende:
Beste band van de zondag : Porcupine TreeHoewel dat al duidelijk was voordat ze ook maar 1 voet op t forum gezet hadden
[afbeelding]
Daar zou ik wel eenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:01 schreef Tokus het volgende:
ik vroeg me gister wel af of Sharon een borstvergroting had ondergaan. Ze leek zo goed gevuld:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef nipeng het volgende:
Hoogtepunt voor mij was Mastodon. Jammer dat het geluid wat rommelig was maar dat mocht de pret niet drukken.
Ooooooooow daarom was je beledigdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vond het geluid bij mastodon eigenlijk helemaal niet zo slecht. overigens echt, sharon is echt gruwelijk lekker...
of het nu haar krimppak was of haar buste, fucking hell..
En Helena had je ook al geweigerd? jij bent echt niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef Seborik het volgende:
Ik had geweigerd. Vrouwen met vleugens en ik gaan niet samen.
Het geheim van een korset en het maken van foto's van onderafquote:Op maandag 4 juli 2005 18:01 schreef Tokus het volgende:
ik vroeg me gister wel af of Sharon een borstvergroting had ondergaan. Ze leek zo goed gevuld:
[afbeelding]
Whehequote:
Kun je toch wel ff overtiepenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Whehe
maar het is niet zo'n heel groot stuk hoor. Meer zovan: wow het was eingelijk wel HEEL erg vetmaar dan in een paar zinnen.
"De ze zijn.net zo beweeglijk als in 1985"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/fok/Picture.jpg
toet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |