Altijd datzelfde, op hoge toon gebezigde argument: "jij liegt want islam is vrede".quote:Op woensdag 15 december 2004 23:40 schreef evert het volgende:
heb je haar zondag voor een week bij de NMO gezien? hoe ze werd behandeld door de andere vrouwen, dat was pas onbeschoft. NIet eens willen luisteren naar wat ze te vertellen had, al op voorhand zeggen dat ze niets van zo een afvallige wilden aannemen.
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:40 schreef evert het volgende:
[..]
heb je haar zondag voor een week bij de NMO gezien? hoe ze werd behandeld door de andere vrouwen, dat was pas onbeschoft. NIet eens willen luisteren naar wat ze te vertellen had, al op voorhand zeggen dat ze niets van zo een afvallige wilden aannemen.
Ach, ik vraag mij daarentegen echt af wanneer mensen nu eens consequent zijn en het gewoon eens óf over de Islam, óf over de extremistische Islam gaan hebben. Maar ik vermoed dat het gewoon, bijvoorbeeld, wat meer stemen trekt als je die nuance weg laat.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of het sprookjesboek nou door Adolf of Mohammed is geschreven, het blijft een gevaarlijk verhaal. Ik vind de extremistische islam in potentieel net zo gevaarlijk. Maar hoe ver moet het komen voordat men dat inziet?
Dus onfatsoenlijk gedrag jegens AHA is "eigen schuld dikke bult"?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:43 schreef huggy_bear het volgende:
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.
Duidelijkquote:Volgens mij geef ik in mijn OP aan hoe ze zich onttrekt aan haar taken als volksvertegenwoordiger.
quote:Dit klinkt als een getuigenverklaring, maar zal het wel niet zijn. Fraaie boel zal het zijn daar in Den Haag als het aan jou ligt. Het werk van de kamerleden is heus wel gedefinieerd.
en dan ga jij AHA beschuldigen van 'kortzichtigheid' en nu deze andere dames in het panel hetzelfde gedrag vertoonden, is het ineens goed? Lekker selectieve verontwaardiging!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:43 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")quote:Op woensdag 15 december 2004 23:41 schreef evert het volgende:
[..]
gezien jouw openingspost, jij ook niet....
Volgens mij begon jij er overquote:Op woensdag 15 december 2004 23:44 schreef ExTec het volgende:
Dan kan ik niet meer doen dan je aan te raden het ens uit te zoeken
T'is namelijk listig discusieren als je niet echt weet waar je het over hebt.
1. Je legt mij woorden in de mond die ik NOOIT heb gebruikt ("kortzichtigheid");quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef evert het volgende:
en dan ga jij AHA beschuldigen van 'kortzichtigheid' en nu deze andere dames in het panel hetzelfde gedrag vertoonden, is het ineens goed? Lekker selectieve verontwaardiging!
zozozoquote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")
2. Ga je nog iets zinnigs bijdragen aan dit topic?
Ander kun je misschien beter gaan posten in ONZ of KLB! Je hebt al 3 posts geplaatst alleen nog maar zitten janken over anderen users.
en dit is wederom een van de vele 'bash AHA en Wilders topics... hoe je die kan herkennen ? gewoon het aantal klonen tellen en de vooringenomen positie bij de OP....quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")
2. Ga je nog iets zinnigs bijdragen aan dit topic?
Ander kun je misschien beter gaan posten in ONZ of KLB! Je hebt al 3 posts geplaatst alleen nog maar zitten janken over anderen users.
Ja, dat klopt,quote:Op woensdag 15 december 2004 23:49 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij er over
jij schreef:quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Je legt mij woorden in de mond die ik NOOIT heb gebruikt ("kortzichtigheid");
quote:3. Jij duidt op "voor" en "tegen" in het debat over islam, waar ik uitsluitend een oordeel heb gegeven over haar functioneren als volksvertegenwoordiger (wat ze niet is, ze is activiste);
zo, wil je moderator worden? dat maak ik toevallig zelf uit, of ik hier inhoudelijk iets wil posten. het is hier democratie, je mag binnen de vastgestelde grenzen zeggen wat je wil. Net als dat een Kamerlid als AHA dat mag doen.quote:5. Als je niet inhoudelijke wilt (of kunt) reageren op de post BLIJF DAN WEG UIT DIT TOPIC
Stel je niet zo aan. Hoe oud ben je? 6?quote:
Zinnig is inhoudelijk reageren op de OP.quote:jij die gaat bepalen of iets zinnig is.
Nogmaals waarom maak je je hier druk over. Ten tweede noem je dat "jezelf nader verklaren" of moet ik daarvan ook de definitie plaatsen.quote:jIk begin niet mensen aan te vallen over hun spelling en dat ze niet goed zouden scoren bij het Nationaal Dictee. In jouw openingspost: ze herhaald alleen... etc.
Dan is elk reactie in een specifiek topic die jou niet aan staat een vorm van selectieve verontwaardiging (echt dat zeg je hierboven). Ik zou zeggen als je dat dwars zit dan moet je een topic openen over dat SP kamerlid.quote:jouw verontwaardiging is selectief. omdat het AHA is. zie ook jouw reactie op het optreden van AHA bij de NMO.
ik heb nog nooit iemand een post zien doen over een SP Kamerlid die al 9 maanden niet in de kamer aanwezig is geweest. niemand vraagt zich af of dit Kamerlid wel functioneert.
In haar eigen tijd wel jaquote:...dus AHA mag in haar eigen tijd gerust aan een boek of film werken.
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:07 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hoe oud ben je? 6?
[..]
Zinnig is inhoudelijk reageren op de OP.
Niet zinnig is je druk maken over mijn reacties op andere posters die ook offtopic reageerden en/of een user aanvallen zonder inhoudelijk te reageren.
[..]
Wil je dit letterlijke citaat even aanhalen dan (geen zin om tussen alle posts te gaan zoeken)quote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef ExTec het volgende:
Terwijl je toegeeft dat je van veronderstellingen uitgaat
Dus jij kunt gedachten lezen?quote:Je denkt letterlijk: "Ik denk dat een kamerlid dat en dat en dat moet doen. Hey, dat doet ze niet, ze is een slecht politicus"
dat toontje is wel heel herkenbaar.. als je wat langer in POL verblijft herken je ze wel..quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef evert het volgende:
[..]
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.
ik reageer simpelweg op je OP en geef aan dat ik het niet met je stelling eens ben dan AHA een slecht politica is. Omdat je redenatie niet klopt in mijn optiek.
Maar op die inhoudelijke reactie wil je (begrijpelijk?) niet ingaan.
1. Het is jouw perceptie dat mijn toon agressief is. Waar komt dat uit voort? Angst? Waarvoor?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef evert het volgende:
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.
Nee, je plaatst eerst een aantal posts die helemaal niets bijdragen aan de discussie en vervolgens bekritiseer je mijn OP op taalvauten omdat ik een aantal offtopic poster aanspreek, waar jij je blijkbaar druk om maakt. Dat is niet inhoudelijk reageren. Nu begint het ergens op te lijken dat wel.quote:ik reageer simpelweg op je OP en geef aan dat ik het niet met je stelling eens ben dan AHA een slecht politica is. Omdat je redenatie niet klopt in mijn optiek.
Inderdaad, dat toontje van populisten en opportunisten. Daar heb ik ook zo'n hekel aan ...quote:Op donderdag 16 december 2004 00:14 schreef Koos Voos het volgende:
dat toontje is wel heel herkenbaar.. als je wat langer in POL verblijft herken je ze wel..![]()
voor de laatste keer, jij vond het blijkbaar een belangrijk argument dat je erover begon.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:21 schreef huggy_bear het volgende:
Nee, je plaatst eerst een aantal posts die helemaal niets bijdragen aan de discussie en vervolgens bekritiseer je mijn OP op taalvauten omdat ik een aantal offtopic poster aanspreek, waar jij je blijkbaar druk om maakt. Dat is niet inhoudelijk reageren. Nu begint het ergens op te lijken dat wel.
'achterlijk als in '' achtergebleven' oftewel nog niet de verlichting ondergaan. vind je het dan nog steeds zo een vreemde zin?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:27 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Je weet wel: "Either you're with us of you're against us" of "De islam is een achterlijk geloof" en ook al lang niets meer gehoord uit het repetoire van Pim![]()
Het ging me om de quote niet wat ik van de islam vind. Daar heb ik hier nog helemaal niets over gezegd. Ik vind "achtergebleven" trouwens wel een beter te verdedigen invulling ja (maar nu zul je mel van Wouter Bos-achtige draaikonterij gaan beschuldigen, terwijl ik helemaal geen uitspraak wil doen over de Islam).quote:Op donderdag 16 december 2004 00:29 schreef evert het volgende:
[..]
'achterlijk als in '' achtergebleven' oftewel nog niet de verlichting ondergaan. vind je het dan nog steeds zo een vreemde zin?
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:27 schreef evert het volgende:
[..]
voor de laatste keer, jij vond het blijkbaar een belangrijk argument dat je erover begon.
steek eerst eens de hand in eigen boezem. wie kaatst, moet de bal verwachten....
en nu graag je inhoudelijke reactie, want die mis ik nog.
je gaf wel aan een hekel aan dit soort uitspraken te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:32 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Het ging me om de quote niet wat ik van de islam vind. Daar heb ik hier nog helemaal niets over gezegd. Ik vind "achtergebleven" trouwens wel een beter te verdedigen invulling ja (maar nu zul je mel van Wouter Bos-achtige draaikonterij gaan beschuldigen, terwijl ik helemaal geen uitspraak wil doen over de Islam).
Eenschquote:Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef evert het volgende:
[..]
je gaf wel aan een hekel aan dit soort uitspraken te hebben.
overigens, het is absoluut geen wouter bos invullling hoor. al heel snel na het interview met de gewraakte uitspraak 'achterlijk' is duidelijk geworden dat deze woordkeus is ingegeven door het slechts een relatief beperkt aantal jaren gebruiken van de Nederlandse taal. en dat 'achterlijk' gelezen moet worden als 'achtergebleven'.
Dit onderschrijft mijn stelling dat, door de manier waarop AHA's boodschap was verpakt (naakte vrouwen met koranteksten) ertoe geleid heeft dat de moslims en moslima's dusdanig beledigd zijn dat de boodschap van 'Submission' door geen enkele moslim wordt opgepikt doordat iedereen al beledigd was voordat de film halverwege was. Erg jammer want de boodschap was prima. Alleen die verpakking he...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:40 schreef evert het volgende:
[..]
wees dan ook reëel en geef gelijk aan dat het kortzichtig van beide kanten is. ik bedoel, als ik jouw mening volg, dan geldt ie toch zeker naar beide kanten.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Dit onderschrijft mijn stelling dat, door de manier waarop AHA's boodschap was verpakt (naakte vrouwen met koranteksten) ertoe geleid heeft dat de moslims en moslima's dusdanig beledigd zijn dat de boodschap van 'Submission' door geen enkele moslim wordt opgepikt doordat iedereen al beledigd was voordat de film halverwege was. Erg jammer want de boodschap was prima. Alleen die verpakking he...
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie, maar zal wel tevergeefs zijn....quote:
Dat is het zeker!!! Maar je ziet 1 ding over het hoofd vind ik: Ayaan komt ZELF uit de moslimwereld en kon daarom als geen ander weten wat de reactie op haar filmpje ging zijn. Ze kon op haar klompen aan voelen komen dat mensen zwaar over de zeik zouden gaan zijn lang voordat het kwartje dat de film uitdraagt gevallen zou zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:52 schreef evert het volgende:
[..]
wees dan ook reëel en geef gelijk aan dat het kortzichtig van beide kanten is.
dat laatste is een veronderstelling die je zelf maakt en op geen enkel feit gebaseerd is.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zou een submission 2 nou eigenlijk moeten bereiken? Volgens mij heeft 1 er alleen maar voor gezorgd dat er een discussie op gang kwam. Maar of dit iets bijdraagt aan de 'goeie zaak' van AHA betwijfel ik.
Ik zie dan ook het nut niet in van sub2. Al helemaal niet omdat het er op dit moment mede voor zorgt dat zij haar taak als volksvertegenwoordigster niet uitvoert op dit moment.
welke politicus heeft tijd om essays te schrijven, boeken te schrijven, lid van raad van advies van masterfoods te zijn (verlaat, pvda, betaald), redacteur tijdschrift sociale sector (tonkens, groen links), voorzitter KNWU (atsma, cda)?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:22 schreef PLAE@ het volgende:
Dat ze haar taken niet uitvoert? Dat is geen veronderstelling maar een feit.
Ze is niet bij vergaderingen aanwezig.
Ok correctie. Ze voert haar taak tenminste niet volledig uit.
Men mag mij hier trouwens wel vertellen welk kamerlid tijd heeft om een film te gaan maken naast het drukke bestaan als kamerlid (geen volgens mij uitgezonder Zalm met z'n figurantenrolletje)
er komt ook geen shouf shouf habibi deel 2, ook dat wordt niet gedurfd.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:25 schreef TheMarco het volgende:
Ik geloof er niets van dat submission 2 er ooit komt. Welke gek gaat zich nu voor die kar laten spannen ...? (qua regie dus)
ik denk dat kamer op 1e plaats komt. en momenteel dat even niet kan of dat ze het gewoon nog niet durft. en omdat ik niet precies de exacte bedreigingen weet, kan ik daar geen oordeel over geven.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
Daar heb je gelijk in Evert.
En eigenlijk ben ik daar ook wel van op de hoogte.
Maar komt voor haar de kamer op de 1e plaats of is dat die film?
En ik vind de bedreigingen zeker geen goede reden om niet in de kamer op te komen dagen.
Als er nooit veel ophef over was geweest, was er hoe dan ook geen vervolg gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:30 schreef evert het volgende:
[..]
er komt ook geen shouf shouf habibi deel 2, ook dat wordt niet gedurfd.
is toch triest dat dit niet meer kan in Nederland?
ik ben geen filmmaker. maar zeg, bijv. op Fok, nog steeds wat ik denk. is alleen wat anonieme. en die filmmakers zeggen het zelf, het zijn hun woorden.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:40 schreef bofneger het volgende:
[..]
Als er nooit veel ophef over was geweest, was er hoe dan ook geen vervolg gekomen.
Wie zegt overigens dat het niet meer kan in Nederland? Als jij wil, kan jij het doen. Je bent vrij genoeg.
maar misschien durf je niet
als er nu een concreet gevaar is, is dat er over 5 jaar nog.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:34 schreef evert het volgende:
[..]
ik denk dat kamer op 1e plaats komt. en momenteel dat even niet kan of dat ze het gewoon nog niet durft. en omdat ik niet precies de exacte bedreigingen weet, kan ik daar geen oordeel over geven.
jij en ik weten niet hoe concreet de bedreigingen zijn.
Wat een gelul. Hirsi Ali is met voorkeurstemmen in de Tweede Kamer gekomen. Ze hoeft jou niet te vertegenwoordigen, alleen de ongeveer 35.000 mensen die op haar hebben gestemd. Activisme en Tweede Kamer lid sluiten elkaar niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:24 schreef huggy_bear het volgende:
Ayaan Hirsi Ali is een slecht politica, omdat:
1.Ze haar positie als volksvertegenwoordiger misbruikt door zich als activiste (*) op te stellen;
Hirsi Ali heb ik echter diverse malen in discussie programma's gezien, deze programma's zijn bedoelt om het publiek een keuze te laten maken. Niet om de deelnemers aan de discussie van mening te laten veranderen. Ik heb haar wel degelijk tegenargumenten aan horen dragen, waarschijnlijk heb je niet goed geluisterd.quote:2.Ze weigert in debat te gaan met personen met een tegengestelde mening (lees: ze herhaald alleen haar eigen standpunt, in plaats van te antwoorden op de vraag of tegenargumenten aan te dragen);
Verander jij altijd van mening als iemand het niet met je eens is? Ze zoekt de confrontatie op. Dat is misschien niet jouw stijl, maar blijkbaar wel haar stijl. Uitspraken als minachting, zijn nogal subjectief.quote:3.Haar houding ten opzichte van anderen getuigd van een ongeïnteresseerde minachting ten opzichte van personen die niet achter haar (activisten!) mening staan;
Sinds wanneer verblijven mensen vrijwillig op een onderduikadres? Ik ben blij dat ze zo gedreven is en nog bezig is met haar werk. Er zijn genoeg Tweede Kamerleden die veel minder doen voor hetzelfde geld. Ze mag toch doorwerken? Je kunt ook doorwerken als je je gezicht niet in de Tweede Kamer laat zien. Ze zit niet in de WAO!quote:4.Ze vrijwillig op een onderduikadres verblijft, alwaar zij een boek schrijft en zou werken aan Submission 2, en dus blijkbaar geestelijke en fysiek in staat is om haar betaalde ambt als volksvertegenwoordiger uit te oefen, maar dit weigert;
Kun jij 75 van de 150 Tweede Kamerleden opnoemen? Ik haal het niet, vrees ik. Tweespalt wordt niet gecreeerd door Hirsi Ali, dan overschat je haar. Ze weet de zere plek goed te vinden, dat kun je als onprettig ervaren, maar ze maakt niet iets, wat niet aanwezig is. Hirsi Ali heeft meer gepresteerd dan mening Tweede Kamerlid.quote:5. Ze behalve tweespalt in de samenleving nog geen zinvolle invulling aan haar ambt als volksvertegenwoordiger heeft kunnen geven (ik heb er geen kunnen bedenken/vinden).
Ayaan was volgens mij een politicus en is nu ineens filmmaker?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:42 schreef evert het volgende:
[..]
ik ben geen filmmaker. maar zeg, bijv. op Fok, nog steeds wat ik denk. is alleen wat anonieme. en die filmmakers zeggen het zelf, het zijn hun woorden.
Check eens ff het tijdstip van je post. Sommige mensen moeten 's morgens gewoon weer werken hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef evert het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie, maar zal wel tevergeefs zijn....
Ging het over AHA en haar afwezigheid waardoor ze volgens mij haar werk niet goed doet en volgens jou hoeft dat niet want ze heeft geen verplichting tot aanwezigheid en mag in haar eigen tijd doen wat ze wil?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef evert het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie, maar zal wel tevergeefs zijn....
Goh, SCH weer een nieuw kloontjequote:
Dus je geeft in je eerste reactie al toe geen donder te snappen van de werking van onze democratie.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:45 schreef Tarak het volgende:
Ze hoeft jou niet te vertegenwoordigen, alleen de ongeveer 35.000 mensen die op haar hebben gestemd.
Leuke one-liner, maar raakt kant nog wal. Frans Weinglass zal blij zijn dit te vernemen.quote:
Activisme en Tweede Kamer lid sluiten elkaar niet uit.
Discussieprogramma's zijn bedoeld om mensen een keuze te laten maken. Daar zullen BvD, NOVA en Netwerk etc blij mee zijn om dat te vernemen. Ook Van Dam zal van zijn stoel sukkelen: "Ooh, shit ik ben al jaren bezig om mensen elke zaterdag-avond een keuze te laten maken! Had Tarak dat maar eerder gezegd."quote:Hirsi Ali heb ik echter diverse malen in discussie programma's gezien, deze programma's zijn bedoelt om het publiek een keuze te laten maken. Niet om de deelnemers aan de discussie van mening te laten veranderen.
Zeg ik ook niet dat ze dat nooit doet. Centraal gaat get gaat trouwens over haar functioneren als politica (volksvertegenwoordiger).quote:Ik heb haar wel degelijk tegenargumenten aan horen dragen, waarschijnlijk heb je niet goed geluisterd.
Niemand zegt dat ze objectief moeten zijn. "Minachting" is mijn perceptie van haar houding en reageren.quote:Uitspraken als minachting, zijn nogal subjectief.
Klopt helemaal. Waarom dwaalt iedereen altijd af naar dit spoor?quote:Ik ben blij dat ze zo gedreven is en nog bezig is met haar werk. Er zijn genoeg Tweede Kamerleden die veel minder doen voor hetzelfde geld. Ze mag toch doorwerken? Je kunt ook doorwerken als je je gezicht niet in de Tweede Kamer laat zien.
Klopt ze schrijft een boek op haar al dan niet vrijwillig verkozen onderduikadres. Dat zegt ze zelf. Tevens zou ze werken aan Submission 2 (wie gaat dit trouwens durven verfilmen). Je zegt het zelf al ze zit niet in de WAO (of ziektewet) en heeft dus de verplichting inspanning te verrichten als volksvertegenwoordiger.quote:Ze zit niet in de WAO!
Ze is 1 van de katalysatoren heb ik gezegd eerder in dit topic. Ik zie haar niet als feeks die als enige doel heeft tweespalt te zaaien, maar ze heeft er mede aan bijgedragen. Maar dat is wederom terzijde van de OP (dat ze een slecht politica) is. Waarom lijken velen op dit forum zo "blij" te zijn met die verwijdering die is ontstaan in de maatschappij?quote:Tweespalt wordt niet gecreeerd door Hirsi Ali, dan overschat je haar.
Geloof me dat vrouwenbesnijdenis de grootste gemenedeler van de nederlandse bevolking geen ene reet interesseerd.quote:Ze weet de zere plek goed te vinden, dat kun je als onprettig ervaren, maar ze maakt niet iets, wat niet aanwezig is.
Mijn vraag in de OP was: wat dan?quote:Hirsi Ali heeft meer gepresteerd dan mening Tweede Kamerlid.
Het tweede deel is wat suggestief, maar in het eerste gedeelte kan ik me vinden.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:46 schreef bofneger het volgende:
Zo is Ayaan imo niet een ware liberalist, maar een oppurtunist, die haar jeugdttrauma's publiekelijk van zich af wil schudden.
Op deze onzin reageer ik liever niet, maar goed. Lees aub de OP nog eens en als je dat dan nog vindt dan kan ik het ook niet helpenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:32 schreef ikkemem het volgende:
Het zoveelste topic over hoe maken we Ayaan kapot.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |