Altijd datzelfde, op hoge toon gebezigde argument: "jij liegt want islam is vrede".quote:Op woensdag 15 december 2004 23:40 schreef evert het volgende:
heb je haar zondag voor een week bij de NMO gezien? hoe ze werd behandeld door de andere vrouwen, dat was pas onbeschoft. NIet eens willen luisteren naar wat ze te vertellen had, al op voorhand zeggen dat ze niets van zo een afvallige wilden aannemen.
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:40 schreef evert het volgende:
[..]
heb je haar zondag voor een week bij de NMO gezien? hoe ze werd behandeld door de andere vrouwen, dat was pas onbeschoft. NIet eens willen luisteren naar wat ze te vertellen had, al op voorhand zeggen dat ze niets van zo een afvallige wilden aannemen.
Ach, ik vraag mij daarentegen echt af wanneer mensen nu eens consequent zijn en het gewoon eens óf over de Islam, óf over de extremistische Islam gaan hebben. Maar ik vermoed dat het gewoon, bijvoorbeeld, wat meer stemen trekt als je die nuance weg laat.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of het sprookjesboek nou door Adolf of Mohammed is geschreven, het blijft een gevaarlijk verhaal. Ik vind de extremistische islam in potentieel net zo gevaarlijk. Maar hoe ver moet het komen voordat men dat inziet?
Dus onfatsoenlijk gedrag jegens AHA is "eigen schuld dikke bult"?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:43 schreef huggy_bear het volgende:
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.
Duidelijkquote:Volgens mij geef ik in mijn OP aan hoe ze zich onttrekt aan haar taken als volksvertegenwoordiger.
quote:Dit klinkt als een getuigenverklaring, maar zal het wel niet zijn. Fraaie boel zal het zijn daar in Den Haag als het aan jou ligt. Het werk van de kamerleden is heus wel gedefinieerd.
en dan ga jij AHA beschuldigen van 'kortzichtigheid' en nu deze andere dames in het panel hetzelfde gedrag vertoonden, is het ineens goed? Lekker selectieve verontwaardiging!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:43 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
"An eye for an eye" heet dat, dat krijg je als je zelf een van de katalysatoren van de verdere verwijdering in onze maatschappij wilt zijn.
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")quote:Op woensdag 15 december 2004 23:41 schreef evert het volgende:
[..]
gezien jouw openingspost, jij ook niet....
Volgens mij begon jij er overquote:Op woensdag 15 december 2004 23:44 schreef ExTec het volgende:
Dan kan ik niet meer doen dan je aan te raden het ens uit te zoeken
T'is namelijk listig discusieren als je niet echt weet waar je het over hebt.
1. Je legt mij woorden in de mond die ik NOOIT heb gebruikt ("kortzichtigheid");quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef evert het volgende:
en dan ga jij AHA beschuldigen van 'kortzichtigheid' en nu deze andere dames in het panel hetzelfde gedrag vertoonden, is het ineens goed? Lekker selectieve verontwaardiging!
zozozoquote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")
2. Ga je nog iets zinnigs bijdragen aan dit topic?
Ander kun je misschien beter gaan posten in ONZ of KLB! Je hebt al 3 posts geplaatst alleen nog maar zitten janken over anderen users.
en dit is wederom een van de vele 'bash AHA en Wilders topics... hoe je die kan herkennen ? gewoon het aantal klonen tellen en de vooringenomen positie bij de OP....quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Verklaar je nader ("Ik vind iets, maar ik zeg lekker niet wat")
2. Ga je nog iets zinnigs bijdragen aan dit topic?
Ander kun je misschien beter gaan posten in ONZ of KLB! Je hebt al 3 posts geplaatst alleen nog maar zitten janken over anderen users.
Ja, dat klopt,quote:Op woensdag 15 december 2004 23:49 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij er over
jij schreef:quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
1. Je legt mij woorden in de mond die ik NOOIT heb gebruikt ("kortzichtigheid");
quote:3. Jij duidt op "voor" en "tegen" in het debat over islam, waar ik uitsluitend een oordeel heb gegeven over haar functioneren als volksvertegenwoordiger (wat ze niet is, ze is activiste);
zo, wil je moderator worden? dat maak ik toevallig zelf uit, of ik hier inhoudelijk iets wil posten. het is hier democratie, je mag binnen de vastgestelde grenzen zeggen wat je wil. Net als dat een Kamerlid als AHA dat mag doen.quote:5. Als je niet inhoudelijke wilt (of kunt) reageren op de post BLIJF DAN WEG UIT DIT TOPIC
Stel je niet zo aan. Hoe oud ben je? 6?quote:
Zinnig is inhoudelijk reageren op de OP.quote:jij die gaat bepalen of iets zinnig is.
Nogmaals waarom maak je je hier druk over. Ten tweede noem je dat "jezelf nader verklaren" of moet ik daarvan ook de definitie plaatsen.quote:jIk begin niet mensen aan te vallen over hun spelling en dat ze niet goed zouden scoren bij het Nationaal Dictee. In jouw openingspost: ze herhaald alleen... etc.
Dan is elk reactie in een specifiek topic die jou niet aan staat een vorm van selectieve verontwaardiging (echt dat zeg je hierboven). Ik zou zeggen als je dat dwars zit dan moet je een topic openen over dat SP kamerlid.quote:jouw verontwaardiging is selectief. omdat het AHA is. zie ook jouw reactie op het optreden van AHA bij de NMO.
ik heb nog nooit iemand een post zien doen over een SP Kamerlid die al 9 maanden niet in de kamer aanwezig is geweest. niemand vraagt zich af of dit Kamerlid wel functioneert.
In haar eigen tijd wel jaquote:...dus AHA mag in haar eigen tijd gerust aan een boek of film werken.
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:07 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hoe oud ben je? 6?
[..]
Zinnig is inhoudelijk reageren op de OP.
Niet zinnig is je druk maken over mijn reacties op andere posters die ook offtopic reageerden en/of een user aanvallen zonder inhoudelijk te reageren.
[..]
Wil je dit letterlijke citaat even aanhalen dan (geen zin om tussen alle posts te gaan zoeken)quote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef ExTec het volgende:
Terwijl je toegeeft dat je van veronderstellingen uitgaat
Dus jij kunt gedachten lezen?quote:Je denkt letterlijk: "Ik denk dat een kamerlid dat en dat en dat moet doen. Hey, dat doet ze niet, ze is een slecht politicus"
dat toontje is wel heel herkenbaar.. als je wat langer in POL verblijft herken je ze wel..quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef evert het volgende:
[..]
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.
ik reageer simpelweg op je OP en geef aan dat ik het niet met je stelling eens ben dan AHA een slecht politica is. Omdat je redenatie niet klopt in mijn optiek.
Maar op die inhoudelijke reactie wil je (begrijpelijk?) niet ingaan.
1. Het is jouw perceptie dat mijn toon agressief is. Waar komt dat uit voort? Angst? Waarvoor?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef evert het volgende:
ach, in ieder geval veel ouder en veel meer levenservaring, daarom hou ik niet van dat agressieve toontje. alsof jij gaat bepalen wat zinnig is of niet.
Nee, je plaatst eerst een aantal posts die helemaal niets bijdragen aan de discussie en vervolgens bekritiseer je mijn OP op taalvauten omdat ik een aantal offtopic poster aanspreek, waar jij je blijkbaar druk om maakt. Dat is niet inhoudelijk reageren. Nu begint het ergens op te lijken dat wel.quote:ik reageer simpelweg op je OP en geef aan dat ik het niet met je stelling eens ben dan AHA een slecht politica is. Omdat je redenatie niet klopt in mijn optiek.
Inderdaad, dat toontje van populisten en opportunisten. Daar heb ik ook zo'n hekel aan ...quote:Op donderdag 16 december 2004 00:14 schreef Koos Voos het volgende:
dat toontje is wel heel herkenbaar.. als je wat langer in POL verblijft herken je ze wel..![]()
voor de laatste keer, jij vond het blijkbaar een belangrijk argument dat je erover begon.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:21 schreef huggy_bear het volgende:
Nee, je plaatst eerst een aantal posts die helemaal niets bijdragen aan de discussie en vervolgens bekritiseer je mijn OP op taalvauten omdat ik een aantal offtopic poster aanspreek, waar jij je blijkbaar druk om maakt. Dat is niet inhoudelijk reageren. Nu begint het ergens op te lijken dat wel.
'achterlijk als in '' achtergebleven' oftewel nog niet de verlichting ondergaan. vind je het dan nog steeds zo een vreemde zin?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:27 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Je weet wel: "Either you're with us of you're against us" of "De islam is een achterlijk geloof" en ook al lang niets meer gehoord uit het repetoire van Pim![]()
Het ging me om de quote niet wat ik van de islam vind. Daar heb ik hier nog helemaal niets over gezegd. Ik vind "achtergebleven" trouwens wel een beter te verdedigen invulling ja (maar nu zul je mel van Wouter Bos-achtige draaikonterij gaan beschuldigen, terwijl ik helemaal geen uitspraak wil doen over de Islam).quote:Op donderdag 16 december 2004 00:29 schreef evert het volgende:
[..]
'achterlijk als in '' achtergebleven' oftewel nog niet de verlichting ondergaan. vind je het dan nog steeds zo een vreemde zin?
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:27 schreef evert het volgende:
[..]
voor de laatste keer, jij vond het blijkbaar een belangrijk argument dat je erover begon.
steek eerst eens de hand in eigen boezem. wie kaatst, moet de bal verwachten....
en nu graag je inhoudelijke reactie, want die mis ik nog.
je gaf wel aan een hekel aan dit soort uitspraken te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:32 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Het ging me om de quote niet wat ik van de islam vind. Daar heb ik hier nog helemaal niets over gezegd. Ik vind "achtergebleven" trouwens wel een beter te verdedigen invulling ja (maar nu zul je mel van Wouter Bos-achtige draaikonterij gaan beschuldigen, terwijl ik helemaal geen uitspraak wil doen over de Islam).
Eenschquote:Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef evert het volgende:
[..]
je gaf wel aan een hekel aan dit soort uitspraken te hebben.
overigens, het is absoluut geen wouter bos invullling hoor. al heel snel na het interview met de gewraakte uitspraak 'achterlijk' is duidelijk geworden dat deze woordkeus is ingegeven door het slechts een relatief beperkt aantal jaren gebruiken van de Nederlandse taal. en dat 'achterlijk' gelezen moet worden als 'achtergebleven'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |