Daar zou ik wel eenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:01 schreef Tokus het volgende:
ik vroeg me gister wel af of Sharon een borstvergroting had ondergaan. Ze leek zo goed gevuld:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef nipeng het volgende:
Hoogtepunt voor mij was Mastodon. Jammer dat het geluid wat rommelig was maar dat mocht de pret niet drukken.
Ooooooooow daarom was je beledigdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vond het geluid bij mastodon eigenlijk helemaal niet zo slecht. overigens echt, sharon is echt gruwelijk lekker...
of het nu haar krimppak was of haar buste, fucking hell..
En Helena had je ook al geweigerd? jij bent echt niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef Seborik het volgende:
Ik had geweigerd. Vrouwen met vleugens en ik gaan niet samen.
Het geheim van een korset en het maken van foto's van onderafquote:Op maandag 4 juli 2005 18:01 schreef Tokus het volgende:
ik vroeg me gister wel af of Sharon een borstvergroting had ondergaan. Ze leek zo goed gevuld:
[afbeelding]
Whehequote:
Kun je toch wel ff overtiepenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Whehe
maar het is niet zo'n heel groot stuk hoor. Meer zovan: wow het was eingelijk wel HEEL erg vetmaar dan in een paar zinnen.
"De ze zijn.net zo beweeglijk als in 1985"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/fok/Picture.jpg
toet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |