www.festivalinfo.nlquote:Jubilerend Bospop haalt Iron Maiden naar Weert
Iron Maiden uit Engeland is een van de toppers volgend jaar tijdens popfestival Bospop in Weert.
Het festival bestaat dan 25 jaar en pakt daarom groots uit. De voorverkoop voor het concert begint aanstaande zaterdag. De underground-attractie Iron Maiden werd in 1976 in Engeland opgericht. De band is met krachtige hits als 'Two Minutes to Mignight' en 'The Trooper' één van de meest invloedrijke bands uit de heavy-metalscene. Bospop is op zondag 3 juli in Weert. In totaal zullen er die dag 15 bands optreden.
www.metalfan.nlquote:Iron Maiden Op Bospop
Bospop viert in 2005 zijn 25ste verjaardag en pakt daarom groots uit! De eerste topper is bevestigd en dat is niemand minder dan de hardrockformatie Iron Maiden. Op zondag 3 juli sluit Iron Maiden Bospop 2005 af. In totaal geven er die dag 15 acts act de presence. Voorlopig zijn er voor Bospop enkel dagtickets verkrijgbaar voor zondag 3 juli. De kaarten kosten 50 euro en gaan aanstaande zaterdag 18 december in de voorverkoop.
www.ironmaiden.comquote:Het Bospop festival bestaat volgend jaar 25 jaar, en daarom pakt het groot uit. Headliner op de zondag wordt Iron Maiden. Naast deze Britse band zullen op 3 juli nog 14 andere bands op het festival in Weert optreden. Wat er op de andere dagen komt is momenteel nog onbekend. Kaarten zijn vanaf 18 december verkrijgbaar.
Bospop, Weert.quote:Maiden Rip Up Switzerland and Holland!
Maiden will play Uster-Zurich on 12th June and Weert on 3rd July... tickets go onsale Saturday 18th December!
HOLLAND - Bospop Festival, Weert
Sunday 3rd July 2005
Tickets go on sale 10 am Saturday 18th December
- Ticketsales through: Ticket Service via the bigger postoffices, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl and the wellknown pre-sale addresses.
- Ticketprice: ¤ 50.
- www.bospop.nl / www.mojo.nl
dit jaar (ja, we leven nog altijd in 2004) was het 3 dagen, volgend jaar ook weer gok ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:49 schreef T1andonly het volgende:
Is bospop maar 1 dag?
Was het vorig jaar niet 2 dagen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
dit jaar (ja, we leven nog altijd in 2004) was het 3 dagen, volgend jaar ook weer gok ik.
Dat zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie nog meer ? Judas Priest? Halloween? Of een andere uitgerangeerde - leren - nichten - rock band?
Wat zeg je dat lief.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie nog meer ? Judas Priest? Halloween? Of een andere uitgerangeerde - leren - nichten - rock band?
Wat bedoel je? Je probeert grappig te zijn bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik bedoel maar.
Je expertise is 'het proberen grappig te zijn'... Zou je niet beter iets proberen waar je wel in zou kunnen slagen?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja, dat is wel mijn expertise eigenlijk.
Oh, dat zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 18:27 schreef MaartenHG het volgende:
G#dver, waarom zo ver weg? Is dit in teken van The Early Years trouwens? Maw lekker veel klassiekers uit de Paul Di'Anno en NOTB periode?
jij was door jouw opmerkingen hierboven ook al niet meer welkom, maar toch tolereren we jequote:Op woensdag 15 december 2004 18:52 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Litpho, helaas! Door jouw opmerkingen over Limburg in irc ben jij niet meer welkom!
Neem dan ook eens een icoon!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Grappig, ik heb geen verkeerd woord over Iron Maiden gereptAlleen over slechte uitgerangeerde bandjes die je vaak op Bospop aantreft. Ik heb zelfs een cd van Maiden!
MIJN stadquote:Weert mijn stad..![]()
Megadeth zal ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 19:53 schreef thijsje123 het volgende:
Zo fucking cool gewoon!
Er gaan ook geruchten dat ac/dc en Van Halen zoude komen..
Iemand daar meer over?
[..]
MIJN stad
Eentje maar?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb zelfs een cd van Maiden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |