Precies. Hij moet doen wat hem zelf het beste lijkt. Nog een lastige keuze ook, zou niet met die jongen willen ruilen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:37 schreef SCH het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit voor welk land hij kiest - het is zijn keuze en hij is niemand wat verplicht.
Dylan Dog had het over 1 januari.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland.
Als hij verstandig is wel.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat hij voor Turkije kiest.
*handen in elkaar vouwt en omhoog kijkt*quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:08 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag zegt ie dat hij gaat kiezen wat het beste voor zijn carriere is. Dat moet welhaast Oranje zijn...
Klopt, en Yildirim is een surrogaat-Beckham.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Beckham ook niet.
Klopt ook. Maar dat wisten we toch al?quote:En Castelen is snel, maar kan niet voetballen.
Dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Oplossing: spelen zonder rechterspits.
Denk jij nou echt dat Heerenveen net zo hoog had gestaan zonder Yildirim. Die geeft assist op assist. Je zou m de bal maar hoeven geven, hij zet voor en Roy knikt ze erin. Een beter alternatief hebben we niet, en is wat mij betreft ook niet nodig. En we spelen toch wel met 3 aanvallers, dus daarover hoef je niet te zeuren.quote:[b]
Klopt, en Yildirim is een surrogaat-Beckham.
Leuke jongens om mee latje te trappen, maar je wint er geen prijzen mee...
Niet in een 4-3-3 systeem. En dat is wat onze huidige bondscoach heilig verklaart.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zou jij Beckham dus ook niet selecteren als hij een Nederlander was en (God verhoede) jij de bondscoach?
Ik denk dat Heerenveen zonder Yildirim niet veel lager op de ranglijst zou staan dan dat ze nu doen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef peksin het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Heerenveen net zo hoog had gestaan zonder Yildirim.
Je hebt gelijk dat hij veel assist geeft. Maar Heerenveen is geen Oranje.quote:Die geeft assist op assist.
Dat dacht Marko van Basten ook over Dave van den Bergh. Viel dat even tegen.quote:Je zou m de bal maar hoeven geven, hij zet voor en Roy knikt ze erin.
Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.quote:Een beter alternatief hebben we niet, en is wat mij betreft ook niet nodig. En we spelen toch wel met 3 aanvallers, dus daarover hoef je niet te zeuren.
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:58 schreef Radegast het volgende:
Niet in een 4-3-3 systeem. En dat is wat onze huidige bondscoach heilig verklaart.
Beetje gemakkelijk, want daar heeft vooraf niemand om gevraagd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
Dat dacht Marko van Basten ook over Dave van den Bergh. Viel dat even tegen.
Niet ondenkbaar, maar of dat nou beter is.quote:Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
Daar is je beter alternatief.
Ik zou Beckham wel selecteren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp zou jij Beckham dus ook niet selecteren als hij een Nederlander was?
Neem ook rommedahl!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Beckham ook niet.
En Castelen is snel, maar kan niet voetballen.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen zonder Yildirim niet veel lager op de ranglijst zou staan dan dat ze nu doen.
[..]
Mijn god, de beste linksvoor sinds... sinds... (noem maar eens een betere...) en jij wil hem op rechts zetten? Bijna net zo lachwekkend als het experiment om Hasselbaink rechtbuiten te zetten.quote:Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:08 schreef Radegast het volgende:
Robben rechtsvoor, Van Persie linksvoor en dan nog een centrumspits.
Natuurlijk wel, het WK vrijetrappenquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Leuke jongens om mee latje te trappen, maar je wint er geen prijzen mee...
Met dát verschil dat Yildrim de ballen wel in het doel trapt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Robben is veelzijdig, speelt ook bij Chelsea al regelmatig op rechts middels het switchen van vleugels om verwarring te stichten. Misschien kun je je nog de rush vanaf de middenlijn herinneren over de rechterflank van hem, toen ie net terug was van zijn blessure bij Chelsea, en tot aan de goal met bal sprintte om hem subtiel over de keeper te liften.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef MaxPower het volgende:
Mijn god, de beste linksvoor sinds... sinds... (noem maar eens een betere...) en jij wil hem op rechts zetten? Bijna net zo lachwekkend als het experiment om Hasselbaink rechtbuiten te zetten.
Robben moet je op zijn sterkste positie neerzetten, linksvoor dus, want met rechts raakt ie nog geen pepernoot.
Nu die andere wereldtitel nog.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef buzzer het volgende:
Met dát verschil dat Yildrim de ballen wel in het doel trapt.
Hij is niet voor niets wereldkampioen vrije trappen geworden
Kijk, dat is nog eens een zinnige post. Ben het grotendeels wel met je eens. Robben kan inderdaad een hele veelzijdige speler worden, en op termijn een soort "Cruijff-rol" gaan vervullen in Oranje. Maar op dit moment zie ik netto nog het meeste rendement aan de linkerkant. Helaas hebben we in Oranje op rechts helemaal niks, tenzij Yildirim dus voor Oranje kiest. Het middenveld is ook nog goed genoeg zonder Robben.quote:
Oh, NEC dan ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:36 schreef MaxPower het volgende:
Eeh Frits je lult... Groningen zit op Gran Canaria.
quote:Yildirim: verstand zegt Oranje
woensdag 19 januari 2005 09:37
Komende vrijdag beslist Yildirim over zijn toekomst als international. Het gevoel zegt Turkije, het verstand kiest voor Oranje, laat de spits weten.
De vraag of Ugur Yildirim ja zegt tegen Ersun Yanal of tegen Marco van Basten wordt vrijdag beantwoordt. Yildirim geeft aan het moeilijk te hebben met de beslissing. Hij praat deze week veel met zijn familie en vriendin over het dillema. "Hun mening is van grote waarde voor me. Maar een beslissing heb ik nog steeds niet genomen. Ook niet voor mezelf. Ik worstel nog steeds met de voor- en nadelen van de keuze, maar dat kan niet te lang meer duren."
Yildirim moet kiezen tussen gevoel en verstand. ,,Mijn gevoel zegt dat ik voor Turkije moet uitkomen. Dat is mijn volk en mijn vaderland. Als je in de rij staat voor het volkslied moet je eigenlijk ook iets voélen. Dat moet een enorm gevoel van trots en eer geven. Mijn verstand zegt echter dat ik voor Oranje moet kiezen. Met mijn manier van voetballen en mijn kwaliteiten pas ik beter bij de Nederlandse speelwijze. En dat is ook veel waard. Maar waar ik ook voor kies, het zal een close-finish worden. Het is nooit een 100 procent-keuze, al zal ik me natuurlijk wel 100 procent geven voor het elftal dat ik ga dienen.''
De Turkse Nederlander sprak vorige week met bondscoach Marco van Basten. ,,Het was een positief gesprek'', zegt Yildirim, ,,waarin hij me heeft uitgelegd wat hij met mij van plan is. Natuurlijk heeft hij geen garanties gegeven, die bestaan niet in voetbal, maar als ik mijn goede vorm van voor de winterstop kan vasthouden heb ik kans op een selectie.''
Hoewel Yildirim het niet met zoveel woorden wil zeggen, wil Van Basten hem uitnodigen voor de oefeninterland tegen Engeland, in februari. Op 24 januari maakt de bondscoach de selectie bekend.
Bron: AD
inderdaad heel gauw weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |