abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24517033
Hij's in Apeldoorn geboren, is nooit meer in Turkije geweest behalve op vakantie..

Geef mij ÉÉN reden waarvoor hij voor Turkije zou kiezen??

De man noemt een reden om voor het Nederlands Elftal te keizen "ik ken de Nederlandse competitie op mijn duimpje"

Wat een reden, je bent NEDERLANDER LUL!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_24517299
Zijn ouders zijn Turks. Lijkt me een legitieme reden om voor Turkije te mogen kiezen.
pi_24517346
Overigens, hij kan goed tegen een bal trappen, nu is hij Nederlander. Maar als hij losse handjes had gehad en bij wat inbraken gesnapt zou worden, hoor ik de LPF-ers alweer roepen dat hij teruggestuurd moet worden naar zijn eigen land...
pi_24518030
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Overigens, hij kan goed tegen een bal trappen, nu is hij Nederlander. Maar als hij losse handjes had gehad en bij wat inbraken gesnapt zou worden, hoor ik de LPF-ers alweer roepen dat hij teruggestuurd moet worden naar zijn eigen land...
Daar heb je een punt ja, maar bekijk het eens andersom:

Verhoudings gewijs (trouwens niet terecht dat je Marokkanen en Turken over één kam scheert, want van die groep is er het meest last) zijn er meer "lastige jongeren/mensen en criminelen" van buitenlandse afkomst in Nederland. Dan ZIJN er eindelijk gasten zoals Yildirim die kunnen laten zien "kijk ik ben hier geboren, ik voel me Nederlander, en vergeet mijn geschiedenis - Turkije - heus niet, maar laat zien dat ook wij kunnen slagen"

Hij kan een voorbeeld zijn, maar als hij voor Turkije kies, en de vele Marokkanen van de afgelopen tijd voor Marokko.. tja... dat zijn allemaal geweldige voorbeelden van integratie moet ik zeggen...
pi_24518158
Dan laten ze toch juist in eigen land zien hoe succesvol ze elders zijn?

en waar scheer ik in godsnaam turken en marokkanen over één kam?
pi_24518552
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit voor welk land hij kiest - het is zijn keuze en hij is niemand wat verplicht.
pi_24518805
Wil hij voor roem en eer gaan.. dan moet ie voor Turkije kiezen..
Wil hij geld, kiest hij voor het Nederlands elftal...

Want als je bij 't Nederlands elftal beland heb je immers meer kans om ook bij een Europese Topclub te komen. Zo gaat dat met veel van 'onze' talenten.. Er zijn maar weinig Turken die hetzelfde kunsje flikken... ZIjn stuk voor stuk leuke spelers maar blijven internationaal gezien wat op de achtergrond..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24518837
Het spel van Nederland ligt hem ook vast beter als buitenspeler zijnde.. Dus zal hij beter spelen in het Nederlands elftal, met als gevolg een leuke grote club uit het buitenland die bij hem aanklopt..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 januari 2005 @ 17:05:18 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_24519548
Van Basten is wel laat met zijn gesprek. Had ie een paar maanden geleden al moeten doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:35:58 #135
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24519973
Als die voor Turkije zou kiezen zou dat dan geen problemen geven met een eventuele nodige werkvergunning als die een transfer zou krijgen naar Engeland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24520065
Ik geloof niet dat dat uitmaakt, Dos37.

Ik hoop dat hij voor Nederland kiest; een jonge buitenspeler, die ook nog eens fatsoenlijk een vrije trap kan nemen. Daar hebben we wat aan.

Welke kant speelt ie?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24521117
Rechts Lego.

Wat heeft dat LPF-verhaal er nou mee te maken, MaxPower?

Ik hoop dat Van Basten hem kan overtuigen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Uit tactisch oogpunt heeft hij wel een sterk argument, Nederland speelt (onder Marco altijd) met buitenspelers.
Maar ik denk dat Marco te laat is, zeker nu Turkije eerst is gekomen.

Ik beschouw dit als de grootste fout van Van Basten als bondscoach.
Yildirim is twee klasses beter dan Castelen en had eerder geselecteerd moeten worden.
Ik vond dat toen ook maar velen vonden het te vroeg. Nu is het te laat.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24521865
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rechts Lego.

Ik hoop dat Van Basten hem kan overtuigen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Uit tactisch oogpunt heeft hij wel een sterk argument, Nederland speelt (onder Marco altijd) met buitenspelers.
Maar ik denk dat Marco te laat is, zeker nu Turkije eerst is gekomen.

Ik beschouw dit als de grootste fout van Van Basten als bondscoach.
Yildirim is twee klasses beter dan Castelen en had eerder geselecteerd moeten worden.
Ik vond dat toen ook maar velen vonden het te vroeg. Nu is het te laat.
Sorry... maar van Basten valt wellicht een fout te bereken ALS Yildirim tusen Oranje en Geen Oranje (verzin maar eens wat principes) zou kiezen... die jongen hoeft niet te kiezen nu. Hij's Nederlander en als hij twijfelt... laat dan maar.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:59:59 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24522117
Het zou logisch zijn voor Turkije te kiezen en daar een held te worden.
Zal voor Heerenveen wel een domper zijn...
pi_24522292
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:59 schreef pfaf het volgende:
Het zou logisch zijn voor Turkije te kiezen en daar een held te worden.
Zal voor Heerenveen wel een domper zijn...
Van de week hoor ik op tv weer een documentaire dat Nederlandse van buitenlandse afkomst vinden dat ze altijd maar als buitenlander worden gezien. Tja.. Blijkbaar ZIJN ze dat dan ook.

..en nu stop ik... Het lijkt zo alsof ik loeirechts ben, terwijl ik juist meer links ben, maar dat ik van sommige dingen wat rechtser wordt... enfin... Uger, succes met je moeilijke beslissing jongen!! Wat ga je kiezen als een van je paspoorten na keuze afgepaktgaat worden?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:56:34 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24523129
Dat zal wel Turkije worden.

Met dank aan Van Basten en consorten voor het snelle handelen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24523181
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Omdat criminelen met twee paspoorten behandeld worden als Turk/Marokkaan/Belg en goede voetballers als Nederlanders. Opportunisme ten top.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:44:43 #143
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_24523797
Het wordt Doner Kebab. Boerenkool is nooit aan de orde geweest.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_24524342
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Omdat criminelen met twee paspoorten behandeld worden als Turk/Marokkaan/Belg en goede voetballers als Nederlanders. Opportunisme ten top.
Door wie? Men? Door jou?
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:19:58 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24524398
Yildirim IS een Nederlander. Als hij voor Turkije kiest, zou ik dat erg jammer en ook raar vinden.

Maar goed, als de opstelling van Oranje wordt voorgelezen: .. met nummer 3: Boulahrouz.. met nummer 7: Yildirim.. dan word ik daar ook niet blij van..

met andere woorden: hij zoekt het maar uit en we horen het wel.
pi_24524527
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanaf 1 januari is je eerste keuze ook meteen definitief, oefenwedstrijd of niet.
Dat is slecht nieuws.
Heb je een bron?
pi_24525032
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Door wie? Men? Door jou?
Nee dat zeg ik toch net, LPF-stemmers...
pi_24525523
Een niet noemenswaardig groepje.

De mensen op wie jij doelt willen hem waarschijnlijk niet eens in Oranje, hoe goed ook.
Daarom ben ik het niet met je stelling eens.

Bovendien, Kluivert bedankt toch ook niet voor Oranje vanwege een paar duizend racisten?

Stefkuh noemde het ook al, Yildirim in Oranje zou juist een symbool kunnen worden voor de Turkse Nederlander.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:32:14 #149
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24530137
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat is slecht nieuws.
Heb je een bron?
nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland. Ik kan me nog herinneren dat Jan VofG met het NL van Van Gaal speelde tegen AGOVV en 4 keer scoorde, maar niet officiële interland dus. Arme Jan
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24530461
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

nou, het is gewoon een officiële door de uefa (of fifa) erkende oefenweds tegen een andere nationale ploeg. Oefenen tegen amateurclubs of profclubs geldt niet als een officiële interland. Ik kan me nog herinneren dat Jan VofG met het NL van Van Gaal speelde tegen AGOVV en 4 keer scoorde, maar niet officiële interland dus. Arme Jan
Wie?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')