Daar heb je een punt ja, maar bekijk het eens andersom:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Overigens, hij kan goed tegen een bal trappen, nu is hij Nederlander. Maar als hij losse handjes had gehad en bij wat inbraken gesnapt zou worden, hoor ik de LPF-ers alweer roepen dat hij teruggestuurd moet worden naar zijn eigen land...
Sorry... maar van Basten valt wellicht een fout te bereken ALS Yildirim tusen Oranje en Geen Oranje (verzin maar eens wat principes) zou kiezen... die jongen hoeft niet te kiezen nu. Hij's Nederlander en als hij twijfelt... laat dan maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rechts Lego.
Wat heeft dat LPF-verhaal er nou mee te maken, MaxPower?
Ik hoop dat Van Basten hem kan overtuigen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Uit tactisch oogpunt heeft hij wel een sterk argument, Nederland speelt (onder Marco altijd) met buitenspelers.
Maar ik denk dat Marco te laat is, zeker nu Turkije eerst is gekomen.
Ik beschouw dit als de grootste fout van Van Basten als bondscoach.![]()
Yildirim is twee klasses beter dan Castelen en had eerder geselecteerd moeten worden.
Ik vond dat toen ook maar velen vonden het te vroeg. Nu is het te laat.
Van de week hoor ik op tv weer een documentaire dat Nederlandse van buitenlandse afkomst vinden dat ze altijd maar als buitenlander worden gezien. Tja.. Blijkbaar ZIJN ze dat dan ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
Het zou logisch zijn voor Turkije te kiezen en daar een held te worden.
Zal voor Heerenveen wel een domper zijn...
Omdat criminelen met twee paspoorten behandeld worden als Turk/Marokkaan/Belg en goede voetballers als Nederlanders. Opportunisme ten top.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat heeft dat LPF-verhaal er nou mee te maken, MaxPower?
Door wie? Men? Door jou?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat criminelen met twee paspoorten behandeld worden als Turk/Marokkaan/Belg en goede voetballers als Nederlanders. Opportunisme ten top.
Dat is slecht nieuws.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanaf 1 januari is je eerste keuze ook meteen definitief, oefenwedstrijd of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland. Ik kan me nog herinneren dat Jan VofG met het NL van Van Gaal speelde tegen AGOVV en 4 keer scoorde, maar niet officiële interland dus. Arme Janquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws.
Heb je een bron?
Wie?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland. Ik kan me nog herinneren dat Jan VofG met het NL van Van Gaal speelde tegen AGOVV en 4 keer scoorde, maar niet officiële interland dus. Arme Jan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |